Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttävätkö ihmiset maskeja teatterissa?

Vierailija
04.09.2020 |

Tekisi mieli teatteriin, mutta tuleeko siellä kova sosiaalinen paine maskin käyttöön? Koen maskin niin epämukavaksi, että olen mielummin sitten vaikka menemättä. Minusta turvavälit riittäisivät suojaksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tervetullut ilman maskia. T. Teatterissa kävijä (mutta ei ilman maskia)

Vierailija
2/15 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teatterikokemuksia? Mistä muuten alapeukut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ilman maskia. Aika moni muukin oli.

Vierailija
4/15 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oopperan kummituksessa

Vierailija
5/15 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin maskin.

Vierailija
6/15 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen vasta, kun on varma, että maskipainetta ei ole. En kyllä osaisi nauttia esittksestä maski naamalla. Miten muuten elokuvateattereissa? Käytetäänkö niissä/ onko pakko käyttää maskia?

Vierailija
7/15 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit ovat kamalia käyttää kun käyttäjä haluaa tehdä muuta kuin istua junassa ja selata vauva-palstaa. Keikat ja teatteri ovat sellaisia, että en pysty nauttimaan taiteesta. Välit ja muu käytös voisivat kai ehkäistä enemnänkin tartuntoja?

Vierailija
8/15 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen vasta, kun on varma, että maskipainetta ei ole. En kyllä osaisi nauttia esittksestä maski naamalla. Miten muuten elokuvateattereissa? Käytetäänkö niissä/ onko pakko käyttää maskia?

Hyi, ei kai elokuvissa. Tuo pitää selvittää ennen menoa. Miten siinä syö edes poppareita?

Vierailija
9/15 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on ilman maskia, viimeksi kun kävin kattoo ensi illan (leffassa) kellään ei ollut maskia, miksi olisi? Ei se maski sinua suojaa.

Vierailija
10/15 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskit ovat kamalia käyttää kun käyttäjä haluaa tehdä muuta kuin istua junassa ja selata vauva-palstaa. Keikat ja teatteri ovat sellaisia, että en pysty nauttimaan taiteesta. Välit ja muu käytös voisivat kai ehkäistä enemnänkin tartuntoja?

Hieno kuulla, että en ole ainoa.

Vierailija
11/15 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on ilman maskia, viimeksi kun kävin kattoo ensi illan (leffassa) kellään ei ollut maskia, miksi olisi? Ei se maski sinua suojaa.

Eli kai teatterissakin voi olla sitten ilman? Ja konserteissa?

Vierailija
12/15 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut leffassa maskeja kellään. Aika vähän niitä idiootteja onneksi on, jotka luulee että se auttaa .

Vierailija
13/15 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, no voi voi, tottakai, ei ole maskipakkoa eikä tule.

Vierailija
14/15 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minäkin olen pähkäillyt. Täällä ei ole ollut yhtään tartuntaa kuukauteen enkä ole käynyt missään muuallakaan missä olisin voinut altistua, olen siis melkoisen varma, että minulla ei ole koronaa oireettomana (oireita ei tietenkään myöskään ole), enkä haluaisi käyttää epämukavaa hiostavaa maskia kun menen teatteriin.

Vierailija
15/15 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäisimmät kotiuttaa voittoja, kun pelkää maailmanlopun romahduksen alkaneen. Voi olla hyväkin veto, jos yöunet menee pelätessä koska kupla possahtaa ja käteen ei jää juuri mitään - elämässä kun on paljon muutakin kuin raha. Muiden kannattaa kuitenkin pysyä kyydissä, koska keskuspankit ei anna pörssin romahtaa ja elvytys pitää huolen siitä, että loppuvuosi rallatellaan iloisesti kohti koillista.