Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jestas, tuo Hannibal on syvältä ja poikittain.

Vierailija
21.11.2013 |

No, kaipa tätä Madsin takia katsoo...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin pitää tämän spolerittomana ja mielestäni onnistuin, mutta omalla vastuulla silti. ;)

Joo, Hannibal Lecter on tossa sarjassa periaatteessa se sama sarjamurhaava kannibaali, joka se on myös esim. Uhrilampaissa. Tuo sarja sijoittuu aikaan ennen Lecterin kiinnijäämistä, eli kukaan ei vielä tiedä, että se on sarjamurhaaja. Sarjassa Lecter avustaa työnsä puolesta FBI:n jehua, jonka tiimi selvittää sarjamurhia ja muita erityisen raakoja juttuja. Osa murhista on Lecterin tekemiä ja osa jonkun muun. Myöhemmin sarjassa yks keskeisin kysymys on, kumpi on kumpaa.

2

Vierailija
2/10 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika keskinkertainen on kyllä. Odotin enemmän. Onneksi on sentään ihana Mads...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kirjoista todella paljon ja mielestäni sarjaan on liikaa asioita muutettu. Lisäksi Will on aika keskeneräinen ja ärsyttävä hahmona, varmaankin koska on aiemmasta kirjasta, jolloin Harris vielä haki tyyliään. Clarice on paljon kehittyneempi, vaikka samankaltaisia piirteitä hänessä on kuin Willissä, siksi seuraisin paljon mieluummin Claricea ja Lecteriä kuin vänisevää angsti-Williä. Madsia kyllä seuraa mielellään, se pelastaa tämänkin sarjan osittain. :)

Vierailija
4/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole, mutsis on. T:Hannibal

Vierailija
5/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa ahmittu Hannibalia 2,5 kautta tässä ihan lähiaikoina. Vaikee arvata mikä tuossa tv:ssä nytkin pyörii ;)

Vierailija
6/10 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on hyvä! Äänimaailma ja visuaalinen ilme ovat tosi elegantteja ja loppuun asti mietittyjä, näyttelijät hyviä ja paikoin jännitettä rakennetaan tosi tehokkaasti. Etenkin kauden loppua kohden on toki myös höttöisyyttä käsikirjoituksen puolella, ja ainakin yksi juosten pissitty jakso, mutta tunnelmasta saa kiinni siitä huolimatta.

Eihän Hannibal mikään The Wire ole, mutta mun mielestä tunnelmallista, hyvin tehtyä viihdettä kuitenkin.

Vierailija
7/10 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se psykiatri Hannibal Lecter se sarjan pahis/murhaaja ja sit siinä on lisäksi muitakin sarjamurhaajia? Oon kattonut pari jaksoa ja oon silti vähän pihalla..

Vierailija
8/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Hannibal on tv-sarjojen aatelia. Älykäs, visuaalisesti lähes makaaberin kaunis, upea musiikki, nasevaa dialogia, josta osa on kirjoitettu rivien väliin, upeat näyttelijät. Ennen kaikkea vakuuttaa se, että juonelle ja henkilöille on annettu aikaa kehittyä. Tämä on sarja jota ei voi vain silmäillä älypuhelimen kanssa räplätessään vaan tähän on keskityttävä, jotta pysyy kartalla. Sarjan luoja ja kirjoittaja Bryan Fuller osaa todella hommansa ja Hannibalin ja Will Grahamin bromance on yksi tv-historian intensiivisimpiä ja kyllä, myös kieroituneimpia, suhteita. Kakkoskauden finaali shokeerasi viimeisillä minuuteillaan. Se oli ehkä yksi surullisimmista kohtauksista, joita olen koskaan nähnyt vaikka sen tulon arvasi jo kaukaa. Toivottavasti kolmas kausi saadaan Suomeen pian ja toivottavasti Fullerin suunnitelmat lopettaa sarja elokuvalla toteutuisivat, jotta Willin ja Hannibalin tarina ei jäisi kesken.  

Vierailija
9/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä, Hannibal sarja on nerokas ja kaunis. Viimeisin jakso, finaali koskettava <3

Vierailija
10/10 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up