Mitä ajattelisit, jos miehesi sanoisi tätä naista seksikkääksi?
Kommentit (96)
Ajattelisin et miksi yritän olla kaunis ja hoikka jos tuollainenkin kerran kelpaisi.
Mun on on vaikea kuvitella, että mies tykkäis tuollaisesta. Pitää hoikista, kiinteistä naisista. Löysä ei oikein kiinnosta.
Huokaisisin syvään ja ajattelisin että niinpä tietysti, kuka tahansa on seksikäs, paitsi minä.
kaunis on ja sopivan pyöreä. En tykkää liian timmeistä. T.mies
Ihmettelisin, että mistäs nyt tuulee, kun ei yleensä ikinä kommentoi minulle muiden ulkonäöstä. Tai siis, ei hänellä ole ikinä ollut tapana. Toisekseen jäisin miettimään että olisiko se tarkoitettu minulle loukkaukseksi, kun ekaa kertaa kommentoi jotain naista, ja se on ihan eri "mallia" kuin minä. Itse harrastan paljon liikuntaa, ja se näkyy kropassani, mies on myös aina kehunut kroppaani.
Niin että ihmettelemään jäisin hieman. Yleensä ottaen kuvan nainen on mielestäni kaunis ja seksikäs, vaikkakaan ei minun ihannekroppaa edusta.
ajattelisin ja sanoisin ääneen että niin onkin :)
No just,,,, onpahan vastauksia... Tuo jos ei oo seksikäs niin aasi on hevonen
Joo on se kamalaa jos terve hetero mies katselee naisellisen kauniita naisia...
Kyllä vaan omaa kiukkuista ja kitkerää akkaa sen pitäisi vain katella, kuka hullu nyt esim tuota ap:n kuvan naista panisi, saati tällaista vielä kamalampaa:
http://technwall.com/wp-content/uploads/2013/06/kim-kardashian-gray-bikini.jpg
Veikkaan ettei yksikään mies vois nähdä märkiä päiväunia tuollaisesta naisesta!
ja jos niin on, hoitoon vaan kaikki miehet!
Ihmettelisin miksi se haluaisi yhtäkkiä tuollaisen pullukan.
Ajattelisin, saisinpa minäkin vähän kiloja itseeni. Yritys on ollut kova koko aikuisiän muttei ne kilot vaan tartu. Ikää kohta 50kg ja saisi tuo puntari näyttää saman.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 08:35"]
Ajattelisin, saisinpa minäkin vähän kiloja itseeni. Yritys on ollut kova koko aikuisiän muttei ne kilot vaan tartu. Ikää kohta 50kg ja saisi tuo puntari näyttää saman.
[/quote]
hups :) siis ikää 50v!
Ei ole mieheni tyyppiä, joten epäilisin mieheni seonneen täysin :D
En ymmärrä kun kommentoidaan: "ei ole mieheni tyyppinen".
Ei ne miehet ole tyhmiä, voivat tykätä monenkin laisista naisista mutteivat vaimolleen sitä mainosta.
Samaan sarjaan kuuluu:" mieheni ei pettäisi koskaan"
Mä en kyllä ikinä haluaisi olla miehen kanssa, joka haukkuu toisia ihmisiä rumiksi tai läskeiksi. Oma mieheni ei muutenkaan kommentoi vieraiden ihmisten ulkonäköä. Voi olla, että pitäisi seksikkäänä, muttei sitä varmaan ääneen sanoisi. Mielestäni tuo nainen on minua huomattavasti seksikkäämpi, vaikka olenkin vaalea ja paljon hoikempi, mitä täällä tunnutaan kovasti ihailevan.
Yhtä kaikki, kuvan nainen on ylipainoinen kaikilla mittareilla! Lähinnä nyt tietenkin BMI ja rasvaprosentti.
tuntuu olevan kovasti heikkoa itsetuntoa liikkeellä täällä...
ei se toisten alentaminen sitä omaa arvoa nosta minnekään sisko-kullat, rakastakaa itseänne kaikki juuri sellaisena kuin olette ja arvostakaa kaikkea muutakin ympärillä, ei se teiltä ole pois että ihmisiä on erilaisia ja kaikille löytyy ihailijansa :)
ihan peruspsykologiaan kuuluu ymmärtää että normaali mies katsoo kaunista naisellista naista, moni jopa naisia joilla BMI olisi hyvinkin yläkantissa (ei liity kuvan naiseen) ja sekin on ihan normaalia eikä ole pois kenenkään parisuhteesta. relatkaa vähän ja unohtakaa ne ulkonäköseikat ja niiden vertailu :)
eikös levee lantio vedä miehiä puoleensa koska se kuvaa hyviä geenejä synnyttää ja miehillä vielä alkukantaiset vaistot =) mutta eri asia miltä vaimo näyttää tuskin kaikki saavat sen mitä haluaa. ;)
mun mies olis nuorena sanonu rumasti että kyllä tohon tulemaan sais.
Jos ei mies pitäisi tuota seksikkäänä, ajattelisin että sillä on joku vika päässä,
ja jos se taas ei uskaltaisi sitä ajatustaan sitten ääneen sanoa siinä pelossa että mun itsetunto ei sitä kestä ja alan kiukuttelemaan, ajattelisin että mulla itsellä on varmasti montakin vikaa päässäni.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 20:05"]
No ajattelisin, että nuoret oravanaamaiset lölleröpullukat ovat ilmeisesti hänen uusin fetissinsä. Vaikeaa kyllä kuvitella, että mitä mömmöjä miehen pitäisi vetää,että moinen läski tavislösö kiinnostaisi.
[/quote]
No huhhuh..laitappa oma kuvasi tänne niin katsotaan..oon nimittäin 99 % varma ettet ole läheskään yhtä kaunis kuin tämä tyttö, vaikka laiha olisitkin. Se on kumma kun kaikki laihat oravanhäntähiuksiset värittömät naiset kuvittelee olevansa jotenkin kauniita vain koska ovat laihoja. :D