Pahin valmisruoka jonka olet koskaan ostanut?
Itsellä Kokkikartano Metsästäjänleike ja muusi 350g, muusi oli velliä sekä itse leike oli limainen lätty
Kommentit (681)
Valmisperunamuusijauhe...hyi hi
Kuka valmis aterioita syö?? Todellakin itse teen ruokani, alusta loppuun ja hyvää tulee!! Opetelkaa itse tekemään ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Kuka valmis aterioita syö?? Todellakin itse teen ruokani, alusta loppuun ja hyvää tulee!! Opetelkaa itse tekemään ruuat.
Teen tosi ison osan ruuasta itse, mutta välillä laiskottaa ja ostan valmisruuan. Ihan hyvää esim se Via sitruunarisotto. Sehän on älyttömän työläs tehdä itse alusta loppuun.
Pirkan pyttipannu. Ei nyt ihan hirvittävän makuinen, mutta pyttipannun nimikkeellä myydään melkein 100% peruna-ateriaa. 300g einespakkauksessa on varmaan yhteensä 20g makkaraa/lihaa/sipulia. Kaikki muu perunaa.
Lidlin Kania merkkinen valmis sienikeitto oli kyllä järkyttävää. Ei taida olla valikoimassa enää.
Vierailija kirjoitti:
Silakkalaatikko. Tuoksukin jo sellainen, että sylettämään pisti.🤢🤮
Tapahtuipa kerran kun olin taas sairaalakeikalla.
Siellä hoitiskat kohteliaasti kysyvät onko jotain lääkeaine- tai ruoka-allergioita.
Ilmoitin, ihan vaan piruuttani, olevani allerginen silakkalaatikolle.
Kuinkas kävikään, niin kotiutuspäivän lounaalla oli silakkalaatikkoa.
Kun astioiden hakija tuli viemään tavarat pois, minä ihmettelin, että miten saatoittekin tietää, että silakkalaatikko on inhokkiruokani nro 1.
Ei ollut huumorinaisia, vaan totesi, että kaikki muut ovat kehuneet kun saivat oikeaa silakkalaatikkoa.
Olihan se tavallaan; ruodottomia silakkafileitä.
Teollisissa silakkalaatikoissa on nykyään perunaa ja joku pläjäys jotain silakkapuristetta laatikon keskellä.
Karmeaa tavaraa!
S-ryhmän kaupoissa myytävät "Rosson pizzat"!
Mikä tahansa halvinkin pakastepizza tai roiskeläppä on parempi, nää on ihan hirveitä, ei oo Rossoa nähnytkään 🤢
Ostettiin vähän erityisempänä iltana oikein kaikki kolme ja ajateltiin, että nyt herkutellaan (Me saatetaan herkutella vaik pakastepizzoillakin, kun harvoin syö valmista, niin on kyllä aika luksusta) 😋
Juusto maistui oksennukselta ja sitä oli niin paljon, ettei mikään muu maistunu, kaikki pizzat maistui samalta yrjöltä. Pohja oli ihme löllöä, vaikka yritettiin paistaa reilusti yliaikaakin.
Kamalin kokemus ikinä ja siitä maksettiin minusta posketon hinta 😑
"Rakastetun Rosson rehellisen mutkattomilla pizzoilla voi nyt herkutella helposti myös kotona. Ravintolatasoisissa tuorepizzoissa on aito italialainen pizzapohja sekä tuoreet ja laadukkaat täytteet.
Tuotteiden suunnittelussa on lähdetty liikkeelle Rosso-ravintoloiden suosituimpien pizzojen makumaailmasta. Rosso-tuotesarjasta löydät kolme maukasta pizzaa: Prosciutto Crudo, Pollo Barbeque ja Opera Special."
Pirkan kylmäsavulohikeitto.
En kyllä itse ostanut. Pyysin likkaa tuomaan kaupasta pari valmista lohikeittoa, niin toi kaksi kylmäsavu..hyi.. En pystynyt syömään. En syö raakaa kalaa ja oli kyllä ihmeellistä mössömäistä liejua, vauvanruokaa kamalalla hajulla.
Maistoin yhden lusikallisen, oli pakko heittää wc-pyttyyn.
Ja ihan samoin ois käynyt muidenkin valmistajien kylmäsavulohikeitosta, en minä tommosta syö. Oon tavallisen kalakeiton ja kypsän kalan ystävä, en raa'an.
