Vincent van Gogh
Ensimmäistä kertaa Vincent sai oman näyttelyn Kuusisaaressa. Todellakin, Vincentin piirrustukset näyttävät Vincentin varhaisemman ajan ennen maalaamista ja kyllä ne olivatkin vaikuttavia teoksia. Kannattaa mennä pois keskustasta ja lumoutua hitaasti ja ihmetellen. Upea ympäristö muutenkin ja itse museo yksi Helsingin parhaita.
Kommentit (5)
En viitsi täältä kaukaa tulla kun tämmöinen tauti aika. Suoraan sanottuna vähän veetuttaa kun tekisi mieli nähdä yhden suosikkini teoksia. Rahaakin olisi ja voisi nähdä pari kaveria samalla reissulla. Tähtiyön kopio on ollut seinälläni jo vuosia. Aito on mulle "hiukan" liian kallis. On sillä muitakin hyviä. Kunhan kerroin mikä on mun makuun hänen paras.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi täältä kaukaa tulla kun tämmöinen tauti aika. Suoraan sanottuna vähän veetuttaa kun tekisi mieli nähdä yhden suosikkini teoksia. Rahaakin olisi ja voisi nähdä pari kaveria samalla reissulla. Tähtiyön kopio on ollut seinälläni jo vuosia. Aito on mulle "hiukan" liian kallis. On sillä muitakin hyviä. Kunhan kerroin mikä on mun makuun hänen paras.
Tuon näyttelyn takia kyllä kannattaa lähteä. Unohdetaan jo taudit. Ei me voida lopun elämäämme pelätä. Taide pitää hengissä.
Tarkoitus olisi mennä ensi torstaina. Onko sinne kova ryysis? Lippuja ei voi ostaa verkossa, vaan ne on ostettava paikan päällä. Onko lipunmyyntiin jonoa?
Kiitos vinkistä! Pitääpä mennä viiknlopun aikana.