Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yleensä en ikinä kadehdi ketään mutta Minttu Räikkönen on ainoa jonka instaa selatessa olen vihreänä kateudesta!

Vierailija
04.09.2020 |

Voin fyysisesti pahoin! Harvoin tämän takia kiinitän Räikkösiin mitään huomiota mutta tänään eksyin hänen instaansa ja lukemaan hänen haastattelun ja apuwa mitä elämää😭

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka haukuttu Mintun ulkonäköä. Ette kai suinkaan väitä, että hän on ruma?

Haukkuisitteko sellaisen ulkonäköä, joka on oikeasti ruma? Rumahan kärsii rumuudestaan, ette kai te niin julmia olisi, että kääntäisitte veistä haavassa.

Vilkase toi ketjuun linkattu iltalehden juttu. Se puhukoon puolestaan.

Vierailija
22/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pyörtyä kateudesta kun katson Instasta kuvia Mintun elämäntyylistä! Nescafea aamuin, Nescafea illoin! Hän saa varmaan Nescafen pikakahvia aivan milloin tahansa haluaa! Puutteesta hän ei koskaan kärsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minustakin todella kaunis, mutta se mitä kadehdin, niin sen miäs on ÄIJÄ:).

Joo. Itse tykkään Rädestä koska ei mielistele ihmisiä ja yritä saada suosiota vaan on vain aito itsensä.

Vierailija
24/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen? Mistä, siitä kun hän elää miehen rahoilla, vai siitä kun vei kavenrinsa exän, mistä?

Ei ole kaunism, vaan omituisen näköinenkin.

En mä varmasti kadehtiskaan Minttua jos hän olis joku maailmanmissi. Silloin ton hänen tuurinsa ymmärtäis ja se tuntuis järkeenkäypältä. En kadehdi muitakaan kauniita ihmisiä jotka hyötyvät ulkonäöstään. Mintussa on varmaan just se että miksi yhdelle tavis naiselle käy tollanen tsäkä mutta ei minulle. Helppo samaistua.

Ap

Vierailija
25/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuisitteko sellaisen ulkonäköä, joka on oikeasti ruma? Rumahan kärsii rumuudestaan, ette kai te niin julmia olisi, että kääntäisitte veistä haavassa.

Eli ihmiset ihan oikeasti haukkuvat rumaa ihmistä täällä? Eikö sillä rumalla ole jo ihan tarpeeksi kamalaa? Hänen elämänsä on varmasti todella onnetonta, luulisi että sitä mieluummin säälittäisiin kuin haukuttaisiin...

Vierailija
26/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo kyllä kellekkään julkisuuden henkilölle kateellinen. Kauhea rasite jakaa "arkensa" kaikkien kanssa. Meet minne vaan niin aika joku noupadi tunnistaa ja lähettää jonkun uutisvinkin seiskaan.

Ehkä moni nuori ihminen haikailee mainetta ja mammonaa. No eihän tuo mammona haittaisi muttei hinnalla millä hyvänsä.

Käyvät suomessa niin harvoin että eiköhän Minttu vaan nauti huomiosta. Maailmalla ja varsinkin Sveitsissä saavat olla rauhassa.

Vierailija
27/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ihmiset ihan oikeasti haukkuvat rumaa ihmistä täällä? Eikö sillä rumalla ole jo ihan tarpeeksi kamalaa? Hänen elämänsä on varmasti todella onnetonta, luulisi että sitä mieluummin säälittäisiin kuin haukuttaisiin...

Luuletko sä ettei ruma voi olla onnellinen?!? Huh huh!

Ruma saa olla muttei tyhmä!

Vierailija
28/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sä ettei ruma voi olla onnellinen?!? Huh huh!

Ruma saa olla muttei tyhmä!

Onko Minttu siis onnellinen ja hänen haukkujansa yrittävät tehdä hänestä onnettoman, koska hän on ruma? Vai miksi hänen "rumuuttaan" haukutaan?

Vierailija
29/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, ruma ei ole omituisen näköinen, Minttu on omituisen näköinen, eli ei ruma, mutta ei mikään kaunotar.

Vierailija
30/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestäisi pientä narisevaa narsistia miehenäni , vaikka olisi kuinka rikas. Valintoja.

Vierailija
31/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13, ruma ei ole omituisen näköinen, Minttu on omituisen näköinen, eli ei ruma, mutta ei mikään kaunotar.

