Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin juuri ensimmäistä kertaa ruokaa Foodiesta kotiinkuljetuksella...

Vierailija
05.09.2020 |

... ja olipa miellyttävä kokemus! Kolme pahvilaatikollista ja kaksi muovipussissilta tavaraa 9,90 euron kuljetusmaksulla.

Miksi lähteä sateeseen tarpomaan kauppareissulle kun voi tilata suoraan kotiin ja välttää ihmisruuhkat samalla?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei itse halua valita esim. vanhenemispäivän mukaan tuotteita, niin mikä ettei. Mä ainakin mielummin ajan isompaan kauppaa autolla tai vaihtoehtoisesti kävelen noin 20 metriä lähimpään Supermarkettiin ja valitsen itse tuotteet.

On mahdollista esittää toive kommenttikentässä

T. Jo vuoden tätä harrastunut ja koukkuun jäänyt

Ai, että älä tuo puoliraakoja hedelmiä tai jauhelihassa oltava myyntiaikaa tietyn verran. tai sitten luettelet, että jo viinirypaleet on huonoja, niin tukin vaikka kiivejä ja jos ne on kovia, niin persikat käy paitsi, jos ne on liian pehmeitä.

Miten määrittelen esim. hyvän avocadon, jos et itse pääse valitsemaan sitä tai jos olet ostamassa vaikka kasleria, niin et voi valita sitä, missä ei ole ihan niin paljon rasvaa kuin jossain toisessa yksikössä jne.

MInä olen saanutaina erittäin hyvälaatuisia hedelmiä ja kasviksia. Ei ole tuollaisia edes tarvinnut ajatella. 

Vierailija
22/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onkin näin korona aikaan turvallista, kun vieraat ihmiset poimivat sinulle hedelmät ja muut irtotuotteet.

No on kai se turvallisempaa kuin iso joukko ihmisiä kopeloi, mällää ja haistelee niitä hedelmiä ja muita irtotuotteita siellä kaupan puolella. 

No sieltä kaupan puolelta ne kotiinkuljetettavat tuotteetkin kerätään. Nyt ne kerää sinulle joku jonka hygieniasta et tiedä mitään.

Kyllä se on ne muut asiakkaat, jotka käpälöivät ja koskettelevat ostamatta hedelmiä ja vihanneksia. Tässäkin ketjussa on mukana kiivien puristelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onkin näin korona aikaan turvallista, kun vieraat ihmiset poimivat sinulle hedelmät ja muut irtotuotteet.

No on kai se turvallisempaa kuin iso joukko ihmisiä kopeloi, mällää ja haistelee niitä hedelmiä ja muita irtotuotteita siellä kaupan puolella. 

No sieltä kaupan puolelta ne kotiinkuljetettavat tuotteetkin kerätään. Nyt ne kerää sinulle joku jonka hygieniasta et tiedä mitään.

Ok. Käytän eri palvelua, kun en asu Suomessa, joten ajattelin, että toimii samalla tavalla. Täällä tavarat otetaan varastosta eikä sieltä kaupan puolelta missä muut asiakkaat niitä kopeloivat. 

Vierailija
24/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei itse halua valita esim. vanhenemispäivän mukaan tuotteita, niin mikä ettei. Mä ainakin mielummin ajan isompaan kauppaa autolla tai vaihtoehtoisesti kävelen noin 20 metriä lähimpään Supermarkettiin ja valitsen itse tuotteet.

Ai, että älä tuo puoliraakoja hedelmiä tai jauhelihassa oltava myyntiaikaa tietyn verran. tai sitten luettelet, että jo viinirypaleet on huonoja, niin tukin vaikka kiivejä ja jos ne on kovia, niin persikat käy paitsi, jos ne on liian pehmeitä.

Miten määrittelen esim. hyvän avocadon, jos et itse pääse valitsemaan sitä tai jos olet ostamassa vaikka kasleria, niin et voi valita sitä, missä ei ole ihan niin paljon rasvaa kuin jossain toisessa yksikössä jne.

Olen pyytänyt ja saanut mm. vielä vihertäviä banaaneita, kypsän ananaksen ja myyntiaikaa vähintään viikon kaikissa kylmätuotteissa.

Vierailija
25/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööm kannattaisi kieltää korvaaminen, TAI kirjoittaa ehdot, esim. että tämä ja tämä käy, tämä ei. Silloin tietää mitä saa.

Vierailija
26/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla olisi S-etukortti, kuljetus on minimissään 4,90 euroa.

Huippupalvelu on ja aikataulu pitää aina. Tuotteet aina tuoreita ja päivämäärät kauas.

Kauppa ei pitkään toimisi, ellei kaikki olisi priimaa.

Kortilla, minimissään...korttiuskovainen takeltelee vähän nyt.

Vierailija
27/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus käynyt aamutuimaan 24-Prismassa, hyvä ettei ollut ruuhkaksi asti keräilijöitä, aloittavat kai seitsemältä. 

Vierailija
28/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummastahan koronan todennäköisemmin saa; kotiin kannetusta banaanista vai sieltä ruokakaupasta? Pikku vinkki; korona leviää pisaratartuntana ilmassa, ei kasvisten pinnoilta kosketustartuntana.

Vierailija
29/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sun elämä vaikeaa, ihan normaalijärkisiä ihmisiä siellä on töissä. Kuten joku muukin sanoi, aina on priimakamaa tullut!

Kommenttikenttään edelleen voi kirjoittaa toiveita.

Mut kukaan ei pakota sua, mitä vauhkoot? Näköjään ei aovi kontrolliongelmista kärsiville....

Vierailija
30/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInä olen saanutaina erittäin hyvälaatuisia hedelmiä ja kasviksia. Ei ole tuollaisia edes tarvinnut ajatella. 

Jotkut saa halutessaan kaikesta ongelmia aikaan. Esim. palvelusta, josta ei edes tiedä mitään ja jota ei aio käyttää :D

Vierailija
31/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööm kannattaisi kieltää korvaaminen, TAI kirjoittaa ehdot, esim. että tämä ja tämä käy, tämä ei. Silloin tietää mitä saa.

Voi olla että silti jäät ilman. No sellaista elämä on.

Vierailija
32/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei jotain tuotetta löydy keräilyssä, niin ei sitä mitenkään mystisesti ilmesty valikoimiin, vaikka menisit kauppaan itse. Loppu mikä loppu.

Vierailija
33/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilijät aloittavat aamuviideltä. Kaikki tuore maito, leipä, hedelmät, vihannekset, lihat otetaan varastossa olevista tuoreimmista kuormista. Jos ei sitä vielä ole tullut osastoilta ilmoitetaan keräilijöille milloin kuorma saapui. Ainut aamusta tuleva tuore kuorma on leipä, kaikki muut tulevat yöllä. Mutta tähän saa salaliiytoteorioita jatkaa kun on niin monenmoista "tietäjää" taas ketjussa.

Vierailija
34/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tuoreempia olen saanut tämän palveelun kautta ku itse kaupasta valikoimalla! En tiedä missä vika ja pitäiskö huolestua! :D

Vierailija
35/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä tuli tilattua kun ei oikein uskaltanut kauppaan mennä ja ihan hyvin pelasi. Ainoa miinus oli liian pitkät toimitusajat kun piti viikkoa ennen tilata.

Vierailija
36/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräilijät aloittavat aamuviideltä. Kaikki tuore maito, leipä, hedelmät, vihannekset, lihat otetaan varastossa olevista tuoreimmista kuormista. Jos ei sitä vielä ole tullut osastoilta ilmoitetaan keräilijöille milloin kuorma saapui. Ainut aamusta tuleva tuore kuorma on leipä, kaikki muut tulevat yöllä. Mutta tähän saa salaliiytoteorioita jatkaa kun on niin monenmoista "tietäjää" taas ketjussa.

Tuotteita ei todellakaan pengota mistään kuormien ja laatikoiden seasta vaan hyllystä. Keräilijä ei edes tiedä mitä tuotteita varastoon on saapunut.

Vierailija
37/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pelkkää propagandaa. Ai että kymmenen keräilijää penkoo varastoa? Yksi hakee porsaan munuaisia ja toinen lipstikkaa?

Tämä voi tapahtua 5000 asukkaan kyläkaupassa, jossa yksi myyjä kerää kahdet ostokset noudettavaksi. Ei muualla.

Vierailija
38/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme vuotta sitten tilattiin useinkin, sitten se vain pikkuhiljaa jäi. Nykyään valkkaan itse mielummin tuotteet kaupassa, niin usein on saanut pettyä siihen mitä sieltä tulee.

Vierailija
39/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn Prismassa ja Cittarissa ihan päiväsaikaan ja ovat täynnä näitä keräilijöitä, jotka pahvilootiin niitä tilauksia keräävät. Että ihan sieltä ottavat mistä muutkin asiakkaat.

Vierailija
40/42 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei jotain tuotetta löydy keräilyssä, niin ei sitä mitenkään mystisesti ilmesty valikoimiin, vaikka menisit kauppaan itse. Loppu mikä loppu.

No sitten voit itse siellä kaupassa katsoa jotain tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän