Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten eroon sairaan mustasukkaisesta miehestä?

Vierailija
10.10.2013 |

Uhkailee vaikka millä, ei suostu lähtemään yhteisestä vuokra-asunnosta, joka tosin minun nimissäni. Tutkii laukkuni, puhelutietoni, laittelee nauhureita ympäriinsä, syyttelee, raivoaa...

En jaksa enää yhtään. En ole tehnyt mitään väärää, mutta miehen mustasukkaisuus vaan yltyy ja saa tulta alleen päivä päivältä.

Ei suostu muuttamaan minnekään, jousun yksin maksamaan laskut, kun herra huvittelee omilla rahoillaan. Minulle ei sitten jääkään kuussa yhtään rahaa.

Eli varsinainen kysymys kuuluisi, että miten saat hänet pois talonkirjoilta. jotta saisin asumistukea ja yh-tuet päälle? Käyn töissä, en ole sossun asiakas, mutta palkka on hyvin pieni. Asunto on halpa, siitä ei ole mahdollisuutta lapsen kanssa muuttaa enää halvempaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teidä, mutta varothan henkeänne...

Mä varmaan soittaisin ihan poliisille ja kysyisin, miten päästä eroon. Ne ei tosiaan näinä päivinä enää naura moisille kysymyksille.

Vierailija
2/12 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino on varmaankin hankkia oma uusi vuokra-asunto, johon et miestä päästä. Vaikka tuo asunto on sinun nimissäsi, laki on ikävä kyllä täysin järjetön ja jähmeä näissä tilanteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet miehellesi käräjäoikeudesta häätöä, eli yhteiselämän päättämistä :)

Vierailija
4/12 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista. Mies on ollut väkivaltainenkin aiemmin. Olimme erossa välillä ja sain siksi lähtestymiskiellon. Eronkin aikana hän vahti minua ja uhkaili. Pelkään häntä, en tiedä mitä tehdä.

En oikein voi muuttaa muualle, mutta olisikohan poliisista todella apua, jos ei nyt tällä hetkellä ole mitään varsinaista syytä noiden em. lisäksi. Eli ei ole ollut fyysistä väkivaltaa, mutta henkistä senkin edestä. ap.

Vierailija
5/12 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole varovainen...

Vierailija
6/12 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 19:50"]

ole varovainen...

[/quote]

Kiitos, yritän olla. Tai olen jopa niin varovainen, etten uskalla mennä edes ovesta pihalle. Ennen olin iloinen ja nautin elämästäni, kunnes hän tuli ja pilasi kaiken. Nyt olen kroonisesti masentunut ja kaikki ajatukseni pyörivät siinä, miten pääsisin hänestä eroon. Lapsikin haluaa eroon hänestä, omasta isästään, koska aina isän ollessa kotona ilmapiiri sairastuu:(

Joskus mietin jopa toiseen kaupunkiin muuttamista ja nimen vaihtamista, mutta lapsen takia en sitä voi tehdä. ap.

Vierailija
7/12 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun lähteä ihan johonkin turvataloon? Tai kysyä sieltä neuvoa edes?

Vierailija
8/12 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että olisi hyvä pitää päiväkirjaa, mutta mies koluaa kaikki fyysiset paikat, kuten myös bittiavaruuden. Vaikka poistan sivuhistoriat ja tallentaisin tikulle, jota pitäisin mukanani, hän löytäisi kaiken ja lopun tiedättekin...

En saa nähdä ainutta ystävääni koskaan livenä, puhelimessakin puhutaan vain kun hän ei ole paikalla. Kohta ystäväkin varmaan luovuttaa suhteeni.

Eipä ole paljon kontakteja enää ulkomaailmaan. Työkin on yksinäistä puurtamista pienellä palkalla. ap.

Vierailija
9/12 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 19:57"]

Pitäisköhän sun lähteä ihan johonkin turvataloon? Tai kysyä sieltä neuvoa edes?

[/quote]

Hyvät neuvot olis kyll tarpeen. Turvakotiin en koe tarvetta lähteä just nyt, mutta poliisit soitan, jos mies vielä tulee tänne. Hänellä on avain. ap.

Vierailija
10/12 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo henkinen väkivalta on väkivaltaa! Ja jos historiassa on lähestymiskieltoa sun muuta, niin poliisit kuuntelevat sinua erittäin tarkasti, kukaan ei halua alueelleen mitään hirveitä perhesurmia enää! Lapsenkaan ei ole todellakaan terveellistä elää tällaisessa ilmapiirissä!! Jo sinun hyvin vahvat epäilykset ja olo, että kaikki ei ole todellakaan hyvin ja hallittavissa riittää poliiseille. Ehdotan teille viimeistään huomenna miehen ollessa toivottavasti pois kotoa tärkeimpien tavaroiden haalimista kasaan ja siirtymistä turvakotiin tai muualle turvalliseen miehelle tuntemattomaan paikkaan ja poliisille menoa!! Tee se ennenkuin on liian myöhäistä!! Onnea matkaan ja kerro kuulumisia!

Vierailija
11/12 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 19:59"]

Olen miettinyt, että olisi hyvä pitää päiväkirjaa, mutta mies koluaa kaikki fyysiset paikat, kuten myös bittiavaruuden. Vaikka poistan sivuhistoriat ja tallentaisin tikulle, jota pitäisin mukanani, hän löytäisi kaiken ja lopun tiedättekin...

En saa nähdä ainutta ystävääni koskaan livenä, puhelimessakin puhutaan vain kun hän ei ole paikalla. Kohta ystäväkin varmaan luovuttaa suhteeni.

Eipä ole paljon kontakteja enää ulkomaailmaan. Työkin on yksinäistä puurtamista pienellä palkalla. ap.

[/quote] Onko sinulla hyvä ystävä, jolle voisit aina jotakin tapahtuessa laittaa tekstiviestinä asiat? Poistaisit ne sitten puhelimestasi ja ystäväsi kokoaisi tiedot ylös. Silloin ne tulevat tuoreina viestiin, päivämäärät ja ajat näkyvät ja niistä tietäisi toinenkin. Kirjoittaisit niihin kaiken, aavistukset, olotilat, tunnelmat, miehen sanomiset, tekemiset, kaiken!! Niitä miehesi ei löytäisi kun poistat historiat.

Vierailija
12/12 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset