Vihaan exääni
Valehteleva, oksettava sika. Onneksi jätin. Hyi hitto!
Kommentit (46)
Nauti vihastasi. Ja ymmärrä samalla, että vihasi kautta et pääse exästäsi koskaan irti, vaan hän tulee olemaan pääkopassasi aina. Eikö kuulostakin ihanalta? <3
t. samankaltaista vihaa kantava
Vierailija kirjoitti:
Kurko kirjoitti:
Mä en vihaa mun exiä. Olen ihan hyvissä väleissä kaikkien exien kanssa.
En ole koskaan ymmärtänyt exien vihaamista, ihme pissistouhua.
Ex valehteli ja petti, joten kyllä sellaista saa vihata. Olet idiootti.
Ehkä tämä idiootti osaa valita ihmisiä, jotka eivät valehtele ja petä. Ei-idiootit sitten näköjään retkahtavat valehtelijoihin...
Olet varmaan myös pettynyt, mies olikin eri kuin mitä hän esitti?
Vierailija kirjoitti:
Nauti vihastasi. Ja ymmärrä samalla, että vihasi kautta et pääse exästäsi koskaan irti, vaan hän tulee olemaan pääkopassasi aina. Eikö kuulostakin ihanalta? <3
t. samankaltaista vihaa kantava
Jos on tuore tapaus, normaalia tuntea myös vihaa!
En vihaa yhtäkään. Ex vaimoon olen pettynyt enkä hänen kanssaan voi olla missään tekemisissä! Edelleen hänellä on paikka minun sydämmessä vaikka rikkoi eron aikana kaikkia minun arvoja.
Toisten exien kanssa tekemisissä. Uusimman exän osalta vain aika näyttää! Liian tuore ero että voisi veikata. Mutta en ole varma yritänkö minä pitää yhteyttä häneen, sen verran mustasi minun mieltäni ennen kuin ilmoitin erosta.
Eilen se loppui. Tänään on ollut rauhallinen olotila. Ihanaa, kun hän ei ole pilaamassa iltaani oudolla kiukuttelullaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilen se loppui. Tänään on ollut rauhallinen olotila. Ihanaa, kun hän ei ole pilaamassa iltaani oudolla kiukuttelullaan.
Samat fiilikset/ajatukset mutta päivää aikaisemmin.
Itse en vihaa. Inhottaa vain. Missään tekemisissä ei olla vaikka yhteiset lapset on.
Exä on käsite henkilöstä, josta ei ole päästänyt irti.
Jäin oikein miettimään, vihaanko minä? En minä ehkä vihaa? En kyllä halua olla missään tekemisissäkään kanssaan. Yhteisiä lapsia on, joten jonkin verran on pakko pitää yhteyttä. Mutta mahdollisimman vähän.
Ehkä mua eniten säälittää. Rikkinäinen, itsensä kanssa hukassa oleva isottelija joka kuvittelee kaiken pyörivän hänen ympärillään.
Ei tunnu enää missään, vaikka haukkuis kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Jäin oikein miettimään, vihaanko minä? En minä ehkä vihaa? En kyllä halua olla missään tekemisissäkään kanssaan. Yhteisiä lapsia on, joten jonkin verran on pakko pitää yhteyttä. Mutta mahdollisimman vähän.
Ehkä mua eniten säälittää. Rikkinäinen, itsensä kanssa hukassa oleva isottelija joka kuvittelee kaiken pyörivän hänen ympärillään.
Ei tunnu enää missään, vaikka haukkuis kuinka.
Mutta mun ex varmasti vihaa mua. Juurikin siksi, että oon päässy kaikesta yli. Eikä voi enää määräillä ja komennella mua ja mun elämää. Olen oppinut pitämään puoleni.
Kurko kirjoitti:
Mä en vihaa mun exiä. Olen ihan hyvissä väleissä kaikkien exien kanssa.
En ole koskaan ymmärtänyt exien vihaamista, ihme pissistouhua.
En ole koskaan ymmärtänyt exien kanssa kaveeraamista. Ihme pissistouhua.
Siksi palstalla sanotaan vakiolause "jätä se sika". Loogista.
En vihaa exääni, mutta toivon että hänellä on sähkölämmitys
Minä en vihaa , mutta olen muuten paskiainen, kun jätin niin monta kyyneltä taakse. Ihmeelistä, että aika pali "vähävikainen" käy naismarkinoilla kaupaksi.
Kiva kun kerroit. Voin varoa sinua.
Samoin. En jaksaisi vihata mutta antaa jatkuvasti aiheita vihata. Saakelin itsekäs lapamato.
Muuten en kusisikaan häneen päin enää mutta valitettavasti hän on lapsieni isä. Eikä kauhean rakastava ja osallistuvat sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Puran vihaani täällä, kun en viitsi hänellekään lähettää viestiä, jossa kerron kuinka paljon häntä vihaan.
En nyt ymmärrä, miksi vihaat. Oma huono valintahan se oli!
Helpottaa kunhan joutuu vankilaan. Todennäköisesti joutuu.