Muistathan että jumppa- ja salitrikoilla ei voi ajaa polkupyörällä!!
Tai voi tietysti, mutta takana pyöräilevät näkevät stringisi!
Kommentit (41)
Ihmekös tuo kun miehet eivät "pääse" ohitseni pyörällä. Olen siis luullut olevani supernopea pyöräilijä.
Itseehän jätän juuri ap:n kertomasta syystä trikoot pois ja pyöräilen pelkissä stringeissä.
Vierailija kirjoitti:
Jumppa- ja salitrikoita käytetään jumpassa ja salilla.
Ei mulla muuta.
Ei hirveän ekologista hommata joka tarkoitukseen omia.
Stringihullu wanha pervoäijä jauhaa samaa wanhaa paskaa päivästä toiseen ja te vaan jaksatte sille vastailla 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kuka pervo pitää stringejä pyöräillessä?
Miltä vuosisadalta olet? Mitä pervoa on stringeissä?
Käyttääkö joku vielä stringejä?!?
Vierailija kirjoitti:
Nainen täällä. On kyllä ollut oikeasti useilla naisilla trikoot pyöräilyasennossa täysin läpinäkyvät ja olen valitettavasti nähnyt ohiajavien stringejä. En välttämättä haluaisi nähdä. Miehet varmasti tykkää.
Laita silmät kiinni. Tai katsele muualle. Mä en kyl naisena oo huomannut millasia alushousuja ihmiset käyttävät.
Olen itsekin miehenä huomannut ja hymähdellyt tälle. Juostessa ja pyöräillessä epätasaisella alustalla näkyy kaikki hölskyvä selluliitti ja alushousujen malli (joskus jopa väri).
Sovitaanko niin, että sali- ja jumppatrikoilla ei käytäisi ruokakaupoissa, jookos?
Mutta kun pitää jumpan jälkeen poiketa ruokakaupassa, trikoot märkinä...
Vierailija kirjoitti:
Nainen täällä. On kyllä ollut oikeasti useilla naisilla trikoot pyöräilyasennossa täysin läpinäkyvät ja olen valitettavasti nähnyt ohiajavien stringejä. En välttämättä haluaisi nähdä. Miehet varmasti tykkää.
Jos miehet tykkää nähdä stringejä, menee Prisman alusvaatehyllyille, siellä on erivärisiä ja mallisia stringejä.
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko niin, että sali- ja jumppatrikoilla ei käytäisi ruokakaupoissa, jookos?
Joo, kannattaa ottaa housut pois viimeistään kaupan tuulikaapissa. Miehet tykkää, kun trikoot eivät peitä stringejä.
Itse käytän topattuja pyöräilyhousuja ettei jalkoväli hierry, mutta jokainen ajakoon sellaiset housut jalassa kun huvittaa. Katso muualke jos tympäsee.
Itse näin juuri naisen, joka pyöräili punaiset leggingsit päällä ja sieltä kyllä ihan selvästi näkyi mustat alushousut alta.
Eivät varmaan itse huomaa, kun ovat seisaaltaan, mutta kun istahtaa alas ja se kangas venyy, niin kaikki näkyy läpi.
Tosin näin myös tytön, jolla oli ruskeat leggingsit ja niistä näkyi kanssa läpi kaikki ja oli ihan kävelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Itse näin juuri naisen, joka pyöräili punaiset leggingsit päällä ja sieltä kyllä ihan selvästi näkyi mustat alushousut alta.
Eivät varmaan itse huomaa, kun ovat seisaaltaan, mutta kun istahtaa alas ja se kangas venyy, niin kaikki näkyy läpi.Tosin näin myös tytön, jolla oli ruskeat leggingsit ja niistä näkyi kanssa läpi kaikki ja oli ihan kävelyllä.
Petyitkö, kun näkyi kaikki eikä stringejä?
Voi kuule mies, se on tarkoituskin. Miksi muuten pitäisin pyöräillessäni alla stringejä ja päällä läpikuultavia trikoita?
Kyllä mä kuljen ja pyöräilen salitrikoissa ihan missä huvittaa. Eipä taida laki kieltää, joten ap voi laittaa silmät kiinni minut nähdessään.
Salitrikoot 365/24/7, koska muoti.
Jumppa- ja salitrikoita käytetään jumpassa ja salilla.
Ei mulla muuta.