Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En panosta pukeutumiseen ylipainoisena. T: nainen

Vierailija
04.09.2020 |

En viitsi laittaa rahaa kuin välttämättömiin vaatteisiin, ja niitä ei näihin mittoihin paljoa ole. En koreile vaatteilla nyt ollessani ylipainoinen.

Asia tulee muuttumaan kun olen laihtunut. Sitten ostan uusia, nättejä vaatteita. Nytkin onneksi joitain vanhoja kokoja kaapissa, niiltä ajoilta kun olin hoikempi.

Ymmärrättekö näkökulmani?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata. Ilmestyt sitten prinsessana kun olet laihtunut. Eli et koskaan.

Vierailija
2/7 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Laihduinkin jo kerran ihan missimittoihin ja oli ihana puikeutua seksikkäästi kun kaikki sopi. Nyt 8 kg ylipainoisena ei kiinnosta vaatteet, kun eivät kuitenkaan näyttäisi hyvältä päällä. Ei kyllä tarvitsisi laihduttaa kuin joku 10 kg niin olisi jo parempi tilanne tän suhteen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska et laihdu. Meinasit olla siis aina homssuinen ja luotaantyöntävä mamma, joka jatkaa itsesäälistä uhitteluaan, mutta ei tee mitään fiksua.

Vierailija
4/7 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pukeutumiseen pitäisi panostaa laihanakaan. Taas jpku omituinen läskiendissausketju tulilla.

Vierailija
5/7 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Koska et laihdu. Meinasit olla siis aina homssuinen ja luotaantyöntävä mamma, joka jatkaa itsesäälistä uhitteluaan, mutta ei tee mitään fiksua.

Laihdunpas, onnistun varmasti. 

Teen sitten palstalle avauksen tuloksistani :)

Ap

Vierailija
6/7 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaiken kokoisena kannattaa panostaa sopiviin, mieluisiin, laadukkaisiin vaatteisiin. Elämä on tässä ja nyt ja siihen kuuluu paljon muutakin kuin paino. Paino ei korreloi onnellisuuden kanssa.

Vierailija
7/7 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään sheivaa sääriäni ylipainoisena kovin usein. Kainalokarvat kyllä sheivaan hygieniasyistä