Mitä ajattelisit, jos miehesi sanoisi tätä naista seksikkääksi?
Kommentit (96)
Että ei se pidäkkään mua seksikkäänä...
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 22:11"]
Kyllä mä olisin niin paljon enemmän huolissani jos hetero mies tuon kauniin ja naisellisen kuvan sijaan kiihottuisi esim jostain tällaisista teinipojan kropalla varustellusta, todennäköisesti hedelmättömästä tytöstä :/
http://2.bp.blogspot.com/-O8XAtkkJLXA/T6Z-LcDUyRI/AAAAAAAABFA/Q6x6qTgyNi4/s1600/anorectic.jpg
Tai jostain tällaisesta treenausta mitä juoksisin itsekin karkuun
http://muscle.iuhu.org/wp-content/uploads/2012/05/Heidi-Vuorela-shredded-biceps-forearm-tattoo.jpg
[/quote]
Nämä esimerkit ovat tosiaan yököttäviä. Toivottavasti ei tarvitse koskaan luonnossa katsoa. Liikaa noita näkee kuvissakin. Onneksi nämä ovat kuitenkin ääritapauksia.
Mieheni pitää hoikista ja siroista naisista, joten ihmettelisin kyllä tuota kommenttia.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 22:11"]
Tuntuu pahalta lukea näitä läskikommentteja. Mietin miten vinoutunut maailma nykyään on kun terveen näköinen kaunis nainen on "hrr...läski". Onko teillä naiset noin paha olla, että ilkeät kommentit helpottavat oloa?
[/quote]
Minä taas ihmettelen miten vinoutunut maailma on jos tuo tyttö on nykymittapuulla normaalivartaloinen!?
Että hän on tullut vanhaksi ja aikoo itsekin plösähtää ja lopettaa urheilun, kun noin tukevat naiset ovat alkaneet kiinnostaa. Eipä sen kummempaa!
lihava????????:O eli mä olen varmaa sitten semmonen valas että ei oo kukaa ennen nähnytkään ja painan 85kg:((( minusta tuo ei järin kaunis mutta ei nyt kyllä ainakaa lihava..painaa joku korkeintaan 65kg...voi mua..pitänee vetää ranteet auki...
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 19:43"]
Lihava, sanoo mies, mutta nätit piirteet. Musta ihan ok.
[/quote]
lihava? En voi käsittää....
Miehesi ilmeisesti pitää luurangoista sitten?
[/quote] Ai tuon alle menevä vartalotyyppi on automaattisesti luuranko :D
Hyvät naiset jos teillä on ongelma oman peilikuvanne kanssa tai painonne niin voin vannoa että muiden leimaaminen ja haukkuminen ei teidän ulkonäköänne paranna... Päinvastoin, ruma mieli näkyy kilometrien päähän.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 18:43"]
Siis ihanko oikeasti joku kehtaa väittää, että tuo ei ole hieman lihava? Veikkaan, että tuota laihana pitävät ei ole itse kovin laihassa kunnossa...
[/quote]
Laihaksi ei häntä kukaan sanonutkaan. Miks tarttis olla laiha, kun ihanne on normaalipaino?
Todella vääristyneitä käsityksiä teillä, jotka sanotte plösöksi. Tuo nainen on takuuvarmasti normaalipainon rajoissa ja vieläpä lähempänä ala- kuin yläpäätä.
Nyt tarttis vielä tietää mitä ap ajoi takaa.Oliko tarkoitus vaan saada tyydytystä naisen kehon arvostelemisesta vai oliko joku pointti?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 19:24"]
Ei tuo läski ole, mutta aivan varmasti BMI on joko normaalin ylärajalla tai sen yläpuolella. Ei tosiaankaan ole hoikka.
[/quote]
Oletko koskaan nähnyt itseäsi peilistä BMI 25-26 kieppeillä? Kokeile, niin voisit olla toista mieltä. Itse en usko kyseisen viehättävän ja NORMAALIN painoisen naisen BMI:n ylittävän 24. Typerää edes alkaa koppavana jauhamaan BMI:stä kun ei siitä selkeästi mitään tiedä. Itse pitkänä naisena voisin olla 7 kiloa painavampi tai 10 kiloa kevyempi kuin nyt eikä paino poistuisi normaalin rajoista.
Hyvän mallinen kroppa, mutta tulee mieleen vaan kun katsoo näitä etnistaustaisia naisia että paljonkohan heillä menee aikaa ja vahaa karvanpoistoon, kun ne tummat näkyvät pitää poistaa sekä kasvoista että kropasta käsivarsia myöten ja joskus kai vielä hiusrajasta?
Näin ihmetteli siis mieheni (koska minä olen luonnostani vaalea ja karvoja lähinnä päässä, ja niin ilmeisesti myös hänen exänsä, joten...) :D
Tosi hyvännäköinen sanon minä mies. Juuri sopiva. Tosin takaa en näe, että onko muhkea takamus. Katsonko minäkin väärää kuvaa kun en näe mitään läskiä??
Tosi hyvännäköinen sanon minä mies. Juuri sopiva. Tosin takaa en näe, että onko muhkea takamus. Katsonko minäkin väärää kuvaa kun en näe mitään läskiä??
Ihmettelisin, miten on äkkiä alkanut tykätä tummista ja pyöreistä.
Sanoisin,,, YES
Olisinkohan jollakin tavalla kieroutunut jos näin ei ois...
Tai kai ihmiset näkee asiat eri tavalla..............................
Ihan OK minusta. Ajattelin että voisi olla hoikempi, mutta hyvä noinkin. En tiedä olisiko parempi hoikempana.
-Mies 28v-
Jaha, ammattimaiset mielensäpahoittajat taas vauhdissa. Ei tuo tyttöä kyllä millään saa normaalipainoiseksi, onhan hän nyt pullea selkeästi, nätti toki. Ja mitä sitten, näkyyhän pulleillekin löytyvän ihailijansa. Tuntuu siltä, että isokokoisille naisille on kova paikka, jos toiset miehet tykkäävätkin hoikemmista naisista, mitä ihmettä?
Ajattelevatkohan ylipainoiset miehetkin, että naiset jotka sanovat pitävänsä hoikista miehistä, ovat teeskentelijöitä.