Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katoin Netflixistä leffan "i'm thinking of ending things" En tajunnut yhtään mitään

Vierailija
04.09.2020 |

Voiko joku selittää mistä siinä oli kyse? Olen sentään katsonut Twin Peaksitkin aikoinaan ja silti tästä meni kaikki yli hilseen. Katoin loppuun koska pidin tunnelmasta, vanhanaikaisesta kuvaustyylistä, lavastuksesta ja odotin kaiken aikaa jotain tapahtuvan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odotan että selvenis vähän..

Vierailija
2/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

netflix on niin last season

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö muka ymmärtäny? Kattokaa toisen kerran niin avautuu

Vierailija
4/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotukset mille hyvänsä Netflix-elokuvat ovat minulla aivan olemattomat. Netflixiin tulee kaikkien kuuluisien tekijöiden huonoimmat elokuvat. Minäkin yritin katsoa tämän I'm thinking of ending thingsin ja tiesin jo puolen tunnin jälkeen, että taas samanlainen tylsä Netflix-elokuva, jonka lopussa ei ole yhtään viisaampi kuin alussa. Tykkäsin tosin näyttelintyöstä, se oli ihan parasta a-luokkaa. Harmi, että stoori oli niin sekava ja absurdi.

Vierailija
5/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitan Charlie Kaufmanin käsikirjoittamia elokuvia kuten Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Synechdoche New York, Adaptation, Being John Malcovich. Kaikissahan niissä seikkaillaan mielen, identiteetin ja olemassaolon syövereissä aika kekseliäällä ja vinolla tavalla. Ne ovat myös hurmaavan hauskoja, Nicolas Cagen tähdittämä Adaptation loppua kohden aivan hulvaton. Minulla on siis suuret odotukset tuolle leffalle. Katsotaan miten käy 😉

Vierailija
6/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixissä on harvoin hyviä elokuvia, Jokeri:n katsoin viikko sitten ja tykkäsin.

Vierailija
7/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipediasta löytyy kirjan juoni. Pikakelasin koko leffan - onneksi!

Vierailija
8/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERTOKAA KU EN MÄKÄÄN TAJUNNU

Vierailija
9/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tämän eilen ja koko tämänkin päivän olen pähkäillyt elokuvan tarkoitusta. 😅

Vierailija
11/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käsitin sen jotenkin niin, että se Jake oli jotenki mielenterveys ongelmainen ja kehitti omassa päässään kaiken että sillä ois muka tyttöystävä jne. Teki siitä niinku tarinan. Ja se vanha ukko joka siivos sitä koulua, oli se Jake vanhempana.

No muuta en sitte tajunnukaa enkä tiiä oonko yhtään edes oikeilla jäljillä 🤣🤣

Vierailija
12/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni Jake teki vanhana kuolemaa (se koulun huoltomies oli myös Jake) ja tässä palasi menneisyyteen sekä kai kuvitelmiinsa. Tyttö oli joko hänen kuviteltu tyttöystävänsä tai myös hän itse? Tai sitten hänen vaimonsa, joka menehtyi ennen häntä? Lopussa kuoli sinne autoon?

En oikeastaan tiedä yhtään. WTF fiilikset ja tuhat kysymysmerkkiä jätti kyllä tämä leffa. Jotenkin jäi myös surullinen fiilis.

Vierailija
13/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks niillä vanhemmilla kesti niin kauan tulla alas? 🤔

Vierailija
14/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin leffan eilen ja yritin etsiä mistä siinä oli kyse. Ilmeisesti sen vanhan miehen kuvitelmaa kaikki. Perustuu kirjaan, jossa mies tekee lopussa itsemurhan ja se possu jotenkin symboloi tätä. Tai jotain. Omituinen elokuva.

Vierailija
16/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Jos etsit kadonnutta aikaa, jotain josta jouduit luopumaan

Liian usein huomaat: ei se totta ollutkaan

Ja joku tuskin tietää mitä etsii, vailla määränpäätä harhailee

Monen vuoden jälkeen ystävälleen kirjoittaa”

Jostain tällaisesta taisi olla kyse. Miinus tuo ystävälle kirjoittaminen. 😅

Vierailija
17/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffa on sukua iki-ihanalle David Lynchin Mulholland Drivelle, jossa kanssa mennään erään ihmisen haavemaailmaan. Mut Mulliksessa paukahdetaan kesken elokuvan ns. reaalimaailmaan. Jos sitä ei tajua, voi pudota kyllä täysin kärryiltä, että WTF. Miten tuo nainen ei nyt muka tunne tätä päähenkilöä, kun vasta äskenhän ne oli rakastavaisia? Ja niin edelleen.  

David Lynchin Lost Highway ja Inland Empire ovat sitten jo niin vaikeita mulle, että en ole jaksanut niihin keskittyä. 

Vierailija
18/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käsitin sen jotenkin niin, että se Jake oli jotenki mielenterveys ongelmainen ja kehitti omassa päässään kaiken että sillä ois muka tyttöystävä jne. Teki siitä niinku tarinan. Ja se vanha ukko joka siivos sitä koulua, oli se Jake vanhempana.

No muuta en sitte tajunnukaa enkä tiiä oonko yhtään edes oikeilla jäljillä 🤣🤣

Kuulostaa ihan Jokerin juonelta.

Vierailija
19/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffa on sukua iki-ihanalle David Lynchin Mulholland Drivelle, jossa kanssa mennään erään ihmisen haavemaailmaan. Mut Mulliksessa paukahdetaan kesken elokuvan ns. reaalimaailmaan. Jos sitä ei tajua, voi pudota kyllä täysin kärryiltä, että WTF. Miten tuo nainen ei nyt muka tunne tätä päähenkilöä, kun vasta äskenhän ne oli rakastavaisia? Ja niin edelleen.  

David Lynchin Lost Highway ja Inland Empire ovat sitten jo niin vaikeita mulle, että en ole jaksanut niihin keskittyä. 

Ihastuin täysin Mullholland Driveen ja tästäkin elokuvasta tykkäsin. 👌 Juuri meinasinkin suositella tätä David Lynchin teoksiin tykästyneille. Kiva kun saa pohtia elokuvan tarkoitusta pidempään.

Vierailija
20/27 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä osuit jotakuinkin oikeaan, kyseessä oli hypotermiasta johtuva sekavuus, mielikuvitus ja harhat... 

Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki..