Mitä mieltä olette kuulasta ja kepeää -blogista?
Itse en oikein osaa otta blogia tosissan. Blogi tuntuu teennäiseltä.
Kommentit (48)
Blogi on mielestäni hyvin kaunis ja uskollinen omalle tyylille. Tälle Bloggaajalle on tärkeää luoda esteettinen ympäristö itselleen ja se on mielestäni ihan ymmärrettävää. Sillä ei ole pinnallisuudella sinänsä mitään tekemistä. Blogi on vain kiva harrastus, ei kai harrastuksessa tarvi olla täydellinen? Joka kaipaa syvällisempää lukemista lukekoon oikeita kirjoja! ;-)
No niin. Nyt on päässyt blogisti Pias mummomalliksi. Todella yksinkertaisen oloinen blogisti, lauseet semmosia muutaman sanan mittaisia ja samat jutut toistuvat. En voi mitään, mutta tunnen kamalaa myötähäpeää tästä blogista. Itse täti varmasti luulee olevansa suuren maailman madame😂
Blogi siinä kuin muutkin. Blogistilla on hyvä maku ja on ikäisekseen viehättävä. Itseäni kiinnostavat hieman toisen tyyppiset asiat, mutta käyn toisinaan tuotakin blogia vilkuilemassa.
Minkälainen blogin/blogistin pitäisi teidän haukkujien mielestä olla?
Ihan mukava blogi, mutta oksennan suuhuni sanasta 'kepeä'.
Blogi on täysin tyhjä ja blogaaja kauniisti sanottuna rupsahtanut. Olisi parempi, jos keskittyisi vaan niihin kukkiin tai maisemiin.
up. nyt ovat muuttaneet, miksiköhän. jotenkin teennäistä kun puhuu miehestä "rakas osti mulle ruusuja" ja nuo poseeraukset. mekko näytti ihan yöpaidalta. tukka kyllä on paksu, jos on oma
"Rakkaan" kanssa on nyt menty kihloihin. Olen luullut että tämä on poikien isä. Ehkä onkin.
Kiva blogi ja kiva ihminen! Toivon kaikkea hyvää bloggaajalle. Ja ikä -onko jossain joku ikäraja blogin pidolle tai pitkälle tukalle? Hah. Tosi tylsää tällainen haukkuminen ja mollaus jota tuossa edellä oli. Jos joku ei tykkää ei kai ole pakko seurata? Kukin bloggaa tyylillään!
Vanha ja homssuinen olisi parempi nimi tälle blogille.
On ihan hyvä asia, että varttuneimmillekin ihmisille on luettavaa ja katseltavaa.
Näin naisen yks päivä kaupassa ja olihan se vanha. Kuvissa näyttää vielä ihan erilaiselta, mutta saahan kuvat muokattua. Luonnossa paljon vanhempi, veikkaisin siinä 50v.
Mut hei mitä väliä. Saahan sitä blogata. Eikä kenenkään ole pakko lukea. Kai Suomessa muutkin iäkkäämmät bloggaa
Mutta miksi vanhan ihmisen, joka ei osaa kunnolla suomea, täytyy blogata. Eikö kannattaisi keskittyä johonkin muuhun.
Pojat leikkivät ulkona. Pian heidän äiti hakee heidät. Kulta osti Chanelin jakun. Laitoin keittiöön kynttilöitä, vieraat pitivät niistä. Pariisi on kaunis. Hiihdimme paljon. Tilasin laukun, se tuli kovin kalliiksi, joska postimaksut ovat suuret, samoin tulli.
Ihme haukkumista. Blogin kirjoittaja ei todellakaan ole mikään 50v. Ihan hyvinsäilynyt ja nätti reilu nelikymppinen. Ja mielestäni kyllä ihan suomalainen on ja virheetöntä suomea kirjoittaa.
On muuten luonnossa tuo bloggaaja paljon vanhemman ja kuluneemman näköinen. Kuvat onkin kyllä otettu aika kaukaa tai kasvot jotenkin varjossa. Mutta joo tosi pinnallista juttua, yksinkertaiseen tyyliin kirjoitettuna. Jättäisi tekemättä.