Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tuolla Marjalla on 2 lasta, ei uskoisi vai mitä?"

Vierailija
11.10.2013 |

Ärsyttää. Tuollainen oli miehen kommentti yhdestä hänen ystävänsä siskosta. Jos se Marja kerta on niin täydellinen niin miksi on minun kanssa eikä sen Marjan kanssa. Lapsellista, mutta en ymmärrä miksi minun pitäisi kuunnella jonkun toisen naisen ylistämistä. 

Muutenkin aina kuvailee jotain esim. naispuolisia ystäviään sanoilla "nätti ja hoikka" yms. Mua tämä lähinnä ärsyttää siksi, että olen koko ikäni ollut ylipainoinen, myös silloin kun me miehen kanssa tapasimme. Jos kerta niin pitää hoikista naisista, miksi on mun kanssa? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se SIKA! 

Vierailija
2/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kai ap:n mies on tarjoutunut lapsenvahdiksi sillä välin, kun ap käy viikottain jumpissa, lenkeillä ja kuntosalilla jotta pysyy se hyvä kroppa, minkä perään mies peräänkuuluttaa?

Ap:n mies varmaan myös on kiinnittänyt huomiota siihenkin, että koko perhe syö maukasta ja terveellistä ruokaa eikä mitään nakkeja ja ranskalaisia päivittäin jotta ap:n on helpompi pitää normaali paino?:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään tajua miehiä, jotka pariutuvat VALMIIKSI ylipainoisen naisen kanssa, ja myöhemmin valittavat vaimon painosta. Aina ylipainoa kerännyt tuskin muuttuu naimisiin mennessä malliksi, etenkään lapsien jälkeen...

Vierailija
4/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se, että oletetaan, että nainen rupsahtaa automaattisesti heti kun lapsia saa. "Ei uskoisi, että tuolla on niin ja niin monta lasta", karvat nousee pystyyn tuollaisesta! Ihan samalla tavalla se nainen voi huolehtia itsestään myös äitinä. Ei ne lapset sitä estä.

Sama juttu kuin siinä, että automaattisesti ajatellaan 30-vuotiaiden olevan tätejä. Toiset on, toiset ei. Ei siihen se maaginen 30v vaikuta vaan korvien väli!

Vierailija
5/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 11:50"]

Ihan samalla tavalla se nainen voi huolehtia itsestään myös äitinä. Ei ne lapset sitä estä.

[/quote]

Jos äiti voi huolehtia itsestään "ihan samalla tavalla" äitinä kuin ennen lapsia, voidaan todeta, ettei hän ole itsestään kauheasti huolehtinut. Kyllä raskaus, synnytys, pikkulapsiajan stressi, ajanpuute ja muut muutokset helpsoti jättävät jälkensä. Ei se äitiyden rupsauttava vaikutus kuitenkaan ihan tuulesta temmattu väite ole.

Vierailija
6/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin vituttaa suunnattomasti kun miehet kummastelee kun hoikalla naisella on lapsi/lapsia. Otetaan esimerkkinä siskoni, joka sai noin kymmenen vuotta sitten yhden lapsen. Hän on hoikka, mutta raskaudesta jäi mahaan nahkapussi. Miehet eivät tätä näe päällä olevien vaatteiden vuoksi.

Voi vitsi, että aina oli miesten mielestä niin uskomatonta, että siskolla kouluikäinen lapsi ja hän on HOIKKA! Siis miten on mahdollista, että yhden lapsen äiti on hoikka, uskomatonta!

Vitutti aina kuunnella tätä miesten helvetin lapsellista ihmettelyä. Sisko ei edes harrasta mitään liikuntaa ja syö mitä tykkää, silti pysyi hoikkana. Nyt sitten ikä ja aineenvaihdunta teki tehtävänsä ja sisko lihoi. Eli enää ei tulekaan näitä ihmettelyjä.

Itsekin olen saanut kummasteluja, miten noin pienestä ihmisestä voi tulla vauva!!! Huom. olen normaalipituinen ja -painoinen. Luuleeko miehet, että isokokoisten naisten synnytyskanava on jotenkin isompi kuin pienempien naisten. Eli miesten mielestä on normaalimpaa, että äidit ovat lihavia. Ei helvetti, että miehet ovat tyhmiä.

Toki voihan nuo ihmettelyt olla kehuja ja iskuyrityksiä, mutta typerän kuulosta se silti on.

Vierailija
7/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 11:54"]

Ihan samalla tavalla se nainen voi huolehtia itsestään myös äitinä. Ei ne lapset sitä estä.

[/quote]

Jos äiti voi huolehtia itsestään "ihan samalla tavalla" äitinä kuin ennen lapsia, voidaan todeta, ettei hän ole itsestään kauheasti huolehtinut. Kyllä raskaus, synnytys, pikkulapsiajan stressi, ajanpuute ja muut muutokset helpsoti jättävät jälkensä. Ei se äitiyden rupsauttava vaikutus kuitenkaan ihan tuulesta temmattu väite ole.

[/quote]

Jokainen ymmärtää, ettei vastasyntyneen tai edes muutaman kuukauden ikäisen vauvan kanssa jaksa paljoa itsestä huolehtia. Mutta jos nuorinkin lapsi on hyvällä tuurilla jo useamman vuoden ikäinen ja aletaan päivitellä, että "ei uskoisi, että sinulla on niin monta lasta!", niin sopii vain miettiä, että miksi ei uskoisi. Oletetaanko naiseuden loppuvan äitiyteen? Annetaan lupa rupsahtaa ja kulahtaa, kun on nyt kerran äiti.

Vierailija
8/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miksiköhän se on kanssasi? Melko surullista että elät jonkun kanssa joka osaa kehua muitakin ihmisiä muttet sitten tiedä miksi on kanssasi.

Ongelma tuskin on miehesi, vaan sinun.

Vierailija
9/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 12:05"]

Minuakin vituttaa suunnattomasti kun miehet kummastelee kun hoikalla naisella on lapsi/lapsia. Otetaan esimerkkinä siskoni, joka sai noin kymmenen vuotta sitten yhden lapsen. Hän on hoikka, mutta raskaudesta jäi mahaan nahkapussi. Miehet eivät tätä näe päällä olevien vaatteiden vuoksi.

Voi vitsi, että aina oli miesten mielestä niin uskomatonta, että siskolla kouluikäinen lapsi ja hän on HOIKKA! Siis miten on mahdollista, että yhden lapsen äiti on hoikka, uskomatonta!

Vitutti aina kuunnella tätä miesten helvetin lapsellista ihmettelyä. Sisko ei edes harrasta mitään liikuntaa ja syö mitä tykkää, silti pysyi hoikkana. Nyt sitten ikä ja aineenvaihdunta teki tehtävänsä ja sisko lihoi. Eli enää ei tulekaan näitä ihmettelyjä.

Itsekin olen saanut kummasteluja, miten noin pienestä ihmisestä voi tulla vauva!!! Huom. olen normaalipituinen ja -painoinen. Luuleeko miehet, että isokokoisten naisten synnytyskanava on jotenkin isompi kuin pienempien naisten. Eli miesten mielestä on normaalimpaa, että äidit ovat lihavia. Ei helvetti, että miehet ovat tyhmiä.

Toki voihan nuo ihmettelyt olla kehuja ja iskuyrityksiä, mutta typerän kuulosta se silti on.

[/quote]

Minkä kokoinen sitten olet?

Vierailija
10/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Itse odotan esikoistani ja kyllä sekä minulle että miehelle on oletusarvona, että hoidan itseni fyysisesti kondikseen raskauden ja synnytyksen jälkeen, enkä raahaa "raskauskiloja" mukana vielä kun lapsi menee eskariin...

Ja kyllä, tulen tekemään sen paitsi itseni myös mieheni vuoksi. Meillä on loistava seksielämä ja hän pitää minua kaunottarena, joten en aio antaa raskauden pilata kroppaani. Pakkoko sitä pullaa on mättää kaksin käsin niin että leviää ladon kokoiseksi?

Vierailija
11/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää teidän juttuja. Tottakai raskaus jättää jälkensä. Yksi tai kaksi synnytystä voi nyt vielä hoitaa aika kivuttomasti ilman vaurioita, mutta sitten kun synnytyksiä on enemmän 3, 4 tai 5, niin auttamattakin siitä jää jotain jälkeensä. Minä en siis ainakaan kommentoisi 1-2 lapsen äidistä mitään, sillä kahden synnytyksen jälkeen on vielä kovin helppoa olla "lapsettoman" näköinen. Jos jollakulla on sitten oikein katras ja on hyvässä kunnossa, niin siinä on jo ihmettelemistä :)

Vierailija
12/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, numero 12. Minulla on neljä lasta ja kroppa on päällisinpuolin kuten ennenkin. Ehkä tuo alapää on voinut muuttua, mutta ulkonäkö noin muuten ei. Todellakin olen sitä mieltä, ettei ole lasten vika jos äiti on läski ja tukka sekaisin.

Vierailija
13/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 13:35"]

Niin no. Itse odotan esikoistani ja kyllä sekä minulle että miehelle on oletusarvona, että hoidan itseni fyysisesti kondikseen raskauden ja synnytyksen jälkeen, enkä raahaa "raskauskiloja" mukana vielä kun lapsi menee eskariin...

Ja kyllä, tulen tekemään sen paitsi itseni myös mieheni vuoksi. Meillä on loistava seksielämä ja hän pitää minua kaunottarena, joten en aio antaa raskauden pilata kroppaani. Pakkoko sitä pullaa on mättää kaksin käsin niin että leviää ladon kokoiseksi?

[/quote]

11. on se vaan niin sydäntä lämmittävää lukea miten sinun elämäsi tärkeimmät seikat liittyy vain ulkopuoliseen fiilistelyyn. Lihavampikin nainen voi olla kauniimpi kuin hoikka nainen. Ja miten seksi liittyy tähän keskusteluun? Sinulla täytyy olla melko huono itsetunto, vaikka miten olisikaan koska sinähän tunnut niin mahtavalta (ulkopuolisesti) että mies ei voi kuin nauttia sinusta.. :D

Ja mikähän mahtaa olla miehesi mielipide tähän "kuumaan" keskusteluun? Koska noin hyvällä itsetunnolla varustettu ulkokuori kaunein nainen on sisältä ruma, lue viestisi ja mene itseesi. Häpeisin jos lapseni puhuisi kuten sinä..

Vierailija
14/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin siinä, että automaattisesti ajatellaan 30-vuotiaiden olevan tätejä. Toiset on, toiset ei. Ei siihen se maaginen 30v vaikuta vaan korvien väli!

[/quote]

Tiedätkö mitä sana täti edes tarkoittaa? :D

Vierailija
15/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 10:28"]

Muutenkin aina kuvailee jotain esim. naispuolisia ystäviään sanoilla "nätti ja hoikka" yms. Mua tämä lähinnä ärsyttää siksi, että olen koko ikäni ollut ylipainoinen, myös silloin kun me miehen kanssa tapasimme. Jos kerta niin pitää hoikista naisista, miksi on mun kanssa? 

[/quote]

Miten mies reagoi, kun sinä kehut miehelle toisten miesten ulkonäköä? Jos oma miehesi alkaa kaljuuntua ja ihastelet naapurin Penan tuuheaa tukkaa, onko miehesi kanssasi samaa mieltä vai meneekö suupielet alaspäin?

Vierailija
16/16 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ylipäätään ymmärrä tuollaista päivittelyä, mielestäni se on melkoisen törppöä. Enemmistö MIEHISTÄ on ylipainoisia, vaikka he eivät ole raskaana olleet. "Katos kun Pena on pulskassa kunnossa vaikka sillä ei ole edes lapsia".

Minulla on kolme lasta ja olen hoikka. En mikään luonnostaan laiha, vaan urheilullisen elämäntavan lisäksi joudun kyllä miettimään mitä suuhun laitan. Ärsyttää kun ihmetellään miten voikin olla laiha vaikka on lapsiakin, niin kuin ne lapset ketään lihottaisi. Kyllä se on oma käsi joka ruokaa vie suuhun, oli lapsia tai ei.

Eilen eräs pullava tuttu sanoi "älä vain enää laihdu tai alkaa näyttää rumalta". Siis wtf? Ei itselle ole tullut mieleen sanoa hänelle "älä vain enää liho tai alkaa näyttää rumalta". Kai se ero on siinä että toisille opetetaan käytöstavat ja joillekin sitten taas ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän