Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millainen ihminen saa verenpaineesi nousemaan?
Kommentit (22)
Kollega, jonka kanssa olen koko työpäivän samassa tilassa, ja joka juttelee koko ajan. Juttelu kiva, mutta kun tämä työkaveri ei ymmärrä normaalipuhetta eikä anna työrauhaa, vaikka sanon, että nyt menen välillä hommiin. Tylsät jutut.
Voi kyllä töissä on erilaista eri työkavereiden kanssa. Iso ero, kenen kanssa on samassa vuorossa. Meitä on siis 2 - 3 samassa tilassa kerrallaan ja kullakin omat hommansa, mutta aikaa myös viettää yhdessä usein ja yhteisiä töitäkin.
Kestän mä ne kaikki, mutta toisista on iso ilo ja toiset menee työnä, kuten vaikka jossain hankalat asiakkaat - 8 t / päivässä vain.
Älkää rasittako toisianne töissä, kiitos :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jankkaajat. Ihmiset, joiden kanssa samat asiat täytyy käydä läpi sataan kertaan. Ei ymmärretä oikeasti kuunnella tai touhotetaan omiaan ja ootetaan sitä omaa puheenvuoroa. Mulla on yhden työprojektin tiimoilta asiakkaana tällä hetkellä tällainen tapaus ja voi hohhoijjakkaa! Koita siinä sitten tehdä yhteistyötä, varsinkin kun toinen tuntuu vielä omasta mielestään olevan parempi työssäni kuin minä itse (täysin eri alat siis kyseessä).