Mitä mieltä olette kuulasta ja kepeää -blogista?
Itse en oikein osaa otta blogia tosissan. Blogi tuntuu teennäiseltä.
Kommentit (48)
Teennäistä ja ällölipevää. Alkaa oksettamaan, kun katselee naisen itsestään ottamia mekkokuvia. Voi vaan miettiä, mitä tommoisen ihmisen elämä oikeasti on.
Tylsä. Vaikka kivoja kuvia niin kaikilla ei vaan ole sellaista karismaa.
Joo myötähäpeä iskee, ei voi mitään.
Kiva blogi, tykkään lukea ja katsella kuvia.
Olen hämmästynyt, jos joku ihan oikeasti reagoi siihen niin voimallisesti, että blogin kuvia katsoessa alkaa oksettaa. Se tosin kertoo enemmän lukijasta kuin blogistista ;)
Tosi ihana blogi, oikeesti ihanalta ja ulkoisesti ja SISÄISESTI kauniilta, upealta naiselta!
Kliseitä, kliseiden perään. Tuskin palaan toista kertaa kyseiseen blogiin.
Pidän. Mutta inhoan sanaa 'kepeä'.
Siis mikä teitä noissa bloggaajissa voi niin loputtomasti kiinnostaa? Tämä on kyllä selvästi joku sellainen "naisjuttu" jota en vaan tajua vaikka nainen olen itsekin.
Blogisti on hyvin tutun näköinen, tietääkö joku missä hän on töissä?
Mun yks suosikkiblogi. Ketä kiinnostaa lukea tiskikasoista ja pyykkivuorista? Ja ketä kirjottelis sellasta. K&K just ihana :)
Sääli lapsia, kun kuvataan nettiin:(
Ja sääli kavereita, jotka menevät synttärijuhliin, jotka on järjestetty vain ja ainoastaan jotain blogikuvia varten. Ja lapsia myös. Toivottavasti ei aleta tämän takia kiusaamaan.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:41"]Ja sääli kavereita, jotka menevät synttärijuhliin, jotka on järjestetty vain ja ainoastaan jotain blogikuvia varten. Ja lapsia myös. Toivottavasti ei aleta tämän takia kiusaamaan.
[/quote]
Ei kai lasten kaverit blogeja lue? Jos joku alkaa äidin blogikirjotusten takia kiusaamaan, niin eiköhän siellä ole jonkun kiusaajan äiti takana, joka on erikseen halunnut näyttää lasten kuvat omille lapsilleen.
Blogeissa kuvataan yleensä kauniimpaa puolta kodista. Tämän kirjoittaja elää omanlaistaan elämää ja blogiin kuvaa elämästä kauneimmat kohdat. Miksi kuvittelet että järjestää synttärit vain blogin takia? Voisiko olla mahdollista, että haluaa juhlia ja synttärit on juuri sopiva syy kutsua ystävät kotiin?
Joo, ei mikään semmonen blogi, jota mä alkaisin lukea. Ei mitään kiinnostavaa mulle.
Kävikö hän oikeasti pitsihameessa luistelemassa järven jäällä? Luistelu järven jäällä ok, varmasti ihanaa. Kiva olisi päästä se kokemaan. Mutta se hame. Koko blogi tuntuu vähän liian lavastetulta vaikka blogin pitäjä varmasti herttainen onkin.
Kuin ihmeessä tuo mies suostuu noihin kuviin mukaan?? Ihanan romanttinen luisteluretki, jossa kuvataan itseä nettiin, hahaaaa mikä teennäisyys.
Viehättävän ja tasapainoisen oloinen blogisti. Kaunis koti, jota sisustaa askel askeleelta omaan tyyliinsä.
Pelkästään positiivista sanottavaa. Hyvän mielen blogi.