Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sosiaaliala vetää puoleensa, mutta haluaisin myös hyvää palkkaa. Ratkaisu?

Vierailija
04.09.2020 |

Eli mulla on samaan aikaan jonkinlainen sisäinen kutsumus sosiaalialalle, mutta samaan aikaan haluaisin myös jonain päivänä saada hyvää palkkaa.

Heittäkää ehdotuksia mihin suunnata. Sosiaalijohtaja?

Opiskelen tällä hetkellä yliopistossa ja olen valmis vaihtamaan alaa/tiedekuntaa, mutta korkeakoulussa ajattelin siis pysyä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/25 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalityöntekijän palkka ei mikään huono ole, bruttona 3500-3800 e / kk. Sosiaalijohtajaksi päästäkseen täytyy varmaan olla kokemusta sosiaalityöntekijän tehtävistä.

Palkka riippuu todella paljon paikkakunnasta, on paikkakuntia jossa johtavien sosiaalityöntekijöiden palkat on tuota luokkaa ja rivisossujen 2900-3400. En kyllä kovin hyvänä pidä.

Pakkoko niihin persläpikuntiin on mennä töihin. Pätevä sossu saa valita työpaikkansa ja uuden työn saa päivässä. Itse tienaan 3700/kk.

Jep, sossuista on niin paljon pulaa että tarjotaan kaikenmaailman bonuksia ja työmatkat luetaan työaikaan jne, kunhan tulet heille töihin. Senkun valkkaa parhaat edut päältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vokkiin johtajaksi, liity vihreisiin tai demareihin ja sitten johtajaksi supoon tai muuhun sopivaan valtion virastoon.

Vierailija
24/25 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyystutkijaksi vaan, sitten poliitikoksi. Jaat kaikki huippuvirat kavereille.

Vierailija
25/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityö kuulostaa suunnitelmalta