Hyi! Serkku meinaa laittaa tyttärensä nimeksi
Bambi Fiia Adalicia!
Yöök! Kamala nimi!
Tiedättekö te muuten mitään oikeita kamalia nimiä... Niinkuin jotain ihmeväännöksiä kuten: Jamelia, Mindana, Uvea ym.
Kommentit (29)
Ja Ö-tä käytetään niin paljon ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 08:42"]
Ja Ö-tä käytetään niin paljon ulkomailla.
[/quote]
Niin käytetään. Koko saksankielisellä alueella nyt esimerkiksi.
Kerro serkullesi, että Bambi on poika.
Ei kai kukaan oikeasti kirjoittele tosissaan tänne serkkujensa sun muiden nimivalinnoista? Ei tarvitse muuta kuin nimi googlata ja jopa napsahtaa osuma, jossa jäät kiinni juoruamisestasi.
Minkä ihmeen takia suomessa on annettu enemmän Bambi nimeä tytöille, kuin pojille vaikka se on pojan nimi?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 06:02"]
Korsossa vai oliko se Keravalla asuu Bambi, ikää tytöllä n. 13-14v.
[/quote] Toi Korson Bambi oli aikoinaan mulla hoidossa, siskon ja veljen nimet oli kans Disney-henkiset ;)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 03:04"]
Väestörekisterissä ei mun mielestä näy enää nimet joka on alle viidellä ihmisellä.
Eli Hörthe Pampuli voi olla ihan totta, jos niitä ei ole yli viittä.
[/quote]
Kyllä siellä näkyy kaikki nimet. Vaikka nimi olisi vain yhdellä.
Kyllä mä arvostelen aaveellä kaikkien lasten nimet joiden nimiäisiin tai ristiäisiin on kutsuttu. Kerran unohdin, mut se oli miehen serkun poika. Nimeksi tuli Eetu, typerä muotinimi, en ikuna antais omalleni.
Odottakaa joku 15 vuotta kun nama Pimpuli-Pampulit tulevat teini-ikaan ja hormoonihoyryissaan paattavat kostaa koko yhteiskunnalle karsimansa vaaryyden vaikka asevoimin. Siina sitten taas ihmetellaan.