Mitä ajattelisit, jos miehesi sanoisi tätä naista seksikkääksi?
Kommentit (96)
Kasvot todella kauniit, vartalo ei mitenkään seksikäs eikä kiinnostava.
t.mies
Siis onko kuvan nainen jonkun mielestä _oikeasti_ liian pyöreä? Tai jopa läski? :D
Ajattelisin miehellä olevan hyvä maku. ;) Hyvännäköinen nainen!
No kyllähän tuo vähän läski on. Sori vaan plösöt av-mammat.
Heh, en tiedä, voisin ehkä jopa vähän "loukkaantuakin"... Itse olen tällainen muodoton ruipelo ja minusta tuo nainen on todella seksikäs... On siis niin kaukana minun kropasta. Ei kyllä ainakaan minusta mitenkään plösö ole...
Siis ihanko oikeasti joku kehtaa väittää, että tuo ei ole hieman lihava? Veikkaan, että tuota laihana pitävät ei ole itse kovin laihassa kunnossa...
Täällä on ihmisillä niin realismi ja arvot hukassa että mitkään vastaukset ei edes yllätä enää. Veikkaisinpa ettei yksikään heteromies kieltäytyisi oikeasti tuollaisen kauniin ja seksikkään naisen seurasta, eikä todellakaan ole läski vaan normaali terve nainen. Voi luoja tätä palstaa...
Ei tuo läski ole, mutta aivan varmasti BMI on joko normaalin ylärajalla tai sen yläpuolella. Ei tosiaankaan ole hoikka.
Tuohan on kropaltaan kuin mä eli olis tosi ok, jos mieskin pitää tuota naista seksikkäänä. Mä oon tosin blondi enkä kasvoista noin kaunis. Mutta mun mies ei tykkää anorektikoista, vaan vähän muodokkaammista naisista.
Kysyin mieheltä, sanoi että ei ole seksikäs kokonaisuutena kun on niin kamalat mummoalusvaatteet. Kropasta tykkäsi. Itselläni on samantyylinen, ei laiha muttei mikään läskimooseskaan. Oma bmi:ni on 23,5 ja näytän aika samalta kropasta kuin tuo nainen. Tummat pitkät hiuksetkin löytyy, ikää vaan ehkä puolet enemmän kuin tuolla naisella. :-D
Hrrr, karsee läski. Lähettäisin miehen silmälääkäriin ja eheytykseen. Tuossa iässä jo noin tukevassa kunnossa, miettikääs miltä tyttö näyttää pari-kolmikymppisenä.
Mä katon varmaan väärää kuvaa kun en nää mitään läskirumilusta siinä. Haluisimpa nähdä kaikkien teidän timmien jumalattarien kuvat, jotka on ihan varmoja ettei omalle miehelleen kelpais :D
Ei sanoisi. Tietää että en voi sietää muistaen naisten ihailua ;) muuten on helvetti irti :D
Ei sanoisi. Tietää että en voi sietää muidenn naisten ihailua ;) muuten on helvetti irti :D
Mieheni olisi homo, ellei pitäisi naista seksikkäänä.
Tuntuu pahalta lukea näitä läskikommentteja. Mietin miten vinoutunut maailma nykyään on kun terveen näköinen kaunis nainen on "hrr...läski". Onko teillä naiset noin paha olla, että ilkeät kommentit helpottavat oloa?
Kyllä mä olisin niin paljon enemmän huolissani jos hetero mies tuon kauniin ja naisellisen kuvan sijaan kiihottuisi esim jostain tällaisista teinipojan kropalla varustellusta, todennäköisesti hedelmättömästä tytöstä :/
http://2.bp.blogspot.com/-O8XAtkkJLXA/T6Z-LcDUyRI/AAAAAAAABFA/Q6x6qTgyNi4/s1600/anorectic.jpg
Tai jostain tällaisesta treenausta mitä juoksisin itsekin karkuun
http://muscle.iuhu.org/wp-content/uploads/2012/05/Heidi-Vuorela-shredded-biceps-forearm-tattoo.jpg
Ajattelisin että miehellä joka haukkuu tuota ap:n kuvan naista läskiksi tai rumaksi, ei taida olla paljon naisseuraa muutenkaan tai ongelmaksi asti, tai sitten on joku tärkeä palikka muuten vaan irti päässä.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 20:23"]
Hrrr, karsee läski. Lähettäisin miehen silmälääkäriin ja eheytykseen. Tuossa iässä jo noin tukevassa kunnossa, miettikääs miltä tyttö näyttää pari-kolmikymppisenä.
[/quote]
Nätti, söpö ja haluttava tyttö tuossa kuvassa, mutta luultavasti tosiaan nyt muutama vuosi eteenpäin jo oikeasti ylipainoinen. Ei siis vaimomatskuu.
Ihemettelisin kyllä suuresti, mies kun tykkää sporttisista ja timmeistä naisista ja tuo on todella löysä ja aika pullukka.