Voisiko sun vyötärönympärys olla 60 cm?
En ymmärrä miten voi olla mahdollista pitkällä ihmisellä. Misseillä pidetään ihannemittoina 90-60-90.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Alimmillaan on ollut alle 65 cm, silloin olin todella laiha. Ehkä siitäkin olisi voinut nipistää vielä oikealla treenillä. Mitat oli muutoin 96-65-96.
Joskus ala-asteella käytin vyötä todella tiukassa, tarkoitus oli saada alle 48 cm vyötärön ympärys. Onnistuin.
Yhdellä sankarittarella oli 14 tuumaa vyötärön ympärys, korsetilla. Halusin samanlaisen ilman korsettia. 😂😂😂
Korsetilla onnistuisi alle 60 cm vyötärö.
Nuorempana vielä noin kolmekymppisenä vyötäröni oli 58 cm. Olen 177 cm enkä ole ikinä ollut laiha, painoindeksi normaali. Oli vaikea löytää istuvia housuja kun lantio oli sitten vähän eri kaliiperia. Mahakin oli luonnostaan littana eikä rasva kerääntynyt sinne. Nyt viisikymppisenä tilanne on eri. Rasvaa on kertynyt ja vatsa turpoaa välillä huimiin mittoihin. Yritän tehdä asialle jotain ruokavaliolla ja liikunnalla mutta en tietenkään odota sitä ampiaisvyötäröä takaisin.
Olen 177cm/62kg ja mitat on 89-68-91. Korsetilla saan vyötärön kuuteenkymppiin, mutta en muuten. Painoa kun en tohtisi paria kiloa enempää pudottaa, näyttäisin aika sairaalta.
Olikin parikymppisenä, 95-60-96. Pituus 175. Suvussa sen malliset kylkiluut että on ampiaisvyötärö. Arvatkaa istuiko mikään valmisvaate 🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, lantioluut ja alimmat kylkiluut on liian lähellä toisiaan. Ehkä hetkeä ennen kuolemaa olisi mahdollista mutta ei muuten.
Sama. Ei mullakaan ole tilaa vyötärölle. Lisäksi rintakehä ja lantio ovat malliltaan suoria laatikoita.
Mulla sama, ehkä vähän yli sentti jää tilaa eli just sormen saa sinne väliin. Tasapaksu oon aina ollut keskivartalolta ja kaikki kertyy siihen.
Vierailija kirjoitti:
Missä on suoliluu?
Siinähän ne lantiolla on.
Vierailija kirjoitti:
Helpompaahan tuo on pitkällä, kun todennäköisesti kylkiluiden ja lantion luiden väliin jää pidempi matka.
Itse olen 164cm, kylkiluiden ympärysmitta ihan pelkillä luilla on noin 75cm, ja lantion luiden 90cm. Kun näiden väliin jää noin 10cm korkeussuunnassa, on mahdotonta että vyötärö menisi sisäänpäin niin paljoa että 60cm vyötärö toteutuisi. Olisi ihan luonnottoman näköistäkin. Nyt on 77cm ja ihan tiimalasi olen silti silmämääräisesti arvioiden, kun "lihalliset" mitat on 93-77-102. Lyhyehkölle naiselle tuokin on jo niin kurvikas että istuvia vaatteita on turha etsiä. Pidemmälle todennäköisesti näyttäisi suoremmalta.
No niin. Nyt tajuan miksei vyötäröni ollut hoikka laihana ja nuorenakaan. Mulla on niin lyhyt selkä, että kylkiluiden ja lonkkaluiden välissä on vain 7cm
Vierailija kirjoitti:
Olen 170cm pitkä ja minulla on 63cm.
Saattaisi olla kapeampikin, mutta käyn salilla ja keskivartalon lihakset leventävät vuotäröä hieman.
Ne ei levenna yhtaan mitaan. Etenkaan suhteessa. Se on taysin anatomiassa, minka muotoiseksi olet syntynyt, mutta keskivartalon lihakset eivat vy0taroa tai uumaa levenna. Ei miehella, ei naisella.
Salillakaynnilla saatat saada entista muodokkaammat reidet ja pakarat, kyllakin!! !
Alimmillaan on ollut alle 65 cm, silloin olin todella laiha. Ehkä siitäkin olisi voinut nipistää vielä oikealla treenillä. Mitat oli muutoin 96-65-96.
Joskus ala-asteella käytin vyötä todella tiukassa, tarkoitus oli saada alle 48 cm vyötärön ympärys. Onnistuin.