SAARIKKO VOITTI
Ekalla kierroksella!
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Keskusta olisi tässä tilanteessa tarvinnut nyt jämäkän mies-pj:n. Mutta saimme entistä vihervasemmistolaisemman naisen.
Saarikko on jämäkkä. Saa nähdä miten henkilökemiat mätsää sitten Sannan kanssa.
Saarikko on skarppi ja hallitsee asiat. Tuli kyllä esille viime hallituksessa. Ja Saarikko muuten puolusti esim. Lapin sotepalveluita toisin kuin Kulmuni, vaikka Kulmuni on itse Lapista kotoisin. Saarikko kävi asian tiimoilta henkilökohtaisesti Lapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri Kulmunin poliittinen ura päättyi juuri! Miten typeräksi teoksi lopulta osoittautui erota vapaaehtoisesti valtakunnan politiikan kakkospaikalta! Hän oli hallituksessa toiseksi tärkein ministeri! Ja erosi itse! Ja nyt hänen poliittinen uransa päättyi tänään.
Outoa oli eroaminen, koska hän hinkusi vm.n paikalle mahdollisimman heti pian, kun tuli valituksi puheenjohtajaksi, vaikka oli jo ministerinä. Lintilä sai väistyä!
Ei pärjännyt siinä. Lintilää varmaan vtutti rankasti heittopussina olo. Katri hamusi valtaa vallan itsensä vuoksi.
Katri sanoi puheessaan saarikolle "toivottavasti sinun annetaan kasvaa tehtävääsi" tulkitsisin niin, että koki ettei itse saanut vaan joutui kylmiltään kovaan paikkaan. Vai oliko viittaus Saarikon untuvikon rooliin tällaisessa pestissä.
Vierailija kirjoitti:
Imaamikoulutus alkakoon heti maanantaina.
Jo sitä on odotettukin. Sos.dem 6 tunnin työpäivä, vihreät 80000 uutta työtöntä ulkomailta ja pyöräteillä tapaus nousuun, kok. nuuskan myynti sallittava ja keskusta imaami koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Voiton päivä persuille! Nyt saadaan lisää äänestäjiä Keskustalta.
Kaikki tietysti kelpaa.
Saarikko on maalaistyttö. Mukavaa, että Keskustan johtoon tulee ihminen, joka ei ole asfalttiviidakon kasvatti. Minusta hän on aina vaikuttanut järki-ihmiseltä. Tuota Kulmunia en sillä lailla tunne, mutta hän ei ole minulle antanut kovin asiantuntevaa kuvaa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri Kulmunin poliittinen ura päättyi juuri! Miten typeräksi teoksi lopulta osoittautui erota vapaaehtoisesti valtakunnan politiikan kakkospaikalta! Hän oli hallituksessa toiseksi tärkein ministeri! Ja erosi itse! Ja nyt hänen poliittinen uransa päättyi tänään.
Outoa oli eroaminen, koska hän hinkusi vm.n paikalle mahdollisimman heti pian, kun tuli valituksi puheenjohtajaksi, vaikka oli jo ministerinä. Lintilä sai väistyä!
Ei hinkunut. On vain tapana että puoluiden puheenjohtajilla on vaativimmat ministeripaikat hallussaan.
Myös Saarikosta pitäisi tulla valtionvarainministeri, mutta ei tule, sillä noin kokenut politikko kuin Vanhanen ei olisi lähtenyt tilapäisesti tuohon valtiovarainministerin duuniin.
Pääministeri ja valtiovarainministeri ovat korkea-arvoisimpia ministereitä hallituksessa.
Valtiovarainministeri toimiin aina myös pääministerin sijaisena.
Lähes puolet ei äänestänyt Saarikkoa, se voi kyllä ennustaa vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Keskusta olisi tässä tilanteessa tarvinnut nyt jämäkän mies-pj:n. Mutta saimme entistä vihervasemmistolaisemman naisen.
Valitettavan totta.
RIP Keskusta.
Nyt mennään kimittävällä äänellä jyrkästi vasemmalle ja sen tien lopun osaan arvata.
Vierailija kirjoitti:
Katrin kulmuneita tulee ikävä. :/
Kulmuneista oli ihan kiva kuva Ylellä. Jään myöskin kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Katri sanoi puheessaan saarikolle "toivottavasti sinun annetaan kasvaa tehtävääsi" tulkitsisin niin, että koki ettei itse saanut vaan joutui kylmiltään kovaan paikkaan. Vai oliko viittaus Saarikon untuvikon rooliin tällaisessa pestissä.
Nämä tarkoin valitut sanat jäävät vielä pitkäksi aikaa kepulaisten muistiin...
En ole katkera, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Saarikko on maalaistyttö. Mukavaa, että Keskustan johtoon tulee ihminen, joka ei ole asfalttiviidakon kasvatti. Minusta hän on aina vaikuttanut järki-ihmiseltä. Tuota Kulmunia en sillä lailla tunne, mutta hän ei ole minulle antanut kovin asiantuntevaa kuvaa itsestään.
Ylen kommentaattori sanoi, että Saarikko on eteläisen kaupunki-Suomen kasvatti.
?
Nyt saa bilettää ja tilata raketteja kepun laskuun.