Kokkikartanon kebab. Kuvottavan makuinen. Tosin niin on kebab yleensä muutenkin.
vanhakyynikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silakkalaatikko. Tuoksukin jo sellainen, että sylettämään pisti.🤢🤮
Tapahtuipa kerran kun olin taas sairaalakeikalla.
Siellä hoitiskat kohteliaasti kysyvät onko jotain lääkeaine- tai ruoka-allergioita.
Ilmoitin, ihan vaan piruuttani, olevani allerginen silakkalaatikolle.
Kuinkas kävikään, niin kotiutuspäivän lounaalla oli silakkalaatikkoa.
Kun astioiden hakija tuli viemään tavarat pois, minä ihmettelin, että miten saatoittekin tietää, että silakkalaatikko on inhokkiruokani nro 1.
Ei ollut huumorinaisia, vaan totesi, että kaikki muut ovat kehuneet kun saivat oikeaa silakkalaatikkoa.
Olihan se tavallaan; ruodottomia silakkafileitä.
Teollisissa silakkalaatikoissa on nykyään perunaa ja joku pläjäys jotain silakkapuristetta laatikon keskellä.
Karmeaa tavaraa!
Siis tarjottiinko sinulle silakkalaatikkoa sairaalassa, vaikka olit etukäteen ilmoittanut, että olet sille allerginen? Siihen en ota kantaa, pitikö allergia kohdallasi paikkansa vai ei, mutta sitä ihmettelen, että sitä tarjottiin sinulle etukäteisilmoituksestasi huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
kysyttiinkö tätä? pysy asiassa.
en oikeastaan osta koskaan valmisruokia. Viimeksi tuli jonkun ruokatilauksen mukana ilmaiseksi vegemakaronilaatikko, saarioisen, ja pahaa oli. Teen itse usein samantyyppistä makaronilaatikkoa: makaronia ja soijarouhetta ja vaikka omakehu haisee, niin itse tekmeä oli parempaa.
Linssi tomaattikeitto bslanssi. Väkisin survoin kurkusta alas.
Saarioisten bataattipyörykät. Maistui keitettyjen perunoiden kanssa samalta kuin ylikypsiksi keitetyt bataattikuutiot.
blå bandin kantarellikeitto. sellainen kuivamuonapakkaus, jauhetta, joka sitten sekoitetaan veteen. Tein ohjeen mukaan ja tulos oli yhtä vetelää keittoa kuin olisi vettä lusikoinut hanasta. Lisäksi siellä oli noin kuusi about 3mmX3mm kokoista kantarellipalaa, keitto oli hirveän suolaistakin. Totesin että siellä pakkauksessa oleva toisen pussin sisältö joskus tyhjennetään jonkin omatekoisen sosekeiton sekaan tai sitten laitetaan leipätaikinaan toimittamaan suolan virkaa ja antamaan edes vähän umamimakua.
Vierailija kirjoitti:
Pirkan kylmäsavulohikeitto.
En kyllä itse ostanut. Pyysin likkaa tuomaan kaupasta pari valmista lohikeittoa, niin toi kaksi kylmäsavu..hyi.. En pystynyt syömään. En syö raakaa kalaa ja oli kyllä ihmeellistä mössömäistä liejua, vauvanruokaa kamalalla hajulla.
Maistoin yhden lusikallisen, oli pakko heittää wc-pyttyyn.Ja ihan samoin ois käynyt muidenkin valmistajien kylmäsavulohikeitosta, en minä tommosta syö. Oon tavallisen kalakeiton ja kypsän kalan ystävä, en raa'an.
Toi oli siis jotain sosekeittoa, jossa lillui pieniä lohimuruja.
Sose oli ilmeisesti perunan ja kerman sekoitusta.
Ja varoitus, Lidlin lohikeitto oli samanlaista. Ei ollut edes kylmäsavulohikeitto vaan ihan lohikeitto, jonka kuvittelin olevan kalakeittoa, olikin tollasta outoa sosekeittoa jossa lillui raa'an näköisiä lohimuruja.
Joku kai pitää suurena gourmeena, minä haluan kalakeittoni peruna ja juurespaloilla, kalapaloulla ja nestemäisellä liemellä, en vauvanruokasoseena jossa raakoja kalamuruja.
Mitä yrität kertoa meille?