Onko siinä jotain väärää, että on omituisen näköinen? Pitäisikö Mintun (ja tätä keskustelua lukevien omituisten näköisten) hävetä ulkonäköään ja pitää itseään arvottomana paskakasana? Mennä ehkä kauneusleikkauksiin parantamaan ulkonäköään? Vai mihin pyritte?

Vierailija
32/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajatellut aina että mua ainakin söisi seistä sellaisen puolison rinnalla, joka tienaa miljoonia ja jos itsellään ei olisi juurikaan mitään ”isoa” meneillään. En tarkoita kateutta puolisoa kohtaan vaan ehkä epävarmuutta, vaihtaisiko hän minut parempaan?

Olen onnellinen just omassa elämässäni, pian yliopistotutkinto taskussa (3 ammattia olen opiskellut jo aiemmin) ja sopivasti säästöjä.

Vierailija
33/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Minttu ole varakkaasta perheestä lähtösin? Ei nyt mitään Räikkösen miljardeja tietenkään mutta ei mikään ryysyistä rikkauksiin tapaus.

Vierailija
34/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ajatellut aina että mua ainakin söisi seistä sellaisen puolison rinnalla, joka tienaa miljoonia ja jos itsellään ei olisi juurikaan mitään ”isoa” meneillään. En tarkoita kateutta puolisoa kohtaan vaan ehkä epävarmuutta, vaihtaisiko hän minut parempaan?

Olen onnellinen just omassa elämässäni, pian yliopistotutkinto taskussa (3 ammattia olen opiskellut jo aiemmin) ja sopivasti säästöjä.

Meitä on erilaisia ihmisiä. Itse olen niin laiska ihminen että paljon mielummin eläisin mieheni miljoonilla kun itse pänttäisin. Nyt kun on lapsetkin ei tule erossakaan jäämään niin vähälle kun Jenni.

Vierailija
35/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä jotain väärää, että on omituisen näköinen? Pitäisikö Mintun (ja tätä keskustelua lukevien omituisten näköisten) hävetä ulkonäköään ja pitää itseään arvottomana paskakasana? Mennä ehkä kauneusleikkauksiin parantamaan ulkonäköään? Vai mihin pyritte?

Onko joku sanonut, että se on väärin? Minttu on oudon näköinen, eikä siitä tarvi randomin vetää herneitä nenään. Joissakin ilmeissä hän on todella kaunis, mutta silloin kun hampaat näkyy niin aivan kuin eri ihminen. Siksi outo ja selvästi tietää sen itsekkin.

En osaa kadehtia häntä enkä heidän elämäänsä. Tuntuu vankilalta. Vaikuttavat itse onnelliselta ja se on hyvä asia.

Vierailija
36/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sen tyyppisiä ettei mua oo koskaan kiinnostanut. :D

Mutta siis kaikki jotka tekee jonkin näköstä työtä yms on musta parempia kun ne, jotka vaan on jossain instagramissa jne. Siis jos julkkiksista puhutaan.

Vierailija
37/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku sanonut, että se on väärin? Minttu on oudon näköinen, eikä siitä tarvi randomin vetää herneitä nenään. Joissakin ilmeissä hän on todella kaunis, mutta silloin kun hampaat näkyy niin aivan kuin eri ihminen. Siksi outo ja selvästi tietää sen itsekkin.

En osaa kadehtia häntä enkä heidän elämäänsä. Tuntuu vankilalta. Vaikuttavat itse onnelliselta ja se on hyvä asia.

Esitätkö vakavissasi, ettet huomaa ketjussa esiintynyttä haukkumista? Haukkuminen nimenomaan tarkoittaa sitä, että pitää haukkumaansa asiaa vääränä, huonona, viallisena. Tiedät kyllä varsin hyvin, ettei Mintun ulkonäköä arvosteltu neutraalissa, saati ystävällisessä mielessä vaan tuomitsevasti.

Vierailija
38/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Mintulla oli keväällä käsi kipsissä? Heillä näyttää nykyään olevan koira.

Vierailija
39/69 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

💸

Vierailija
40/69 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kirjoituksista viimeistään huomaa palstalaisten pinnallisuuden.

Tärkeintä on kauneus ja rahaa pitää olla, jotta voi saada ja antaa rakkautta.

Hyi hlvetti 😣