Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallein käyttämäsi meikkituote?

Vierailija
12.10.2013 |

Tai muu kosmeettinen tuote?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guerlain meikkivoide 56e

Vierailija
2/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revitalash-ripsiseerumi, yli 140e. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää hintoja, koska ostan aina joka tapauksessa uuden saman tuotteen kun vanha loppuu, mutta muistelisin näitä hinnakkaina ainakin siihen Lumeneen mitä myös löytyy meikkupussistani eli käytän Lancomen Teint Idole meikkivoidetta, hypnose ripsaria ja genifique seerumia.

Vierailija
4/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 13€

Vierailija
5/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakel kasvovoide korkeatasoista luonnonkosmetiikkaa, purkki yli 100 e. Kasvot sileät ja pehmeät.

Vierailija
6/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 06:00"]

Varmaan 13€

[/quote] Olin juuri kirjoittamassa saman suuntaista. Eli vähän reilun kympin taisin ripsarista maksaa ja hyvin toimii. Joskus kun olin rikkaampi niin käytin kalliimpia, mutta niissä ei ole oikeasti mitään eroa! Ihan turhan natkutusta väittää, että olisi, ei ole. Ja meikannut olen nyt lähes 30 vuotta.

Vierailija
7/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan oriflamen puuteripallurit. Nekin pari vuotta vanhat =0 En viitsi mitään kauhen kalleita tuotteita ostaa, kun meikkaan harvoin. Keskimäärin ehkä kerran viikossa.

Vierailija
8/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 08:34"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 06:00"]

Varmaan 13€

[/quote] Olin juuri kirjoittamassa saman suuntaista. Eli vähän reilun kympin taisin ripsarista maksaa ja hyvin toimii. Joskus kun olin rikkaampi niin käytin kalliimpia, mutta niissä ei ole oikeasti mitään eroa! Ihan turhan natkutusta väittää, että olisi, ei ole. Ja meikannut olen nyt lähes 30 vuotta.

[/quote]

Minulla kallein on varmaan tämä:

http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/BM-REGENERATIVE-GEL-28-TEHOSEERUMI-30-ML

En ole kyllä löytänyt halvemmalla tuotetta, joka parantaisi arpia ja vaurioitunutta ihoa yhtä tehokkaasti. Tuo oli todellinen apu finniarpiini nuorempana. Nykyään käytän sitä harvemmin, mutta edelleen se on mielestäni hintansa väärti.

Minusta ei voi yleistää, että halvempi kosmetiikka ajaa aina ihan saman asian kuin kalliimpi. Usein kyllä, mutta ei aina. Riippuu tietysti ihan käyttäjän tarpeista: jos ei huomaa mitään eroa halpisluomivärin ja kalliimman runsaspigmenttisen välillä, turha sitten maksaa kalliimmasta. Itsekin käytän tyytyväisenä parin euron Pirkka-lastenvoidetta kasvorasvana. Myös Pirkka-silmänympärysvoide on hyvä. Jossain tuotteissa huomaan kuitenkin eron kalliimman hyväksi.

Vierailija
9/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascon meikkivoide, joka maksaa yli 50 €. Mikään muu ei tehoa mun nenään ja poskiin, jotka aina punertuvat kun mulla on kuuma/kylmä. Käytän tota siis vain nenään ja poskiin, jotka on niitä ongelmakohtia, ja muuhun naamatauluun halvempaa meikkivoidetta. Tällä tavalla saan yhden purkin riittämään noin puoleksi vuodeksi.

Vierailija
10/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin kasvovoiteet. Ostan apteekista Louis Widmerin päivävoidettä yövoidetta, silmänympärysvoidetta. En muista hintoja, mutta kai ne jotakin yli 30e ovat kappaleelta. Meikeiksi käy ihan "markettikama".

Vierailija
11/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seerumit. Viimeksi ostin laivalta clarinsin, maksoi 66e. Tosi riittoisia ne kyllä on.

Vierailija
12/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähetkellä ripsiväri, maksoi n 12€. En usko hinnan ja laadun korreloivan

Vierailija
13/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HR:n meikkivoide maksaa vissiin 60-70e

Vierailija
14/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin ripsiväri 20 eur. Tosin normaalisti ostan alesta kympillä saman ripsarin. En osta kalliita tuotteita, koska en usko niiden olevan ratkaisevasti laadukkaampia kuin tietyt marketin keskihintaiset tuotteet. Ihonhoitotuotteita en pahemmin käytä.

Vierailija
15/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalleimmat tuotteet on kuorintavoide (en muista merkkiä, apteekista) noin 40e sekä Dermalogican precleanse-öljy ja Clininiquen puhdistusaine. Näitä kahta jälkimmäistä ostan joko netistä tai alennuksista ja hinta taitaa olla silloin kummallakin noin 30e.

Olen testannut aika paljon  kosmetiikkatuotteita ja huomannut että kallein ei aina ole se laadukkain tai paras omalle iholle. Kosteusvoiteena olen jo vuosikausia käyttänyt Nivean halpisvoidetta ja meikkivoide on halvemmasta päästä myös. Eikä noiden kallliimpienkaan juttujen ostaminen tunnu pahalta, koska ne ovat niin riittoisia ja esim. Cliniquen puhdistusaineo kestänyt mulla jo puoli vuotta eikä ole edes puolessa vielä.

Vierailija
16/23 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ite varmaan 20€ meikkivoiteesta kestää yli vuoden ja muutenki hyvä mutta löysin essenseltä 4.59 meikkivoiteen ja sen kyllä seuraavaksi hankin:)

Vierailija
17/23 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikse joku Naked luomiväripaletti, n. 50€. Tilasin Sokoksen verkkokaupasta, joten sain maksun vitosen eriin.. :D Nyt siltä merkiltä (Urban Decay?) on tullut taas uus tommonen paletti, enkä tiiä pitäiskö ostaa, himottais. Edellisestä kuitenki vaan muutamaa väriä käyttäny :D

Vierailija
18/23 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 euron Kanebon naamarasva.

Vierailija
19/23 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on kallein, riippuu määrittelystä.

Kallein yksittäisostos on Joe Blascon peitevoide 38 €, mutta se kyllä myös kestää pitkään. Nykyistä olen käyttänyt päivittäin viime lokakuusta asti eikä voidenappi ole vielä edes puolivälissä.

Käyttöajassa mitattuna kallein on Cliniquen ripsari, joka maksaa Sokoksella 28€, mutta tax freestä ja Stockan Hullareilta saa usein huomattavasti halvemmalla (esim. 15€ 1 kpl tai 30 € 2 kpl.)

Vierailija
20/23 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea roll on - 2,49€

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä