Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VM Carpet Hattara-matosta pari kysymystä

Vierailija
04.09.2020 |

Olisi tuota mattoa ostamassa valkoisena ja nyt olisi kolme kysymystä tämän maton omistajille: nukkaako matto, onko helppo imuroida, onko valkea matto pysynyt valkeana? Nykyinen matto nukkaa vaatteet välittömästi, jos siihen köllähtää eli tummat vaatteet täynnä pikku nöyhtää. Imurointi on yhtä taistelua ja matto aina rutussa.

Kiitos jos viitsit vastata. Kyseessä kallis matto, joten pitää harkita tarkkaan ja kysellä käyttökokemukset. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy kyseinen valkoinen matto olohuoneesta ja olen ollut niin tyytyväinen että ostan seuraavaksi makkariin samanlaisen.

Imuroin kerran viikossa perusteellisesti, helppo pitää puhtaana kun karva on niin lyhyt ja pysyy hyvin paikoillaan imuroidessa. Näillä on myös joku allergiaominaisuus, etteivät kerää samalla tavalla pölyä, mutta siitä en tiedä tarkemmin. Mitään nukkaa ei myöskään ole koskaan irronnut.

Luojankiitos meillä ei ole vielä mitään tahroja tullut tai esim ruokaa tippunut, joten en osaa sanoa miten hyvin tahrat irtoavat, mutta tähän asti olen ollut erittäin tyytyväinen ja matto on pysynyt yli puoli vuotta valkoisena ja freshinä.

Vierailija
2/3 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! Olen kuullut, että on laadukas matto. Nämä ominaisuudet juuri halusinkin kuulla. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaalen harmaat ja sininen, tosi hyviä, helppo imuroida myös robotilla, ei nukkaa. Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme