Perjantaiherkut eli mitä mässäätte?
Kommentit (38)
Pitkästä aikaa ostin pringlesiä ja ihmettelen miten tällaista moskaa voi syödä
"sitserin fanista" ja pepsimaksia, kohta levy syöty ja oksettaa.
Kanatortilloita, irtokarkkia ja juomana Coca-cola zero.
Vierailija kirjoitti:
Teiidän naisten ei tee mieli seksiä kunn te syötte sitä sokeria niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suklaa on parempaa kuin seksi, siksi sitä syödään. Eipä silti, liiasta suklaasta tulee paha olo, mutta seksistä vielä oksettavampi olo. Joten syön suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suklaa on parempaa kuin seksi, siksi sitä syödään. Eipä silti, liiasta suklaasta tulee paha olo, mutta seksistä vielä oksettavampi olo. Joten syön suklaata.
Se on niiin syöminen turrutttaa halut ja korvaa miehet.
En mässäile, mutta minulla on kaupan pakastekorvapuusteja sekä ainekset kaakaoon :)
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Söin tuoreen korvapuustin ja yhden tölkin zero colaa. Oli hyvää!
Miksi pitäisi mässätä? Söimme perheen kanssa ravintolaillallisen, siitä tuli tarpeeksi täyteen. Ei mitään mässytyksiä. Iltapalaksi jogurttia.
Faith kirjoitti:
En mässäile, mutta minulla on kaupan pakastekorvapuusteja sekä ainekset kaakaoon :)
Sait yläpeukun hymiöstä :)
Herneitä, vadelmia ja mansikoita. En syö valkoista sokeria joten näillä mennään.
Tämä ketju on äärimmäisen huvittava, kun samaan aikaan lukee tuota Olet mitä syöt -ketjua, jossa ylipainoiset puolustautuvat olevansa ylipainoisina terveempiä ja paremman näköisiä kuin normaalipainoisina, jolloin kuukautisetkin mukamas loppuivat jne jne :'D samaan hengenvetoon sitten tullaan tänne kertoilemaan, että mitä mässytetään perjantain kunniaksi, jotta hormonitoiminta ei pysähdy, jos vahingossa laihtuisikin ylipainoisesta normaaliin bmi-lukemaan.
ei voi kuin nauraa.
En herkuttele mitenkään erikseen, koska on perjantai. Olen paastonnut koko päivän ja illaksi teen tortilloja runsailla tuoreilla vihanneksilla.
Koko perjantaimässyaate on jotenkin kummallinen.
Tänään oon 0syönyt yhden tuutin ja keksejä liikaa. Saa nähdä juonko vielä illalla lonkeroa ja syönkö karkkia. Eilen meni iso tupla ja pari lonkeroa.
Alkoholitonta olutta, viinirypäleitä, pähkinöitä, raakasuklaata. Herkuttelua, mutta laadukasta