Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän teema: temperamentti. Tee testi

Vierailija
11.10.2013 |

ja kerro sitten osuuko vastaus hyvin. Ihmeen hyvin tuntui natsaavan ainakin minulla.

https://www.ps-kustannus.fi/tunnistatemperamentit

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin ensin nelikymppisenä minuna ja olin vihreä. Kokeilin huvikseni vastata kuin olisin ajatellut 18-vuotiaana. Tämän tulos olikin keltainen :)

Keltainen 8 pistettä

Kun temperamenttityylisi on keltainen, olet yleensä avoin, luova ja puhelias. Ilmaisutyyliisi kuuluu paljon eleitä, ilmeitä, huumoria ja innostuneisuutta. Ryhmässä olet yleensä esiintyjän, seikkailijan, taiteilijan ja ideoijan roolissa. Heikkoutesi saattaa olla epärealistisuus. Lisäksi sinun voi olla vaikea hillitä itseäsi ja olet huono keskittymään.

Punainen 4 pistettä

Sininen 0 pistettä

Vihreä 0 pistettä

Vierailija
22/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen keltainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kahteen kertaan. Ensimmäisellä kerralla vastasin sen mukaan, millainen käsitys minulla on itsestäni - ei sopinut ollenkaan. Toisella kerralla vastasin sen mukaan, miten todellisuudessa kuitenkin toimin ja tämä itse asiassa on täysin totta, vaikka ihan päinvastaisista luonteenpiirteistä onkin kyse!

Sininen 4 pistettä

Kun temperamenttityylisi on sininen, olet yleensä suunnitelmallinen, perusteellinen ja keskittynyt. Ilmaisutyylisi on hillitty, asiallinen ja harkitseva. Ryhmässä asetut usein asiantuntijan, tarkkailijan ja tutkijan rooliin. Heikkouksiasi saattavat olla tosikkomaisuus ja liiallinen täydellisyyden tavoittelu. Lisäksi vetäydyt helposti vuorovaikutuksesta.

Punainen 4 pistettä

Kun temperamenttityylisi on punainen, olet yleensä energinen, suoraviivainen ja voimakastahtoinen. Ilmaisutyyliltäsi olet jämäkkä, tavoitteellinen, reipas ja äänekäs. Ryhmässä olet usein itsevarma puheenjohtaja ja taistelija. Heikkouksiasi saattaa olla hallitsevuus ja kärsimättömyys sekä se, ettet näe omia heikkouksiasi.

Keltainen 3 pistettä

Vihreä 1 pistettä

Vierailija
24/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaista tuli, pitää hyvin paikkansa. Tosin ihmettelen, miksen saanut enemmän punaista. Sekin olisi sopinut joiltakin osin. Sinistä ja vihreää en tainnut saada yhtään pistettä :D

Vierailija
25/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen 8 pistettä

Kun temperamenttityylisi on sininen, olet yleensä suunnitelmallinen, perusteellinen ja keskittynyt. Ilmaisutyylisi on hillitty, asiallinen ja harkitseva. Ryhmässä asetut usein asiantuntijan, tarkkailijan ja tutkijan rooliin. Heikkouksiasi saattavat olla tosikkomaisuus ja liiallinen täydellisyyden tavoittelu. Lisäksi vetäydyt helposti vuorovaikutuksesta.

Punainen 2 pistettä

Keltainen 1 pistettä

Vihreä 1 pistettä

Vierailija
26/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen 6 pistettä

Vihreä 5 pistettä

Keltainen 1 pistettä

Punainen 0 pistettä

Pitää kyllä hyvin paikkansa :)

Vierailija
27/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinistä 8, vihreää 4, ei yhtään keltaista eikä punaista. Kyllä tunnistan itseni luonnehdinnasta.

Vierailija
28/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 pst sinistä.

I'm blue.

Vierailija
29/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 4 pistettä vihreää - sopii täydellisesti

Vierailija
30/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain punaisen, piti kyllä kaikki paikkaansa, voimakastahtoinen, äänekäs, reipas..jne jne..

Vierailija
31/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on eniten sinistä!

Sininen 4 pistettä

OSUI JA UPPOS, ihme ettei tuulut enemmänkin sinisiä pisteitä  ;)

Vierailija
32/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä piti hyvin paikkansa kohdallani!

Vierailija
33/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä piti hyvin paikkansa kohdallani!

Vierailija
34/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen 7 pistettä

Kun temperamenttityylisi on keltainen, olet yleensä avoin, luova ja puhelias. Ilmaisutyyliisi kuuluu paljon eleitä, ilmeitä, huumoria ja innostuneisuutta. Ryhmässä olet yleensä esiintyjän, seikkailijan, taiteilijan ja ideoijan roolissa. Heikkoutesi saattaa olla epärealistisuus. Lisäksi sinun voi olla vaikea hillitä itseäsi ja olet huono keskittymään.

Vierailija
35/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä olen, ja sen jo tiesinkin ennen testin tekemistä. Tulos ei yllättänyt yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi