Mä enn kykene keskustelemaan ihmisten kanssa kun ei ole aivotoimintaa eikä herää edes minkäänlaisia ajatuuksia mistään.
Kommentit (6)
Kuulostaa depressio-oireyhtymältä, suosittelen Ketipinoria ja Sertraliniä.
sama mulla. Noloa, kun välillä tulee kiusallisia hiljaisia hetkiä, koska en keksi mitään sanottavaa
Mullakin on ,. oon saanu nyrkistä monta kertaa. Auttaako siihen joku lääke enää?
Joo sellasta se on. Useina päivinä sitä vaan on jossain ihme vihannestilassa eikä yksinkertaisimmatkaan jutut onnistu. Tässä yksikin päivä kauppareissulla ajattelin hakea paketin automaatista. No siellä oli postiukko täyttämässä lokeroita enkä osannut sanoa mitään sille. Siinä vaan hetken pönötin ja se vilkaisi varmaan että mikä hiton hiippari. Sitten päätin ängetä sinne luukulle ja yritin ensin avata väärää luukkua ja häiritsin postiukon hommaa. Sen jälkeen menin kauppaan. Jälkeenpäin ajatellen toki olisi pitänyt mennä heti alkuun "moi, sulla ei varmaan mene kauaa niin käyn kaupassa" ja olisin hakenut paketin lähtiessä kun postiukko oli saanut lokerot täytettyä. Mutku sitä ei vaan koskaan tajua toimia oikein tai sanoo mitä pitäisi.
Miten tota Sertraliniä mahtaa saada?
Ole hiljaa.