Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henna Kalinaisen alkoholinkäyttö ja laihdutusohjelman moraali

Vierailija
05.09.2020 |

Eikö HK ole noilla määrillä alkoholisti ja laihdutusohjelman teko tuossa tilanteessa aivan moraalitonta? Siis olisi todella pitänyt ohjata hoitoon, terapiaan, jotain sellaista. Pippa Laukan lääkärinä olisi pitänyt tämä tehdä!! Ja jättää ohjelma tekemättä, ainakin jos tuotakin asiaa ei hoideta samalla kuin huonoa syömistä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nuori vetää varmaan saman määrän vkolopun aikana? Jos dokaa sekä pe että la vaikka 10 annosta molempina,

Vierailija
22/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Alkoholistitkkn on aikuista ja päättää itse teoistaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina luullut, että alkkikset on laihoja. Mutta ei näköjään, jos ruokakin maistuu.

Vierailija
24/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta huvittaa että Henna kommentoi lehdessä että ilman elämäntaparemonttia ei varmasti olisi tullut raskaaksi. Raskaus oli ilmennyt viikon kuluttua siitä, kun oli aloittanut terveellisemmän elämän :D

Emmehän me tästäkään voi tietää, jos on aiemmin saanut keskenmenoja. 

Vierailija
25/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina luullut, että alkkikset on laihoja. Mutta ei näköjään, jos ruokakin maistuu.

Niinpä, Henna sanoikin ettei hänellä ole ruokahalua silloin kun juopottelee. Mutta näköjään oli silti kyllä ruokakin maistunut vaikka joikin ämpärillisen viikossa.  Sen takia tietenkin lopetti juomisen ja röökin kun tuli heti alussa raskaaksi.

Vierailija
26/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on vääristynyt käsitys alkoholismista. Kuvitellaan että vasta kun menee pullo kirkasta joka päivä ollaan alkoholisteja. Vaikka todellisuudessa ollaan tietyllä asteella jo riippuvaisia silloin kun ei kuukautta voida helposti olla ilman alkoholia. Se säännöllisyys, eli esim että joka kk pakko saada, on riippuvuuden ensimmäinen merkki.

Minä sitten vissiin olen riippuvainen, koska on pakko saada puoli pulloa viikossa.

Ok. Olen siis alkoholisti. Mutta miksi en saisi olla tällä määrällä?

Määrä on pysynyt samana viimeiset 20 vuotta.

Vierailija
27/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon se Henna oikein joi? Ampärillinen viikossa - tarkoittaa mitä? 10 litraako? Mitä?

Vierailija
28/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismin kriteeri ei ole alkoholi juonnin määrä, vaan se miten se hallitsee elämää.

Vierailija
29/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismin kriteeri ei ole alkoholi juonnin määrä, vaan se miten se hallitsee elämää.

No eikös se ollut viitisen annosta PÄIVÄSSÄ keskimäärin Hennalla? Eikö se ole jo mitä suurimmalla todennäköisyydellä alkoholismia??

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme