Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa olla hopeinen rippiristi?

M16
05.09.2020 |

Mä olisin toivonut yhtä tiettyä valkokultaista rippiriristiö muta sain hopeisen. Se kyseinen risti olis maksanut 200€ (en tiedä onko paljon) ja nykyinen oli joku 50€. Koulussa melkein kaikilla joilla on risti päällä n. 1/3, omistaa kultaisen :(.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoin hopeista & trendikästä rippiristiä 20 v. sitten.

Äitini kuitenkin osti pienen ja selkeälinjaisen kultaisen lyhyemmällä ketjulla kuin itse olisin toivonut.

Se kultainen risti on nyt yksi rakkaimmista aarteistani, yksi harvoista koruistani joita en ole itse valinnut. Se on arvokas muisto ihmisestä joka sen sydämestään minulle tahtoi antaa.

Kannattaa ottaa lahja lahjana ja "tyytyä" siihen mitä meille annetaan. Jokainen pääsee ripille vain kerran ja se sitoo meidät isompaan yhteyteen

Onnea ripille pääsystä❣️

Vierailija
42/53 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini kuitenkin osti pienen ja selkeälinjaisen kultaisen lyhyemmällä ketjulla kuin itse olisin toivonut.

Se kultainen risti on nyt yksi rakkaimmista aarteistani, yksi harvoista koruistani joita en ole itse valinnut. Se on arvokas muisto ihmisestä joka sen sydämestään minulle tahtoi antaa.

Kannattaa ottaa lahja lahjana ja "tyytyä" siihen mitä meille annetaan. Jokainen pääsee ripille vain kerran ja se sitoo meidät isompaan yhteyteen

Onnea ripille pääsystä❣️

Voiko itse köydä ostamassa sen ristin sitten vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hellanlettas, vaihtoehtoja on kaksi: pidät sen ristin, tai säästät omista (kesätyö)rahoista ja hankit uuden.

Sitten voit tietysti miettiä, että kiinnittääkö kukaan koulussa koskaan huomiota siihen, onko sulla hopeinen vai valkokultainen koru kaulassa; haluatko käyttää rahasi siihen koruun vai johonkin muuhun; pahoittavatko vanhempasi mielensä, jos hankit uuden korin lahjan tilalle.

Ilmeisesti et puhunut vanhempiesi kanssa etukäteen siitä, millainen risti olisi hyvä tai realistisen hintainen? Vai olisiko teillä ollut varaa siihen kalliimpaan, mutta eivät hankkineet?

Olin sanonut että toivon just sitä tiettyä eikä ne oo mitää köyhyiä. Molemmat on yliopistokoulutetguja. Eivät ole rikkaita mutta joku 6000-7000€ molemmat tiennaa erikseen kuussa.

Pelkät suuret tulot eivät merkitse mitään, jos menotkin ovat suuret. Eri asia sitten, onko se järkevää elää niin leveästi, että säästöön ei juuri rahaa jää, mutta kerranhan täällä vaan eletään ja onhan se kivaa kun on esimerkiksi varaa asua isossa talossa hyvällä alueella, voi käyttää rahaa uuteen autoon, kalliisiin harrastuksiin ja mukaviin arkea helpottaviin palveluihin.

Vierailija
44/53 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hellanlettas, vaihtoehtoja on kaksi: pidät sen ristin, tai säästät omista (kesätyö)rahoista ja hankit uuden.

Sitten voit tietysti miettiä, että kiinnittääkö kukaan koulussa koskaan huomiota siihen, onko sulla hopeinen vai valkokultainen koru kaulassa; haluatko käyttää rahasi siihen koruun vai johonkin muuhun; pahoittavatko vanhempasi mielensä, jos hankit uuden korin lahjan tilalle.

Ilmeisesti et puhunut vanhempiesi kanssa etukäteen siitä, millainen risti olisi hyvä tai realistisen hintainen? Vai olisiko teillä ollut varaa siihen kalliimpaan, mutta eivät hankkineet?

Olin sanonut että toivon just sitä tiettyä eikä ne oo mitää köyhyiä. Molemmat on yliopistokoulutetguja. Eivät ole rikkaita mutta joku 6000-7000€ molemmat tiennaa erikseen kuussa.

Pelkät suuret tulot eivät merkitse mitään, jos menotkin ovat suuret. Eri asia sitten, onko se järkevää elää niin leveästi, että säästöön ei juuri rahaa jää, mutta kerranhan täällä vaan eletään ja onhan se kivaa kun on esimerkiksi varaa asua isossa talossa hyvällä alueella, voi käyttää rahaa uuteen autoon, kalliisiin harrastuksiin ja mukaviin arkea helpottaviin palveluihin.

No ei asuta leveästi muttei myöskää köyhästi. Joku 120m^2 talo meillä on ja ihan kiva auto.

Vierailija
45/53 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

T. Puinen koiraportti

Vierailija
46/53 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin joku KUUSITOISTAVUOTIAS on muka mies (ja itkee korujen perään kuin pikkulikka)...?

M 52

Vierailija
47/53 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin joku KUUSITOISTAVUOTIAS on muka mies (ja itkee korujen perään kuin pikkulikka)...?

M 52

En oo mies vielä ja haluan hienon ja arvokkaan korun eikä mitää terästä vähän kalliimpaa

Vierailija
48/53 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea ripille pääsystä❣️

Voiko itse köydä ostamassa sen ristin sitten vai?

no tottakai jokainen voi ostaa mitä tahtoo! Mutta se ei sitten ole rippiristi vaan risti muiden joukossa

Vierailija
49/53 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiä harvemmin kukaan koulussa käyttää, se on lähinnä muisto ripille pääsystä.. En todellakaan montaa kymppiä sijoittaisi..

Vierailija
50/53 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristiä harvemmin kukaan koulussa käyttää, se on lähinnä muisto ripille pääsystä.. En todellakaan montaa kymppiä sijoittaisi..

Noin joka kolmannella varmaan on semmoinen kaulassa

Vierailija
51/53 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52/53 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan pidä mitään rippiristiä.

Jos kukaan ei tunnusta kristinuskoa, se tekee tilaa muulle.

Vierailija
53/53 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa käyttää hopeista ristiä. Ja erityisesti kun se on saatu rikkilahjaksi vanhemmilta.

Mitä jos pidät kunnon itkupotkuraivarit 15v voimalla ja raivolla, niin eiköhän 200€ valkokulta risti irtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän