Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän teema: temperamentti. Tee testi

Vierailija
11.10.2013 |

ja kerro sitten osuuko vastaus hyvin. Ihmeen hyvin tuntui natsaavan ainakin minulla.

https://www.ps-kustannus.fi/tunnistatemperamentit

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on eniten vihreää!

Vihreä 6 pistettä

Kun temperamenttityylisi on vihreä, olet yleensä ystävällinen, kärsivällinen ja leppoisa. Ilmaisutyyliltäsi olet pehmeä, rauhallinen ja kohtelias. Ryhmässä asetut usein sovittelijan ja lohduttajan rooliin. Päättämättömyys saattaa olla heikkoutesi. Lisäksi kartat ristiriitoja.

Tämä osuu hyvin.

Vierailija
2/35 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli punainen. Omasta mielestäni osui..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 23:46"]

[/quote]

Kopsaa se vastaus, jooko? MItä se sanoo?

Vierailija
4/35 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 23:46"]

[/quote]

Kopsaa se vastaus, jooko? MItä se sanoo?

[/quote]

Kun temperamenttityylisi on punainen, olet yleensä energinen, suoraviivainen ja voimakastahtoinen. Ilmaisutyyliltäsi olet jämäkkä, tavoitteellinen, reipas ja äänekäs. Ryhmässä olet usein itsevarma puheenjohtaja ja taistelija. Heikkouksiasi saattaa olla hallitsevuus ja kärsimättömyys sekä se, ettet näe omia heikkouksiasi.

Vierailija
5/35 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen myös ja pitää melkein täysin paikkansa. Ainut, että en ole äänekäs tai erityisen itsevarma. Mielestäni tiedostan myös heikkouteni.

Olisi mielenkiintoista tietää mitä keltaisesta väristä tulee, sillä siitä en saanut yhtään pistettä.

Vierailija
6/35 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on eniten vihreää!

Vihreä 6 pistettä

Kun temperamenttityylisi on vihreä, olet yleensä ystävällinen, kärsivällinen ja leppoisa. Ilmaisutyyliltäsi olet pehmeä, rauhallinen ja kohtelias. Ryhmässä asetut usein sovittelijan ja lohduttajan rooliin. Päättämättömyys saattaa olla heikkoutesi. Lisäksi kartat ristiriitoja.

Mulla on niin huono itsetuntemus, että en osaa sanoa, miten hyvin osui oikeaan. Oon kyllä huono tekemään tämän tyyppisiä persoonallisuus-testejä. Tässä tosin on paljon sellaisia piirteitä, joita haluaisin itselläni olevan ja ehkä jossain määrin onkin.

Vierailija
7/35 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sininen ja vihreä, ei yhtään punaista tai keltaista.

Sininen 6 pistettä

Kun temperamenttityylisi on sininen, olet yleensä suunnitelmallinen, perusteellinen ja keskittynyt. Ilmaisutyylisi on hillitty, asiallinen ja harkitseva. Ryhmässä asetut usein asiantuntijan, tarkkailijan ja tutkijan rooliin. Heikkouksiasi saattavat olla tosikkomaisuus ja liiallinen täydellisyyden tavoittelu. Lisäksi vetäydyt helposti vuorovaikutuksesta.

Vihreä 6 pistettä

Vierailija
8/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa, olisi tosiaan kiva tietää mikä on keltainen tempreramentti. Itse tunnistan itseni tuosta sinisestä ihan täysin, osittain myös vihreästä. Ainoa mikä tökkii, on tuo päättämättömyys, mielestäni päinvastoin useimmiten teen päätökset tosi nopeasti koska inhoan sellaista epätietoisuuden tilaa ja silloin huonokin päätös tuntuu paremmalta kuin se, ettei päätöstä tee ollenkaan.

Vierailija
9/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä 7 pistettä

pitää paikkansa täydellisesti.

Vierailija
10/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä 5 (ystävällinen, kärsivällinen ja leppoisa), punainen 5 (suoraviivainen ja voimakastahtoinen). Jaa-a, mitäkö tuosta pitäisi sanoa..

Vierailija
11/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti erittäin hyvin paikkansa.

Vihreä 6 pistettä

Keltainen 5 pistettä

Sininen 1 pistettä

Punainen 0 pistettä

Vierailija
12/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen 4 pistettä

Kun temperamenttityylisi on keltainen, olet yleensä avoin, luova ja puhelias. Ilmaisutyyliisi kuuluu paljon eleitä, ilmeitä, huumoria ja innostuneisuutta. Ryhmässä olet yleensä esiintyjän, seikkailijan, taiteilijan ja ideoijan roolissa. Heikkoutesi saattaa olla epärealistisuus. Lisäksi sinun voi olla vaikea hillitä itseäsi ja olet huono keskittymään.

Punainen 4 pistettä

Kun temperamenttityylisi on punainen, olet yleensä energinen, suoraviivainen ja voimakastahtoinen. Ilmaisutyyliltäsi olet jämäkkä, tavoitteellinen, reipas ja äänekäs. Ryhmässä olet usein itsevarma puheenjohtaja ja taistelija. Heikkouksiasi saattaa olla hallitsevuus ja kärsimättömyys sekä se, ettet näe omia heikkouksiasi.

Vihreä 3 pistettä

Sininen 1 pistettä

...taisi osua aika oikeaan. Tosin väitän että huomaan heikkouteni aika useinkin, vaikka voimavarojeni rajallisuuden ymmärtäminen on vielä aika vaiheessa.

Vierailija
13/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, koska en jostain syystä pysty nyt liittämään testitulosta tähän, tein sen toisenkin kerran eri  vastauksin. Molemmilla kerroilla sain isot pisteet keltaista. Mukavaa! Varmaan kaikki värit ovat hyviä, mutta tämä oli minulle rokaiseva, ekä tämä on oma itseni joka välillä unohtuu ja hajoaa harmaaseen. Tai ennemmin on lähellä hajota mutta ei hajoa! Joskus tein auratestin, senkin tulos oli keltainen ja se oli sama kuin auroja näkevä ystäväni minusta sanoi: valtava, valoisa, keltainen aura. Kunpa tuntisi sen aina itsekin...

Kiitos piristyksestä,

sanoo kanarialintu :)

Vierailija
14/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin löytää kaikksta tyypeistä itseäni kuvaavia juttuja, mutta punainen osui ehdottomasti parhaiten kohdilleen ja siitä sainkin 7 pojoa. Jokainen väittämä on minua päällisin puolin, ja ainakin sen suhteen, mikä näkyy ulospäin. Sisäisesti olen kuitenkin aika arka ja tarkkailen heikkouksiani liikaakin.

Vierailija
15/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Mun tyylini on aika rauhallinen ja realistinen, siksi tuo keltainen kuulosti hyvältä mulle, tasapainoinen lopputulos. Keltainen ei kuulosta pelkästään hyvältä, mutta keski-ikäisen, rauhallisen, akat. rouvasihmisen luonteeseen oikein kiva. Arkirealismista huolimatta tai sen rinnalla kyllä spontaani, luova seikkailija on ominta itseäni. Ei sentään pelkästään se :)

Vierailija
16/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 = 16

Vierailija
17/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnista temperamentit
Sinussa on eniten keltaista!

Keltainen 7 pistettä

Kun temperamenttityylisi on keltainen, olet yleensä avoin, luova ja puhelias. Ilmaisutyyliisi kuuluu paljon eleitä, ilmeitä, huumoria ja innostuneisuutta. Ryhmässä olet yleensä esiintyjän, seikkailijan, taiteilijan ja ideoijan roolissa. Heikkoutesi saattaa olla epärealistisuus. Lisäksi sinun voi olla vaikea hillitä itseäsi ja olet huono keskittymään.

Vierailija
18/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnista temperamentit
Sinussa on eniten keltaista!

Keltainen 7 pistettä

Vierailija
19/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tällaisen tuloksen:

Sininen 7 pistettä

Kun temperamenttityylisi on sininen, olet yleensä suunnitelmallinen, perusteellinen ja keskittynyt. Ilmaisutyylisi on hillitty, asiallinen ja harkitseva. Ryhmässä asetut usein asiantuntijan, tarkkailijan ja tutkijan rooliin. Heikkouksiasi saattavat olla tosikkomaisuus ja liiallinen täydellisyyden tavoittelu. Lisäksi vetäydyt helposti vuorovaikutuksesta.

Punainen 3 pistettä

Vihreä 2 pistettä

Keltainen 0 pistettä

Perusteellinen ja keskittynyt kyllä olen, mutta tuskin nyt tosikko sentään. Vuorovaikutuksesta vetäydyn, se on totta, tykkään olla yksikseni ja inhoan ihmislaumoja.

Vierailija
20/35 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen! Pitää TÄYSIN paikkansa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme