Millä tavalla olette minimalisteja?
Itse käytän ihoon vain puhdistusgeeliä ja kosteusvoidetta. Ei meikkiä, ei mitään muuta. Huulirasvaa ehkä kerran kahdessa viikossa.
Kommentit (11)
Asun 24 neliön kopissa. Eipä tänne paljoa tavaraa mahdu. Huonekaluja omistan 4 kpl.
No siteeen että olen enemmän venäläisen kirjallisuuden älykkyyteen ja viisauteen paneutuva ystävä kuiin kapitalistisen tuotteen käyttöarvoon puhellettvan markkkina arvon ystävä.
Huulirasvaa kerran kahdessa viikossa?
Jätän viimeisen pyyhkäisyn tekemättä vessapaperiin.
Käytän usein pyyhettä vessapaperin sijaan
Käytän todella vähän tiskiainetta.
Ei sohvaa, ei tv:tä, ei ruokapöytää
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 10 vuotta sitten sama, huulet ei koskaan tuntuneet kuivilta. Nyt rasvaan päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ymmärrän ihmetyksesi, koska käytin sitä itse joka päivä monta kertaa aikoinani. Mutta nykyisin vain harvoin illalla sipaisen hiukan huulirasvaa huuliin. ap
No silleeen ekoilen. Miulta löytyy kuukuppi, kestopikkuhousunsuojii. Tykkään käyttää palasaippuaa niin käsien pesuun, kuin peseytymiseen. Kaikki vaatteet ostan käytettynä verrkkokirppikseltä tai oikealta. Suosin puuvillasia vatteita, koska ne kestää käyttöö ja pesua.
En vietä Ylläksen mökilläni talvella kuin 3 kuukautta vaikka pidempäänkin aikaan olisi mahdollisuus, olen siis melko vaatimaton. Ja kotona etelässä käyn tuona aikana vain kolme kertaa isolla bensa-SUV:lla.
Olen minimalisti sillä tavalla, etten hienostele turhaa vaan myönnän suoraan olevani pihi ja laiska. Ihmiset luulevat, että olen pieni buddhan esikuva, mutta ei se niin ole. Olen vain laiska, kitsas ja saamaton.