Yleensä en ikinä kadehdi ketään mutta Minttu Räikkönen on ainoa jonka instaa selatessa olen vihreänä kateudesta!
Voin fyysisesti pahoin! Harvoin tämän takia kiinitän Räikkösiin mitään huomiota mutta tänään eksyin hänen instaansa ja lukemaan hänen haastattelun ja apuwa mitä elämää😭
Kommentit (69)
Minä en kyllä kadehdi ketään jonka puolisolla on nariseva ääni!
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että Instagramissa ja haastatteluissa Räikkösetkin antavat silotellun kuvan elämästään? Kyllä se arki painaa kaikkia tavalla tai toisella.
No varmaan vähemmän painaa, kun ei ole rahahuolia ja aina voi palkata apua tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että Instagramissa ja haastatteluissa Räikkösetkin antavat silotellun kuvan elämästään? Kyllä se arki painaa kaikkia tavalla tai toisella.
Arki painaa? Noilla tuloilla jos näin on, niin se on aina korjattavissa ja vain oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä kadehdi ketään jonka puolisolla on nariseva ääni!
Kävin youtubessa kuuntelemassa pari haastattelua, kun ei ole Kimin haastatteluja seurannut. Eipä tuo minua ainakaan haittaisi.
Kyllä raha helpottaa arkea huomattavasti.
Selkeesti rakastavat toisiaan ja se avioliitossa on tärkeintä.
Kimi, kun lopettaa ajamisen, ei kenenkään tarvitse ikinä tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Näistä kirjoituksista viimeistään huomaa palstalaisten pinnallisuuden.
Tärkeintä on kauneus ja rahaa pitää olla, jotta voi saada ja antaa rakkautta.
Hyi hlvetti 😣
Johtuu varmaan siitä, että suurin osa AV-palstalaisista on parikymppisiä pissiksiä, joille ulkonäkö ja trendikkyys on ykkösasia elämässä. Ketkä muut olisivat noin kiinnostuneita julkkujen asioista?
Ikää kun tulee lisää, alkavat arvostaa ihmisissä muita asioita
Siis Kimi Räikkönen on yhden hitin mies- ei ole aikoihin enää menestynyt formuloissa- jotenkin säälittävä pariskunta roikkumassa julkisuudessa turhan takia...
Vaikuttaa mukavalta elämältä ja yhteensopivalta parilta.
Mistä kuitenkaan tiedät sen, että itse viihtyisit tuossa elämässä? Itsekin nauttisin, jos ei tarvitsisi tehdä töitä ja voisi vain puuhastella oman firman kanssa, mutta matkustelu ympäri maailmaa saattaisi olla aika rankkaa. Siihen päälle vielä paparazzit, niin ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oilen pyörtyä kateudesta kun katson Instasta kuvia Mintun elämäntyylistä! Nescafea aamuin, Nescafea illoin! Hän saa varmaan Nescafen pikakahvia aivan milloin tahansa haluaa! Puutteesta hän ei koskaan kärsi.
Rakastan sua, 22! Aina kun näen Räikköskän mainostamassa murukahvia, mietin että tuolla voisi olla varaa ostaa vaikka kallein Juran kahvikone ja tilaisuus juoda hyvää kahvia joka päivä, mutta ei, se juo sitä kitkerää kuraa ihan oikeasti.
Minttu on kyllä oikea kaunotar ja se kuva Itsenäisyysjuhlista vihreä iltapuku yllään oli tyylinäyte osaamisesta. Ja kuinka hän kantoikaan sen puvun treenatulla kropallaan!
Kaunista katseltavaa!
Vierailija kirjoitti:
Pelkästä rahasta en pysty millään olemaan kateellinen. Räikköset ovat rahoistaan huolimatta melko juntteja ja kouluttamattomia. En tiedä mistä heidän kanssa voisi oikeasti keskustella. Mitään kummoisia luovia taitojakaan ei heillä ole, toki Kimi osaa ajaa nopeasti autolla... arvostaa sitäkin kai jotkut.
Kimin erikoinen tapaaminen Nicole Kidmanin kanssa.
Sehän on naimisissa amisbensalenkkarin kanssa joka ei saa sanaa suustaan ja kännää pahemmin kuin teukka.
KImi Räikkönen edustaa FIA Gala Award 2018 -juhlassa.
Vaimo yrittää paimentaa autoon ajoissa, mutta . . .
Mikä sen mintun saa näyttämään omituiselta? Posketko? Itse olen pitänyt Minttua aina hyvännäköisenä, en kaunottarena. Katsoin instaa ja en tosiaankaan ainakaan ekoissa kuvissa nähnyt mitään omituista. En kyllä meinannut Räikköseksi tunnistaa, kuvia joko muokattu tai sitten on muuttunut.
Kadehdin sitä, miten on päässyt ilman koulutusta ja urataistelua, avioliiton kautta, hyvään taloudelliseen asemaan. Itse jouduin opiskelemaan 5v yliopistossa ja vielä on paljon työvuosia edessä, ennen kuin pääsen huipulle. Toisaalta Kimin alkoholinkäyttö vaikuttaa ongelmaiselta, eikä hän ole komea tai seksikäs.
Minä kadehdin vain ja ainoastaan ihmisiä, jotka saavat Suomen valtiolta ilmaisen elatuksen. Miten koskaan voisin olla niin arvokas, että minuakin kohdeltaisiin niin hyvin? En mitenkään.
Kymmeniä vuosia aina samaa työelämää, pientä palkkaa jne. Koen, että olen ihmisarvoltani pelkkä elättäjä ja muka pärjääjä.
Itse en osaa kyllä kadehtia rahasta. Toki itsellänikin sitä on sen verran, että pystyn elämään mukavaa ja oman näköistä elämää. Kuluttaminen ei missään nimessä ole minun juttuni, ja sehän se on, mitä valtaosa heissä kadehtii.
Mitään suuria tunteita on vaikea tähän pariskuntaan liittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oilen pyörtyä kateudesta kun katson Instasta kuvia Mintun elämäntyylistä! Nescafea aamuin, Nescafea illoin! Hän saa varmaan Nescafen pikakahvia aivan milloin tahansa haluaa! Puutteesta hän ei koskaan kärsi.
Rakastan sua, 22! Aina kun näen Räikköskän mainostamassa murukahvia, mietin että tuolla voisi olla varaa ostaa vaikka kallein Juran kahvikone ja tilaisuus juoda hyvää kahvia joka päivä, mutta ei, se juo sitä kitkerää kuraa ihan oikeasti.
Muistan aina kun Minttu mainosti Espoon keittiössään miten heillä ei juoda mitään muuta kahvia kun murukahvia. Harmi vaan että hänen vieressään kuvassa oli moccamaster😂 Ettei hänellä itsellään tai edes kuvaajalla ollut käynyt mielessä että kuva kannattaa ottaa minkä tahansa muun kodinkoneen kanssa kun kahvinkeittimen!
Luulen heidän olevan tosi onnellisia, kun ovat jotenkin todella sopiva pari toisilleen. Mikäs tuon parempaa, kun voivat kotonaan vietää ihan taviselämää.