Muistathan että jumppa- ja salitrikoilla ei voi ajaa polkupyörällä!!
Tai voi tietysti, mutta takana pyöräilevät näkevät stringisi!
Kommentit (41)
Paitsi jos ostaa housuja, jotka eivät näy läpi.
Voi vitsi että! Mitä mä nyt teen? 😰
Näyttää todella kauniilta. Satula oikein uppoaa runsas-takakonttisen naisen uumaan..Posket hyväilevät satulaa joka puolelta kuin vanhaa rakasta. Olisinpa syntynt kauniin isopeppuisen naisen polkupyörän satulaksi.
M28
Vierailija kirjoitti:
Näyttää todella kauniilta. Satula oikein uppoaa runsas-takakonttisen naisen uumaan..Posket hyväilevät satulaa joka puolelta kuin vanhaa rakasta. Olisinpa syntynt kauniin isopeppuisen naisen polkupyörän satulaksi.
M28
Uumaan?! Aika pahasti uppoaa kyllä... Vai onko nainen kyljellään satulalla?
On kivaa katsoa sitä selluliitin tärinää :D Moni näyttää peilissä hyvälle, mutta liikkeessä mössö alkaa liikkua.
Olen ajanut monesti ojaan kun katse on edellä pyöräilevässä stringihanurissa
Ei vois muuten vähempää kiinnostaa.
Jos jotakuta häiritsee minun pyöräilyssä käyttämäni housut, niin ei se minun ongelmani ole?
Vierailija kirjoitti:
On kivaa katsoa sitä selluliitin tärinää :D Moni näyttää peilissä hyvälle, mutta liikkeessä mössö alkaa liikkua.
Mun sieluun on palannut ikuisiksi ajoiksi kuva hopeisiin pyöräilyshortseihin ahdetusta ahterista jonka sellut tutisi ajettaessa verkkaisesti ohi kuoppaisella soratiellä😳
Sut pitäisi laittaa pakkomielteittesi takia laitoshoitoon.
Kuka pervo pitää stringejä pyöräillessä?
Monelle naiselle arjen suurin kauhistus on alushousujen näkyminen. Tosin tänä kesänä niitä näkyi enemmän kuin koskaan.
Hyvä, että en käytä stringejä. Saan siis pyöräillä trikoissa.
Siis eikö stringit jääneet 2000-luvun alkuun?
Nainen täällä. On kyllä ollut oikeasti useilla naisilla trikoot pyöräilyasennossa täysin läpinäkyvät ja olen valitettavasti nähnyt ohiajavien stringejä. En välttämättä haluaisi nähdä. Miehet varmasti tykkää.
Mie pidän aina stringit trikoiden alla ja pyöräilen myös samoilla pöksyillä ison peppuni kanssa. Ihan sama, jos näkyy. Rakastan pyöräilyä.
Kyllä mulla on siellä jumppatrikoiden alla Prisman mummoisimmat maxialkkarit koossa XXXL. Ja aion pyöräillä jatkossakin jumppatrikoissa jumpalle.
Onko parempi jos jätän kokonaan alkkarit pois ja pelkillä jumppahousuilla? Vai minkälaisia alushousuja käytätte jumppapöksyjen alla.
Stringit kannattaa pestä aina välillä 90 asteessa.
En nyt mene tässä yksityiskohtiin perusteluissa.