Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä valmis luopumaan matkustuksesta ikuisesti ?

Vierailija
04.09.2020 |

Jos enää saat matkustaa vain Suomessa - onko se ookoo?

Minä varmaan kyllä voisin elää näin

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran nähnyt että ei enää tarvitse, viimeksi ulkomailla kymmenen vuotta sitten ja niistäkin reissuista pääosa työmatkoja. Siitä lähtien matkaillut vain Suomessa. Mun puolesta lomalennot voidaan lopettaa heti.

En usko. Kukaan ei ole niin paljoa matkustanut, että olisi koko telluksen kauneuden nähnyt. Vaikka itellä plakkarissa 52 maata, niin en kyllästy vieläkään. Ikää 45 ja paljon vielä kokematta. Työmatka on ihan eri, kuin omaloma. Ja joo olen ollut työmatkoillakin paljon, enkä niihin kyllästynyt. Ehkä työ sitten vaan on just sopiva mulle. 

Vierailija
62/75 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä aio luopua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran nähnyt että ei enää tarvitse, viimeksi ulkomailla kymmenen vuotta sitten ja niistäkin reissuista pääosa työmatkoja. Siitä lähtien matkaillut vain Suomessa. Mun puolesta lomalennot voidaan lopettaa heti.

En usko. Kukaan ei ole niin paljoa matkustanut, että olisi koko telluksen kauneuden nähnyt. Vaikka itellä plakkarissa 52 maata, niin en kyllästy vieläkään. Ikää 45 ja paljon vielä kokematta. Työmatka on ihan eri, kuin omaloma. Ja joo olen ollut työmatkoillakin paljon, enkä niihin kyllästynyt. Ehkä työ sitten vaan on just sopiva mulle. 

Älä sitten usko. Minä kerroinkin että olen nähnyt sen mikä minulle riittää, sinulle nähtävästi ei.

Vierailija
64/75 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on käytännössä matkustamista, niin ei se nyt oikeestaan oo kiva ajatus.

Vierailija
65/75 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä hyvin passaa, riittää nähtävää kotimaassakin jos haluaa matkustella.

Vaan kun se ”näkeminen” ei ole kaikille se juttu! Mulla esimerkiksi ei ole mitään tarvetta ”nähdä” matkoilla mitään tiettyä. Ei kiinnosta kirkot, museot, nähtävyydet jne. Minä matkustan etelään tunnelman ja ilmaston vuoksi. Sitä ei täältä löydy mitä minä matkoilta haluan.

Vierailija
66/75 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan täysin. En asu Suomessa, mutta tässä kotimaassani olen täysin onnellinen ilman mitään matkustamista. Ilmasto tosi hyvi läpi vuoden kuitenkin. 

Vierailija
67/75 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin motivaatio töihin katoisi kun voisi vähemmälläkin elää. Musiikin perässä matkustan, en lähtisi mihinkään ketjukylpylään Suomessa rahojani tuhlaamaan.

Vierailija
68/75 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on iso ja monipuolinen maa. Löytyy todella erilaisia paikkoja. Matkustella voi ihan omassa maassa. Välillä on ihana lomailla vaara-Suomessa, toisella kertaa saaristossa merellä tai jossakin kaupungissa järven rannalla. Lapissakin on hyvin erilaisia paikkoja. Olen käynyt lähes jokaisessa Suomen kunnassa, enkä ole kyllästynyt.

Vierailija
69/75 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mielelläni luovu matkustamisesta. Tulevien matkojen suunnittelu ja pelkkä tieto siitä että pääsee taas reissuun antaa uskomattomasti voimaa ja jaksamista arjen harmauteen. Jos matkustus kiellettäisiin kokonaan niin uskon että sen kanssa oppisi elämään.

Auttaa se jaksamaan, mutta onko oikeasti välttämätöntä? Jotenkin tuntuu oudolta, että joku aikuinen ihminen on noin addiktoitunut.

Vierailija
70/75 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. 

Hyvin harva maa tuntuu asialliselta kun Suomeen vertaa. 

Vierailija
71/75 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse luopua koska en matkusta ollenkaan.

Vierailija
72/75 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Pelkkä ajatuskin kammottaa. Loppuelämä täällä Pohjois-Koreassa 😩

Kyllä tämä ihan Suomi on. Onko maantieto hukassa?

Vierailija
73/75 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette vain muuta täältä sinne ulkomaille, jotka jankutatte kokoajan kuinka paljon ihanampaa siellä muualla on? Joka ei osaa arvostaa täällä hyvin olevia asioita, joutaisi hyvin lähtemäänkin.

Vierailija
74/75 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Pelkkä ajatuskin kammottaa. Loppuelämä täällä Pohjois-Koreassa 😩

No mikä täällä pidättelee? Kelan tuet?

Vierailija
75/75 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette vain muuta täältä sinne ulkomaille, jotka jankutatte kokoajan kuinka paljon ihanampaa siellä muualla on? Joka ei osaa arvostaa täällä hyvin olevia asioita, joutaisi hyvin lähtemäänkin.

Jos arvostaa täällä hyvin olevia asioita mutta ei vapaa-ajan tarjonnan hinta-laatusuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi