Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terve kaikki vanhemmat

Vierailija
11.10.2013 |

Haluan kertoa teille viestini koska te kaikki yh/kotiäidit luette tätä kuitenkin kun ette mitään muutakaan saa aikaiseksi päivienne kuluksi.

Elikkäs pyyntöni kuuluu, älkää tuoko niitä rääkyviä äpäriänne kauppaan, aivan helvetin rasittavaa kuunneltavaa kun pikku Villealeksandra ei saa karkkihyllystä kähmiä kaikkia pusseja limaiseksi ja vaikka siellä kaupassa myydään vapaan kasvatuksen luomuhedelmiä niin älkää jumalauta soveltako sitä lapsiinne, eiväthän ne opi tavoille niin. Älkää myöskään ottako heitä mukaan asuntonäyttöön, ei se lapsen mielipide voi vaikuttaa teidän 300k lainalla ostamaan unelmakodin valintaan. Menkää vaikka jonnekkin lasten leikkipuistoon heidän kanssaan, sinne minä en tule. Joukkoliikennettä en käytä kun sinnekkin täytyy tunkea ne helvetin rattaat ja rääkyvät isosiskot ja veljet, vittu mua ei kiinnosta mitkään pokemon tarinat siellä bussissa. Viimeisen provokaationi haluan esittää teille kaikille, lopettakaa se sikiäminen, ei teillä ole varaa pitää niitä lapsia puhumattakaan siitä että osaisitte niitä kasvattaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mielipiteensä kullakin. :D Ettei vaan mennyt vähän yli toi sun tekstis? :D

Vierailija
2/13 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ajatelleeni samansuuntaisesti itsekin ennen lapsen syntymää. En provosoitunut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteesi ei kiinnosta minua, enkä aio sitä kunnioittaa millään tavalla.

Vierailija
4/13 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopetat Merja täällä tuon herjan. Teit asiasi jo selväksi!

Vierailija
5/13 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 13:23"]

Mielipiteesi ei kiinnosta minua, enkä aio sitä kunnioittaa millään tavalla.

[/quote]
Sinä taidat olla vapaan kasvatuksen hedelmä? Lapsesi inhottaa minua, kuten sinäkin. Toivottavasti jäät auton alle.

Vierailija
6/13 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on ollut vähän vaikea lapsuus, ilmeisesti ei kovin rakastavat vanhemmat.... kyllä saat myötätuntomme ap, sellainen pieni säälivä hymy =)

Vierailija
7/13 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi ap:n äiti on ap:n päättänyt synnyttää. Ole onnellinen siitä!

Vierailija
8/13 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD hyvää päivää

Vierailija
9/13 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, onko se niin onni? Tuollaisia aivopieruja päästävä olento niin kuin ap on, onko aidosti ollut mitään hyötyä että tuollainen on puskettu maailmaan.... tuskin.

Vierailija
10/13 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos pysyisit itse siellä neljän seinän sisällä kun et selvästi kestä elämää ympärilläsi. Sieltä voit sitten kivasti netitse kaikkitietävyydessäsi laukoa lisää nuita elämänohjeitasi meille vanhemmille aivan rauhassa ilman mitään sen suurempaa stressiä ja häirintää.

Vierailija
11/13 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kai se ap:lle on onni? Toisaalta en ole varma! Hänellä on vaikeaa koska maailmassa on lapsia! -8-

Vierailija
12/13 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve vaan ap

Vierailija
13/13 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve kaikki lapsettomat!

Kun teille ei päivisin parempaakaan tekemistä ole, älkää pliide tulko dokaamaan rappukäytäviin, lasten leikkipuistoihin, keskelle teitä. Minä en halua, että lapseni näkee sinut "parhaisiisi" pukeutuneena, oksennukset rinnuksilla pummimmassa joka ohikulkijalta rahaa, jotta saat vielä yhden kaljan. Menkää kapakkoihin, sinne minä en lapsineni tule.