Tee se itse -suolentyhjennys??
Saanko suolen tyhjentymään kivuttomasti, jos suihkussa tungen suihkuletkun pyllyyn ja huljauttelen?
Kommentit (10)
Kauanko kyseistä toimenpidettä tulisi suorittaa? Kunnes mitään ei tule enää?
Niin mä olen tehnyt. Siis kunnes vesi on "kirkasta". Älä päästä sitä vettä liian kovalla paineella.
Osta mieluummin apteekista sitä sekoitettavaa jauhetta jolla saa mahalaukkun, ohutsuolen ja paksusolet puhtaaksi
en tekis tuota suihkussa vaan pöntöllä. Ellet halua niitä paskoja suihkun lattialle
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 20:47"]
Niin mä olen tehnyt. Siis kunnes vesi on "kirkasta". Älä päästä sitä vettä liian kovalla paineella.
[/quote]
Kyllä huomaa, että sitä peppuseksiä on harrastettu! terveellä ihmisellä ryppynauha ei todellakaan salli tuollaista "läpihuuhtelua". Vaikka pakko kai se on pestä,ettei muuten sontaa valu housuun pitkin päivää.
Nyt on turhan akuutti tilanne millekään suolihuuhtelupusseille. Pitäisi huomiseksi saada painoa pois ja suoli tyhjäksi - kyseessä ei siis ole mikään anaalisesio.
Kuinka paljon sulla oikein on paskaa siellä suolessa jos meinaat että joku suolihuuhtelu "laihduttaa" :)
Tekeekö joku OIKEESTI tollasta? :D
Älä sitä nyt sinne perseeseen työnnä vaan pidä letkua siinä perseen suulla. Kivuttomasti tyhjenee. Älä lorota sinne liian kylmää tai kuumaa vettä.