Psykologi on vaikein ammatti
Meidän tutkintomme on 330 opintopistettä. Se on korkeampi tutkinto kuin muiden maisterien tutkinnot. Siksi olemme paras ammattiryhmä. Minulle ollaan useasti melko kateellisia siitä, että olen psykologi.
Kommentit (25)
No ette oo parhaita vaan juristit!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, mistäs sulle on kertynyt tuota kaunaa meitä psykologeja kohtaan? :D
Yläfemmat kollega! 🤗 me ollaan parhaita.
Hep kaikki Psykologia 2020 ketjun osalliset :)
Mitä? Eikö palstan psykologivihaajat muka tartu tähän?
Olihan shamaanitkin arvostettuja heimoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Eikö palstan psykologivihaajat muka tartu tähän?
En mä usko että nää tyttöjen oman pierunhaisteluketjut kiinnostaa ketään muuta.
Joo antakaa tulla vaan, kaikki kenellä on jotain hampaankolossa meitä vastaan! Ei tunnu missään tämän(kään) työviikon jälkeen! Purkakaa paineet!
Vierailija kirjoitti:
Joo antakaa tulla vaan, kaikki kenellä on jotain hampaankolossa meitä vastaan! Ei tunnu missään tämän(kään) työviikon jälkeen! Purkakaa paineet!
Etkö saanut tarpeeksi huomiota lapsena? Kannattaa mennä keskustelemaan psykologin kanssa. Vaikka peilin eteen. Sen sijaan että teet näitä ketjuja ja haet tuollaisella huomiota.
Sehän on tilastotieteen opiskelua. Ei kyllä ollut helpoimpia kursseja kauppatieteiden puolellakaan, ei sillä. En tykännyt. Hullun hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on tilastotieteen opiskelua. Ei kyllä ollut helpoimpia kursseja kauppatieteiden puolellakaan, ei sillä. En tykännyt. Hullun hommaa.
Tilastotiedettä ei ole enää edes pääsykokeessa :)
T. Tuleva psykologi
Eihän semmoinen voi olla vaikein ammatti missä ei tarvitse saada mitään näkyvää aikaan. Ei ne mielisairaat parane.
Taidat olla semmoinen perjantai psykologi.
Mä oon käynyt muutamalla psykologilla elämäni aikana ja sanoisin että voisin alkaa psykologiksi vaikka heti, ilman mitään koulutustaa. Niitten pääasiallinen homma on näköjään kuunnella ja kysellä että miltä se nyt sitten sinusta tuntuu? Sitten ne hymisee mukana, esittää pari triviaalia kysymystä, toivottaa jaksamista ja sopii uuden ajan ensi viikolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastotiedettä ei ole enää edes pääsykokeessa :)
T. Tuleva psykologi
Tämä mielenkiintoinen tieto! Psykologin uraa havitteleva lukiolaispoikani muutti suunnitelmia, kun ajatteli, että jää kiinni tilastomatematiikasta.
Sairasta porukkaa, sekä psykologit että niiden lapset!
Hahaha, mistäs sulle on kertynyt tuota kaunaa meitä psykologeja kohtaan? :D