Muita helposti raskautuvia?
Kuinkakohan yleistä tämä on että tulee raskaaksi näin helposti. Eka lapsi 1.kierrosta, toka yhdestä yhdynnästä, kolmas ja neljäs (kaksoset siis) yhdestä yhdynnästä ja vielä viides 2.kierrosta? Muita?
Kommentit (7)
mä tulin raskaaksi n. 2 vkoa kierukan poiston jälkeen
Joo, ekasta kierrosta. Ja toinen hedelmöitys oli jotenkin niin, että viikonloppuna touhuiltiin ja seuraavana torstaina ovis, ja niin vaan napsahti!
Kuopus: pari viikkoa ehkäisyn poisjättämisen jälkeen olin raskaana :) Tärppäsi siis samantien. Esikoinen sai alkunsa muistaakseni toisesta kierrosta. En edes alussa tajunnut olevani raskaana, olin ajatellut että vauvaa pitää "tehdä" useampi kuukausi..
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 19:27"]
Kuinkakohan yleistä tämä on että tulee raskaaksi näin helposti. Eka lapsi 1.kierrosta, toka yhdestä yhdynnästä, kolmas ja neljäs (kaksoset siis) yhdestä yhdynnästä ja vielä viides 2.kierrosta? Muita?
[/quote]
Typerä kysymys. Tekisi mieli vastata, että ei, ei ole muita. Olet ainoa helposti raskaaksi tuleva nainen ja ansaitset siksi oman liputuspäivän.
En kuitenkaan vastaa niin vaan kerron, että kyllä on muitakin. Kiva kun nyt tiedät tämän.
Meillä kaikki kolme lasta saaneet alkunsa heti ekasta kerrasta kun annettiin mahdollisuus.
Hei 6, hitto sä olet typerä! En missään vaiheessa kirjoittanut että luulen olevani ainoa, kunhan kyselin muiden kokemuksia joilla lasten hankkiminen ollut helppoa. Tuntuu lähipiirin perusteella että kyllä niitä lapsia joutuu tekemään usein muutamia kuukausia ainakin jollei enemmänkin tai ainakin jotain lapsista tehty kauemmin.
Kaikki lapset 1.-3. kierrosta, viimeisin 36-vuotiaana.