Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologi on vaikein ammatti

Vierailija
04.09.2020 |

Meidän tutkintomme on 330 opintopistettä. Se on korkeampi tutkinto kuin muiden maisterien tutkinnot. Siksi olemme paras ammattiryhmä. Minulle ollaan useasti melko kateellisia siitä, että olen psykologi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta porukkaa, sekä psykologit että niiden lapset!

Geenit...

Vierailija
22/25 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pseudotiede. Uskoo, ken haluaa. Minä en usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on tilastotieteen opiskelua. Ei kyllä ollut helpoimpia kursseja kauppatieteiden puolellakaan, ei sillä. En tykännyt. Hullun hommaa.

Tilastotiedettä ei ole enää edes pääsykokeessa :)

T. Tuleva psykologi

Tämä mielenkiintoinen tieto! Psykologin uraa havitteleva lukiolaispoikani muutti suunnitelmia, kun ajatteli, että jää kiinni tilastomatematiikasta.

Minä läpäisin ihan helposti kaikki tilastomatikat, vaikka olen huono matikassa. Psykassa ei tarvitse vaikeaa matikkaa. Rohkeasti vaan eteenpäin :)

T. Tuleva psykologi

Vierailija
24/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 11% psyka opinnoista on tilastotiedettä eli 35op/330op. Jos laskee kandin tutkielman ja gradun mukaan, niin sitten ois max 22% (71/330op). Näin siis Hesassa joka on perinteisesti pääsykokeissa ollut tilastopainotteinen.

Jos tulee psykaan vasta maisterivaiheessa, niin sitten tutkinnon laajuus on 405op eli tavoiteaika on lähes 7 vuotta (kandi muusta aineesta 180op + psykan perusopinnot 25op + siltaopinnot 50op + maisteriopinnot 150op).

Vierailija
25/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on vaikeaa jos ei osaa .

Yksikään ammatti ei ole  vaikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän