Millaista työtä suosittelet ihmiselle jolla on vaurioitunut selkä joka ei kestä istumista eikä tavaran kantoa, atooppinen ihottuma, paniikkihäiriö, alentunut stressinsietokyky, molemmat kyynärhermot vaurioituneet, ruusufinnin takia murskautunut itsetunto,
uniongelmia ja pölyallergia
Onko mitään toivoa löytää mielekästä työtä josta saisi vielä ok palkkaa?
Kommentit (78)
Kansanedustaja. Nyt mietit tarkasti oletko kovasti persu vai züwacki. Sitten alat floodata jompaa kumpaa pasckaa someen, ja hankit oikeat kontaktit. Siitä se lähtee, hyödytön olemassaolo hyvällä palkalla.
Puhelinasiakaspalvelua, iisiä hommoo ja voit pyytää seisomapöydän.
Vierailija kirjoitti:
0pettajaksi
Kysymys taitaa olla siitä, miten ap pystyy opiskelemaan opettajaksi, jos hiiren käyttö tai istuminen ei onnistu. Opiskelussa nimittäin molempia on melko paljon.
Ja itse työssäkin ope kyllä käyttää tietokonetta vähintään pari tuntia päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahan pistit. Ei siis ainakaan mitään fyysistä. Joku asiantuntija homma jää jäljelle.
Vaikka Arkkitehti
Zinc
Jos vaatii hiiren käyttöä niin ei onnistu kyynärhermovaurion takia
ap
Useimmat sisätyöt vaativat kyllä hiiren käyttöä. Onko kohdallasi kyse siitä, että sitä ei voi olla työssä ollenkaan? Vaiko ennemmin siitä, että sitä ei voi käyttää monta tuntia päivässä?
No enemmän on kyse jälkimmäisestä. Esim. puhelimen käyttöön lääkäri suositteli kaiuttimen käyttöä. Kyllä minä esim. laskut maksan tietokoneella hiirtä käyttäen.
Kirjailija. Sanelimella ei tarvitse naputella. Höpötät päivä siihen ja lähetät kustantajalle.
Vierailija kirjoitti:
Joku puhelinpalvelutyö, jossa voi olla seisten.
Ei tule nyt muuta mieleen ekana kuin taksikeskuspäivystäjä. Eihän nuo hyväpalkkaisia töitä ole, mutta jos vaihtoehto on olla kokonaan työtön..
Jokaisella nettikaupalla on puhelinaspa.
Kirjailija, kävellen hissuksiin, sanellen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahan pistit. Ei siis ainakaan mitään fyysistä. Joku asiantuntija homma jää jäljelle.
Vaikka Arkkitehti
Zinc
ap
Useimmat sisätyöt vaativat kyllä hiiren käyttöä. Onko kohdallasi kyse siitä, että sitä ei voi olla työssä ollenkaan? Vaiko ennemmin siitä, että sitä ei voi käyttää monta tuntia päivässä?
No enemmän on kyse jälkimmäisestä. Esim. puhelimen käyttöön lääkäri suositteli kaiuttimen käyttöä. Kyllä minä esim. laskut maksan tietokoneella hiirtä käyttäen.
Puhelintyöt tehdään kuulokkeilla ja mikillä.
Onhan sinulla lisäksi myös joku syömishäiriö, ja jotakin lievää ns. asteikolla?
Olet kaikkien työnantajien unelma! Et pysty mitään tekemään, etkä koskaan pystykään.
Olet siis tervetullut ihan mihin vain itse haluat, sen kuin vain valitsemaan!
Bloggaja (tarvitset toki sihteerin) tai virheiden kansanosanedustaja (tähänkin tarvit sihteerin).
Joo opettajaksi yläasteelle vaikka. Helppoa ku.. juu
Vierailija kirjoitti:
Joku luova ala, artesaani?
Noilla spekseillä ei paljon käsitöitä smurffata.
T: puuseppä
Alat tekemään kansallispukuja. Täällä on niille kysyntää.
Sinun täytyy miettiä jotain omaa yritystä. Kukaan työnantaja ei palkkaa noin sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Arkkitehti
Zinc
ap
Niin, ap kirjoittaa kuitenkin palstalle ;)
Zinc
Nää 10 wuotta wanhat ketjut huwittaa mua ..
Wastaillaan ihan sportin wuoksi .. ';)
Onko nyt vuosi 2030? Oon varmaan ollut koomassa.
Vierailija kirjoitti:
Bloggaja (tarvitset toki sihteerin) tai virheiden kansanosanedustaja (tähänkin tarvit sihteerin).
Miksi Vihreiden kansanedustaja tarvitsisi sihteerin? Ja kuka voi rehellisesti toimia sihteerinä virheälle maanpetturille? Se on pieni ja valikoitu joukko, josta päädytään niin syvälle saatanan joukkoihin isänmaata tuhoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kolaritestinukke
😂
Melkein kaikki työt tuossa on suljettu pois, kun ei sovi mikään ruumiillinen työ, tietokoneella tehtävä toimistotyö, stressaava asiakaspalvelu tai myyntityö. Paniikkihäiriön takia ei välttämättä mikään puhujankaan työ ei käy.
Joku sänkyjen koetestaaja tulisi mieleen.