Päätin etten käy enää ollenkaan vaa’alla. En tajua miksi pitäisi käydä.
Kommentit (31)
En käy, en ole ikinä omistanut vaakaa. Viimeeks olen käynyt 10 vuotta sitten neuvolassa. Sitten jos vaatekoko kasvaa niin on aika tehdä asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
En ole omistanut vakaa kymmeneen vuoteen. Huomaan kyllä peilistä ja vaatteista jos paino lähtee nousemaan.
Joo niin huomaa. Huomasin lihoneeni yli 20 kg ja farkut oli kasvanut koosta 31->36. Tai siis vaimo huomasi. Peilissä kun sivukuvaa katsoi siellä näkyi koko ajan sama jäntevä adonis kun vähän asentoa oikaisi.
Ei sieltä peilistä mitään huomaa. Sitten huomaa, kun laihduttaa 20 kg ja katsoo vanhoja valokuvia eikä meinaa tunnistaa sitä pullukkaa, jolla on sun vaatteet. Älkää pettäkö itseänne.
Yritän muistaa 1-2 kertaa kuukaudessa käydä. Jos paino lähtee liikaa tippumaan, pitää kiinnittää enemmän huomiota syömiseen vähän aikaa.
Monesti "huijaan" itseäni ja jos vaatteista huomaan että paino tippunut, syön paremmin viikon verran ennen vaa'alla käyntiä.
Mulla melko rajoittunut ruokavalio, niin tarpeeksi syömisessä välillä vaikeuksia. Ja jos tulee lipsuttua, niin ripuli ei varsinaisesti auta painon kertymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole omistanut vakaa kymmeneen vuoteen. Huomaan kyllä peilistä ja vaatteista jos paino lähtee nousemaan.
Joo niin huomaa. Huomasin lihoneeni yli 20 kg ja farkut oli kasvanut koosta 31->36. Tai siis vaimo huomasi. Peilissä kun sivukuvaa katsoi siellä näkyi koko ajan sama jäntevä adonis kun vähän asentoa oikaisi.
Ei sieltä peilistä mitään huomaa. Sitten huomaa, kun laihduttaa 20 kg ja katsoo vanhoja valokuvia eikä meinaa tunnistaa sitä pullukkaa, jolla on sun vaatteet. Älkää pettäkö itseänne.
Ihan huomaamattako farkkujen koko kasvoi? Kyllä minä näen peilistä ja tunnen vaatteista, jos on lihonut. Niin ja tiedän tasan tarkkaan miksi olen lihonut. Perusruokani on terveellistä ja liikun aika paljon, mutta heikkoukseni on ylimääräinen sokeri. Paino tippuu heti, kun jätän sokerin pois.
Käyn joka aamu. Muuten en muistaisi seurata painoani. Seuraan painoani pääasiassa kohonneen verenpaineeni takia. Kokeilin kerran viikossa taktiikkaa, mutta minulle se ei toiminut. Terveys edellä.
Käyn ehkä kerran parissa kuukaudessa, vaikka vaakoja on taloudessa kaksi ja ne ovat vessoissa niin, että niille voi nennä suoraan.
Vaatteisiin mahtuminen riittää hyvin tiedokseni painosta. Jos vanhojen farkkujen nappi kiristää, on varmaan tullut taas hieman herkuteltua, jos taas ei, niin ok.
Liikun paljon työkseni ja niin kauan kun työ tuntuu sujuvan ongelmitta, on paino kunnossa.
Miksi pitäisi käydä vaa'alla, paino on pysynyt samana jo 30 vuotta.
En käy, minä en numeroita kumarra.Voin hyvin ja syön herkkuja jos niin haluan.
On ylipainoa reilusti mutta olen nuori.
Mulla on syömishäiriötaustaa. En ole ikinä omistanut vaakaa, tiedän että ahdistuisin siitä.
Saatan käydä pari kertaa vuodessa, jos jossain on.
Veikkaan et paino on jotain 55 ja edelleen syömishäiriö-ajattelulla haluaisin alle 50 kilon. Eli en halua edes tietää, riittää et S-koon vaatteet mahtuu.
Jos vaatteet alkaa puristaa niin teen ryhtiliikkeen.
En ole koskaan omistanut vaakaa. Olen aina ollut normaali mitoissa. N40
No ensin vähennän suolaa ja lisään nesteenpoistoa, jos tilanne ei tasaannu parissa päivässä soitan lääkärilleni.