Täysin kokematon mies 32v
En ole koskaan pussannut, käynyt treffeillä, seurustellut tai harrastanut seksiä.
Olen todella ujo mies ja huonot sosiaaliset taidot. En juo alkoholia, enkä tupakoi, en ole uskovainen, olen normaali painoinen ja pituinen.
Onko tässä iässä kaikki toivo jo menetetty että saisin tyttöystävän, onnellisen parisuhteen, vaimon ja lapsia?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon olet yrittänyt? Oletko tehnyt aloitteita IRL tai ollut aktiivinen nettideittisivustoilla? Montako nettideittitiliä sulla on käytössä?
En ole tehnyt aloitteita IRL. Tai no yhdelle kiinnostavalle naiselle juttelin, mutta hän paljastui varatuksi. Nettideittisivustoilla en ole itse tehnyt aloitteita. Olen vain vastannut naisten lähettämiin viesteihin. Tällä hetkellä mulla ei ole yhtään nettideittitiliä käytössä, parhaimmillaan mulla oli aiemmin neljällä eri deittisivulla tili.
Vierailija kirjoitti:
On toivoa :) et ole ainoa täyskokematon mies, joka on yli 30-vuotiaana löytänyt kumppanin. Onko sinulla ystäviä? Olisi tärkeää muiden ihmissuhteiden kautta ylläpitää/kehittää omia sosiaalisia taitoja. Muista, että se on tosiaan taito ja sille pystyy tekemään paljonkin! Entäs käytkö töissä?
On mulla muutamia ystäviä. Töissä käyn 40 tuntia viikossa.
Mene johonkin harrastukseen, jossa voi tavata naisia. Keksi sellainen, josta olet itsekin kiinnostunut, niin juttua löytyy helpommin, kun teillä on jo valmiiksi jotain yhteistä. Esim kuvankäsittely-, valokuvaus-, lepakonbongaus-, kirjoitus-, korinpunonta- tai ammuntakurssi. Selaa kansalasopiston kurssilehti läpi, nyt on juuri sopiva aika. Kokkailukurssi olisi myös hyvä tilaisuus päästä kivan ihmisen työpariksi.
Itse olin joskus parikymppisenä opiston taidekurssilla jossa olin toinen joukon miespuolisista ja siellä kyllä naisväki teki käytöksellään hyvin selväksi, etteivät kaivanneet seuraani.
Olen ylpeä ap:sta ja muistakin miehistä jotka jättivät vastaamatta tuolle hypergamiselle 45v kurpalle.
Säälittävää, tarjoudu avuksi +45v miehille.
No niin olin minäkin aina. Pointtini olikin siinä, että ei sellaisia enää järjestetä johon kaikki saa tulla. Ennen vanhaan pippalot oli sellaisia, että niihin saattoi tulla jopa kuokkavieraita eikä kukaan huomannut mitään.
Ei taitaisi nykyään onnistua sellainen. Ja se on tavallaan hyväkin asia, mutta sitten taas huonokin asia.
Kun ei kaikki ole suosittuja.