Nainen Tinderissä hermostui kun en vastannut hänen viesteihinsä
Kyseessä oli sellainen nainen joka ei ollut ulkoisesti kovin viehättävä kun kaikki kuvat katsoi tarkemmin läpi...Olin epähuomiossa tai vahingossa antanut hänelle tykkäksen.
Tästä voimme huomata että kyllä ne naisetkin tekevät aloitteita jos vain mies on tarpeeksi paljon korkeammalla tasolla...Tämä laittoi kyllä innokkaasti viestiä kun tajusi millaisen miehen kanssa on matchannyt.
Ja ihan toden teolla suuttui kun en vastannut hänen viesteihinsä. Ei siis taida usein tulla kaltaistani matchia hänelle.
Mielestäni tämä oli aivan oikein, koska naiset aina ghostaavat miehiä syystä tai toisesta...Vai mitä mieltä olette?
Kommentit (29)
Kenelle tämä siis oli aivan oikein?
Sitä mieltä, että onpa vammasta touhua.
Naiset nyt luulevat itsestään ihan liikoja, kaikilla elämän osa-alueilla.
Tarpeeksi korkealla tasolla?
Kerran koetin tinderiä ja poistin tilin nopeasti, en näköjään ole menettänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä siis oli aivan oikein?
Naisille, kun he itse toimivat 95% tapauksista samalla tavalla, oli miehen taso mitä tahansa
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt luulevat itsestään ihan liikoja, kaikilla elämän osa-alueilla.
Niinkuin miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi korkealla tasolla?
Kerran koetin tinderiä ja poistin tilin nopeasti, en näköjään ole menettänyt mitään.
Se ei poista tasojen olemassaoloa vaikka sinä et niitä tiedostaisi tai halua tiedostaa.
Terve, Tr-olli! Onko koko lauantai mennyt ketjuja tehtaillessa? Näköjään on. Aamulla kävin viimeksi ja sana Tollo samoista aiheista ketjuja täällä tehtailee
Eli nainen sai maistaa omaa lääkettään?
Hyvä ap, go boy!
Kerran yhden mimmin kanssa oli alustavasti puhetta treffeistä. Mitään ei oltu sovittu.
Sanoin että just nyt mulla on menoa, mut katellaan lähemmin tossa illemmalla?
Tästähän se taivas repesi:
JUMANKAUTA MÄ EN OLE MIKÄÄN SUN VARAVAIHTOEHTO TAI MUU KAKKONEN!! SÄ JOKO LÄHDET MUN KANSSA TÄNÄÄN ILLALLA TAI SIT SAAT PAINUA HELLWETTIIN! KYLLÄ MÄ OPETAN SULLE MITEN NAISTA KOHDELLAAN!
Kyseessä oli ihan normaalilta vaikuttanut parikymppinen mimmi Helsingin keskustasta.
Ei sovittu tapaamista kyseisen neidin kanssa.
Ap on kirjoittanut 99 prossaa kaikista kommenteista :D
Olen sitä mieltä, että aloittaja on aivan käsittämättömän lapsellinen, oli aloitus totta tai ei.
😂 Ei elämä, voin kuvitella sinut pakahtumassa onnesta kun saat kerrankin antaa pakit jollekin kuvistasi kiinnostuneelle naiselle. Nauti nyt niin jaksat taas sitä ettei osuman osumaa näy ja vahinko-osumat ghostailee sinut.
Vierailija kirjoitti:
Terve, Tr-olli! Onko koko lauantai mennyt ketjuja tehtaillessa? Näköjään on. Aamulla kävin viimeksi ja sana Tollo samoista aiheista ketjuja täällä tehtailee
Juujuu, varmasti kävit. Kyllä me tiedetään että äfvitosta oot rämpännyt täällä kiimaisena koko päivän, ei meille tarvitse lasketella palturia
Ukko37 kirjoitti:
Kerran yhden mimmin kanssa oli alustavasti puhetta treffeistä. Mitään ei oltu sovittu.
JUMANKAUTA MÄ EN OLE MIKÄÄN SUN VARAVAIHTOEHTO TAI MUU KAKKONEN!! SÄ JOKO LÄHDET MUN KANSSA TÄNÄÄN ILLALLA TAI SIT SAAT PAINUA HELLWETTIIN! KYLLÄ MÄ OPETAN SULLE MITEN NAISTA KOHDELLAAN!
Kyseessä oli ihan normaalilta vaikuttanut parikymppinen mimmi Helsingin keskustasta.
Tuollaisia omahyväisä ja itsestään liikoja luulevia hullujahan akat ovat.
Ukko37 kirjoitti:
Enpä olisi uskonut jään, että kukaan normaalilla järjellä varustettu 20-vuotias alkaisi sinun kanssasi mihinkään tekemisiin
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että aloittaja on aivan käsittämättömän lapsellinen, oli aloitus totta tai ei.
Kyllä. Hän on tasoteria-pelle-troll
Jos huomaat hutimatchin, niin mikset poistanut matchiä?
Minkä ikäinen nainen on kyseessä?