Kaksi ärsyttävintä piirrettä ihmisessä?
Kommentit (47)
Tupakointi ja huonot käytöstavat.
Ailahtelevaisuus ja ainainen synkistely.
Kaksinaamaisuus ja sellainen yleismaailmallinen kateus. Tuolla yhdistelmällä toimivat ovat pahimpia juoruajia ja kiusaajia.
rään kurlaaminen/ryystäminen ja itsensä ylistäminen
Pihiys muiden kustannuksella ja ilkeys "totuuden" kertomisen varjolla.
Narsistit ovat kaikkein vittumaisimpia ihmisiä. Ja jos tästä nyt kaksi piirrettä pitää eritellä, niin se, että ei nää itsessään ikinä mitään vikaa ja tuhoaa läheistensä (yleensä puolison) itsetunnon.
se ettei voi koskaan myöntää olevansa väärässä. se että valehtelee vielä silloinkin kun on jo jäänyt samasta valheesta kerran kiinni.
Pihi.
Ylimielinen, joka ei näe omaa osallisuuttaan mihinkään ongelmaan, tai valittaa asioista joiden eteen ei itsekään ole mitään valmis tekemään.
Pieni penis ja haluttomuus esileikkiin.
Ujous ja ylimielisyys yhdessä. Ihan hiton hankalia ihmisiä tällaiset, ja itselle tulee sellainen olo kuin oisi ihan paska.
Mielenkiintoista... Olen itse varmaan just tällainen.
No mutta mun mielestä kaksi ärsyttävintä piirrettä on teennäisyys ja kapeakatseisuus.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 23:15"]
Ujous ja ylimielisyys yhdessä. Ihan hiton hankalia ihmisiä tällaiset, ja itselle tulee sellainen olo kuin oisi ihan paska.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 23:32"]
Mielenkiintoista... Olen itse varmaan just tällainen.
No mutta mun mielestä kaksi ärsyttävintä piirrettä on teennäisyys ja kapeakatseisuus.
Toi on kyllä todella ärsyttävää. En olekaan koskaan tajunnut tota. Oon ehkä vaan pitänyt itseäni jotenkin todella huonona kun olen ollut tuollaisten henkilöiden kanssa tekemisissä
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 23:15"]
[/quote]
[/quote]
Omahyväisyys ja feikkiys.