Elämäni on sujunut ilman isompia ongelmia, haluatko kysyä jotain?
Vahvistaako minun kokemukseni ennakkoluulojasi ihmisistä, joilla on mennyt aika hyvin vai ei?
Kommentit (30)
Se on surullista koska todennäköisesti vaikeudet ei ole ajaneet sinua Jeesuksen luo ja et ole saanut armoa pelastua ikuiseen elämään
tänään on 0c lämmintä. jos huomenna on puolet kylmempää, paljonko on lämmintä huomenna?
missä egyptin muinaiset jumalat luuraa nykyään?
mikäpäivä keväällä voin tehdä ensikylvön perunalle?
mistä auswitchin kanadann nimi juontaa juurennsa?
Vierailija kirjoitti:
mikä on sun liukumäkiennätys?
Olisko se joku lapsen kanssa rattikelkalla aikoinaan laskettu laskettelumäen rinne alas. 600m? Ap
jos mies liittyy aikuisena juu ta la isiin, ottaako rab bi hänen molonsa suuhun myös?
Vierailija kirjoitti:
mistä auswitchin kanadann nimi juontaa juurennsa?
Kanada viittasi johonkin saavuttamattomaan ihanaan ja vaurauteen vankislangissa. Siinä leirin osassa varastoitiin ja lajiteltiin murhattujen ihmisten vaatteita ja tavaroita, joita vangit eivät saaneet itselleen paitsi rangaistuksen uhalla suurella riskillä varastamalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on surullista koska todennäköisesti vaikeudet ei ole ajaneet sinua Jeesuksen luo ja et ole saanut armoa pelastua ikuiseen elämään
Teodikea -vastaus se tuokin on. Ap
Vierailija kirjoitti:
tänään on 0c lämmintä. jos huomenna on puolet kylmempää, paljonko on lämmintä huomenna?
136,6 c. Ap
Vierailija kirjoitti:
missä irttarit alessa?
En tiedä. Ap
jos muslimi syö possua, lähteekö hän heti helvettiin siltä istumalta vai mitä hänelle tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko hyppäät pituutta?
Itse asiassa olen entinen yleisurheiluvalmennettava, mutta en muista pituushypyn ennätystäni. Se ei ollut mun paras laji. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tippuuko hiiäfkoo divariin?
Vaikuttaa siltä, että niin saattaa käydäkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
jos mies liittyy aikuisena juu ta la isiin, ottaako rab bi hänen molonsa suuhun myös?
Hmm, aika paha. Jos menen alkuuviikolla liittymään ja raportoin? AP
Vierailija kirjoitti:
mikäpäivä keväällä voin tehdä ensikylvön perunalle?
Jos olisin perehtynyt Demeter viljelyyn, voisin ehkä ennustaa sen heidän kalenterinsa avulla, mutta en ole siihen lainkaan perehtynyt. Ap
mikä on sun liukumäkiennätys?