Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockmann sopi ilmapalloriidan!

Vierailija
11.10.2013 |

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2013/10/1818109/vartija-vei-lapsen-ilmapallon---stockmann-pahoittelee

Vartija vei lapsen ilmapallon - Stockmann pahoittelee

Stockmann tavaratalo pahoittelee Helsingin keskustan myymälässä sattunutta väärinkäsitystä. Sosiaalisessa mediassa on tänään jaettu ahkerasti videota, jonka isä oli kuvannut Stockmannin edustalla.

Videossa näytetään, kuinka tavaratalon vahtimestari tulee irrottamaan isän kanssa ostoksilla olleen pieneen pojan kädestä Stockmannin ilmapallon.

2 -vuotias poika oli saanut Hullujen Päivien rekvisiittaan kuuluvan pallon Stockmannin myyjältä. Myöhemmin isä ja poika olivat menneet tavaratalon infotiskiltä kysymään muuta asiaa, kun info-työntekijä oli ilmoittanut, ettei palloa saisi ottaa. Paikalle oli kutsuttu vahtimestari, joka oli irrottanut pallon pojan ranteesta.

– Pahoittelemme tapahtunutta ja pyydämme anteeksi vahtimestarin käytöstä. Kun ilmapallo oli annettu, sitä ei missään nimessä olisi saanut ottaa lapselta takaisin. Normaalikäytännön mukaan ilmapallot jaetaan kampanjan päätteeksi asiakkaille, Stockmannin Hullujen Päivien Facebook-sivulla julkaistussa viestissä kerrotaan. Viestin on allekirjoittanut tavaratalon johtaja Tuija Wänttinen.

MTV3 Uutiset tavoitti videon julkaisseen Teemu Kammosenpuhelimitse.

– Stockmannista ollaan oltu minuun yhteydessä ja olemme sopineet asian, Kammonen sanoo.

Lähde: www.mtv3.fi

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen huomannut, että stokkan imagoon ei todellakaan kuulu asiakkaiden perseiden nuoleminen vaan päinvastoin

Vierailija
22/38 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 16:53"]Mä taas olen huomannut, että stokkan imagoon ei todellakaan kuulu asiakkaiden perseiden nuoleminen vaan päinvastoin

[/quote]

Jaa a... sitten et taida kuulua Stockan kohderyhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko nyt jo unohtaa se oletettu ensimmäinen myyjä (mikäli häntä edes on olemassa) ja hänen väitetty lupauksensa. Isä selitti itsekin, että pallo oli manguttu sitä varten, että poika löytyisi tungoksessa ja puhui samalla itsensä pussiin. Tässä tapauksessahan pallo olisi ilman muuta palautettu, kun parivaljakko poistui tavaratalosta! Tuskin hän kotimatkalla pyörän selästä olisi lastaan kadottanut, oli tällä ilmapallo tai ei. Mitätön tavara toki, mutta kyllä tuo varkauden tunnusmerkit täyttää.

Vierailija
24/38 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

v*ttu mitä p*skaa

Vierailija
25/38 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 15:57"]

Voidaanko nyt jo unohtaa se oletettu ensimmäinen myyjä (mikäli häntä edes on olemassa) ja hänen väitetty lupauksensa. Isä selitti itsekin, että pallo oli manguttu sitä varten, että poika löytyisi tungoksessa ja puhui samalla itsensä pussiin. Tässä tapauksessahan pallo olisi ilman muuta palautettu, kun parivaljakko poistui tavaratalosta! Tuskin hän kotimatkalla pyörän selästä olisi lastaan kadottanut, oli tällä ilmapallo tai ei. Mitätön tavara toki, mutta kyllä tuo varkauden tunnusmerkit täyttää.

[/quote]

Oletko lukenut pelkkää vauvapalstaa ja iltasanomia tämän asian tiimoilta? Itsekkään en tiedä tapauksesta paljoa, mutta tuskin Stockmann pyytää anteeksi tätä, jos he eivät tietäisi, että se pallo on annettu asiakkaalle. Veikkaan, että myyjä joka pallon antoi, ilmottautui ihan vapaaehtoisesti syylliseksi. Onhan tämä sota ihan naurettava. Ja myös Facebookissa isä myönsi, että nyt on mopo lähtenyt käsistä, mutta oli myös tyytyväinen siihen, että tilanne on saatu hoidettua.

Leiki sinä salapoliisia olettamuksinesi. Itse en näe mitään syytä siihen, miksi myyjä ei olisi antanut palloa ja miksi infotäti ei olisi tuohtunut asiasta. Ja kyllä, oli tyhmää kirjoittaa, että vartija repi pallon lapsen kädestä, kun video muuta todistaa. Itsekkin kiukkupäissäni liioittelen asioita. Sen takia en välitöntä haloota olisi asiasta tehnyt, vaan odottanut omieni hermojen tasaantumista. Mutta toisaalta olisiko asiaa käsitelty näin nopeasti ja tehokkaasti, jos olisin hengitellyt ensin itsekseni.

No niin, karkasi vähän aiheesta....

Niin ja minä olen lukenut muutakin kuin vauvapalstaa ja iltasanomia.

Vierailija
26/38 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 15:57"]

[/quote]

Puhui pussiin?? Jos myyjä on antanut pallon isälle niin ei kai sitä silloin tarvitse palauttaa?? Oletko vähän vajaa??

Itse pyydän usein kuvaston itselleni että näen tarjoukset, olen kyllä sen kuvaston pitänyt itselläni sen jälkeenkin.. Eria asia jos mainitaan että saat lainaksi tätä!

Joten tukehdu varkaus epäilyysi pelle:)))) hyvät naurut sai taas susta:))))

Vierailija
27/38 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta mita kitsastelua, pallohan on mainosmateriaalia, ei silla ole mitaan arvoa asiakkaalle joka kuitenkin on koko lystin maksaja. Mita helvettia niita pitaa pihdata? Kun hulliksien viimeinen paiva on lopuillaan, kaupungilla kulkee iso joukko mainospalloja joilla MAINOSTETAAN  mutta hullut paivat ovat juuri loppuneet. Nerokasta.

Vierailija
28/38 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann joutuu nyt varmaan korvaamaan pojan terapiakulut, elinikäiset traumathan tosta jää kun lapselta viedään ilmapallo. Voi helv. näitä joka asiasta itkeviä ihmisiä! On vanhemmallakin ensimmäisenä juolahtanu mieleen että "kuvataan tää ja laitetaan feisbuukkiin!". ohhoh. Oisko fiksuna ihmisenä voinu vaan todeta, että tässä kävi nyt väärinkäsitys, antaa ilmapallo lähtiessä takasin (koska sitähän tarvittiin vaan ettei 2 vuotias eksy... mihin ei ilmapalloa kyllä tarvita jos esim. pitää huolen lapsestaan ostosreissulla...). Paljon melua tyhjästä, niinkuin joku sanoi.

Vierailija
29/38 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 17:58"]

Jumalauta mita kitsastelua, pallohan on mainosmateriaalia, ei silla ole mitaan arvoa asiakkaalle joka kuitenkin on koko lystin maksaja. Mita helvettia niita pitaa pihdata? Kun hulliksien viimeinen paiva on lopuillaan, kaupungilla kulkee iso joukko mainospalloja joilla MAINOSTETAAN  mutta hullut paivat ovat juuri loppuneet. Nerokasta.

[/quote]Tuossa oikein kristallisoituu suomalaisten firmojen nuiva asenne, mainosmateriaali maksatetaan totta kai asiakkailla mutta alkaa nyt ainakaan lapsille niita antako vaikka olisivatkin ainoita jotka niita huolisivat. Siella niita sailytetaan myymalatiloissa joissa on muutenkin ahdasta, eiko kukaan idiootti ole vielakaan tajunnut MITA HYOTYA MAINOSMATERIAALISTA ON TILASSA JOSSA JO MUUTENKIN ON ASIAKKAITA? Tainnut useimmilta jaada markkinoinnin peruskurssi kaymatta tai ainakin ymmartamatta. 

Vierailija
30/38 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa, Stockmann pyysi jo anteeksi ja isä tässä tieten tahtoen koittanut leipoa syyllisen kaupasta. Olen täysin tyytyväinen Stockaan, enkä tästä aio vetää hernettä nenään. Paljon melua tyhjästä. Silti on huono idea ottaa taaperoita mukaan hulluille päiville, kävin tänään itsekin siellä ja menin miltei paniikkiin, kun niin ryysis oli. Taapero joko ilmapallolla/ilman ehkä ahdistuu siellä vielä enemmän, kuin aikuinen ja yli 30v. nainen.  Taisi olla tarkkaan mietitty juttu tai mennyt muuten vain herne nenään tungoksesta. Itse sain hyvää palvelua silti, vaikka myyjillä hikihelmet ylähuulella ja pinna selvästi kireämmällä kuin normaalisti.

Vierailija
31/38 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:51"]

Naurettavaa, Stockmann pyysi jo anteeksi ja isä tässä tieten tahtoen koittanut leipoa syyllisen kaupasta. Olen täysin tyytyväinen Stockaan, enkä tästä aio vetää hernettä nenään. Paljon melua tyhjästä. Silti on huono idea ottaa taaperoita mukaan hulluille päiville, kävin tänään itsekin siellä ja menin miltei paniikkiin, kun niin ryysis oli. Taapero joko ilmapallolla/ilman ehkä ahdistuu siellä vielä enemmän, kuin aikuinen ja yli 30v. nainen.  Taisi olla tarkkaan mietitty juttu tai mennyt muuten vain herne nenään tungoksesta. Itse sain hyvää palvelua silti, vaikka myyjillä hikihelmet ylähuulella ja pinna selvästi kireämmällä kuin normaalisti.

[/quote]Ihan sama vaikka menee Tarjoustaloon, stockkan tavaroita saa sielta puolet halvemmalla. Ne kuuluvat samaan ketjuun, ja hinnoituksessa nakee kylla niiden sisaanosto- ja hinnoittelupolitiikan. Pieruhienostelijoille tietenkin kalliimmat hinnat siella stockkalla.

Vierailija
32/38 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut päivät alkaa taas ensi viikolla!

Vierailija
33/38 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nettikaupassa, muistakaa!

Vierailija
34/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavaratalo on myöntänyt virheensä ja myyjä on antanut ilmapallon niin miten se on muka silloin isän vika?

Tätä keskusteluketjua kun lukee niin tulee kyllä kaikenlaisten selityksien taustalle tämä perinteinen Suomalainen kateus.

Logiikka on siis tämä, että

"miks toi saa ilmpallon kun mä en saannut? ".

Tai

"ihan oikein että pallo otettiin pois, koska jos mä en saannut niin ei tuonkaa kuulu saada".

Näinhän se on että heti kun joku muu saa jotain niin alkaa heti joku läski vinkuamaan täällä.

Ja jos joku väittää täällä ettei olisi kateellinen jollekkin ilmapallolle samalla puolustaen tavarataloa sekä haukkuen isää niin aivan sama.

Kuitenkin se on jo nähty miten ilmaiset Ikean ämpäritkin saa ihmiset liikkeelle jonottamaan.

Joten näiden vinkujien mielestä olisi ollut oikeudenmukaista vasta sunnuntaina saada se pallokouraan. Toisin sanoen, kun myyjä teki virheen antamalla ilmapallo aijemin niin metelihän siitä lähti palstalla.

Kyllähän ne mummotkin varmaan tappelee kaupassa kun kahvi on tarjouksessa ja hyllyllä on se viimeinen juhlamokka niin kenen sen pitäisi saada, kun puhutaan oikeudenmukaisuudesta. No jokainen voi miettiä sitä. Varmaan siitäkin nousisi meteli, että toi sai viimeisen juhlamokan ja mä en saannut.

Vierailija
35/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella akkamaista meuhkata julkisesti jostain tavaratalosta, jossa ei saada omaa tahtoa läpi kun käyttää lasta tekosyynä, paikassa joka ei ensinnäkään ole lasten paikka ainakaan Hullujen Päivien aikoihin.

Tämä kommentti on 7 vuoden takaa ja jäin miettimään onko vielä tänäpäivänä näitä sovinistisia urveloita, jotka kutsuu huonosti käyttäytyvää miestä naisiin viittaavilla termeillä.

Huono mies = akkamainen?

Vierailija
36/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota sun vastausta kun lukee niin en ihmettele yhtään, että olet entinen myyjä.

Vierailija
37/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisenä Stockan työntekijänä jotenkin huvittuneena seurasin tätä keskustelua. Olen aika varma, että kyseinen isä kuuluu siihen 90% Stockan asiakkaista, jotka luulevat, että "Stockmannilta voi pyytää mitä tahansa ja myyjä-orja toteuttaa". Muistan kerran tapauksen jossa asiakaspalvelun lipunmyyntiin tuli räyhäämään mies konserttilipun kanssa jonka hän halusi palauttaa... ei siinä vielä mitään, mutta kun aasi ei ollut ostanut lippua edes Stockalta!!! Kuitenkin koska Stocka palvelee jokaista asiakasta tämänkin asian Stocka otti hoitaakseen. Lippupalvelu jonka lipusta oli kyse ohjeisti monesti kys. aasia palauttamaan lipun oikeaan ostopaikkaan, mutta aasi kieltäytyi, koska R-kioskilla josta hän lipun oli ostanut oli loukattu häntä. Niinpä asia pyöri meilläkin useita kuukausia sisäisenä vitsinä kahvipöydässä ja kertoo paljon millaisia nämä Stockan asiakkaat ovat.

Stocka nuolee vaikka asiakkaan kengänpohjat, mutta se ei tarkoita, että Stocka olisi sitä mieltä, että asiakas on aina oikeassa. Siellä tehdään niin, koska se kuuluu Stockan imagoon.

No tota sun vastausta kun lukee niin en ihmettele yhtään, että olet entinen myyjä.

Vierailija
38/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella akkamaista meuhkata julkisesti jostain tavaratalosta, jossa ei saada omaa tahtoa läpi kun käyttää lasta tekosyynä, paikassa joka ei ensinnäkään ole lasten paikka ainakaan Hullujen Päivien aikoihin.

Tämä kommentti on 7 vuoden takaa ja jäin miettimään onko vielä tänäpäivänä näitä sovinistisia urveloita, jotka kutsuu huonosti käyttäytyvää miestä naisiin viittaavilla termeillä.

Huono mies = akkamainen?

Ei onneksi juuri kuule enää, ei myöskään valmentajat hauku "juokset kuin tyttö", varsinkin kun alakouluiässä pojathan on yleensä hitaampia kuin samanikäiset tytöt 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi