Tykkääkö tyttö?
Moi,
Oon 14-vuotias poika ja oon ollu vähän ihastunut yhteen meijän luokkalaiseen tyttöön. Meillä oli tanssiaiset/disko koulussa viime keskiviikkona ja viimeinen hidas tanssi oli menossa, kun tämä tyttö tuli kysyyn "Miss kaikki muut pojat on" (Meidän luokalta) vastasin "En tiiä ei ne haluu tanssii" ja vähän keskusteltiin sen jälkeen. Sitten tää tyttö sanoo "Tansitaaks" ja sittten me valssattiin :-)
Olin sen kaveriporukas koko illan kun ei ollu muita hyvii porukoita. Sit kun tuli viimenen biisi ja se oli valssi, pyysin sitä tanssimaan ja se suostu. Sitten se sano et "Tanssitaanko kunnolla" ja mä kysyin "MIten" "Sillee et otat mua tost (vyötäröltä) kiinni ja mä otan sua kaulasta" sit tanssittiin ja keskusteltiin ja se sano "Mä en tiennykkään et oot noin kiva" ja vastasin "Säki oot tosi kiva". Tanssittiin se loppuun ja se sano et oli tosi kivaa ja mä sanoin "Nii mullakin" Mentiin takas luokkiin ja lähettiin omille teille
Se ei ollu torstaina koulussa kun lähti Turkkiin viikoks ja tulee vasta syysloman jälkeen.
Onko seki teijän mielestä ihastunut muhun. Hirveesti perhosii vatsassa. Ajattelin pyytää sitä leffaan mut onks se liian aikasta?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 09:14"]
Pyydä rohkeasti leffaan! Sulla ei ole mitään hävittävää, ja tyttö kuitenkin odottaa että sinä pyydät. onnea matkaan!
[/quote]
Kiitti vastauksesta, on niin ihana olo, mutta silti pieni epävarmuuus.
Pyydä rohkeasti leffaan! Sulla ei ole mitään hävittävää, ja tyttö kuitenkin odottaa että sinä pyydät. onnea matkaan!