Viikon kestänyt päänsärky teinipojalla
Särkylääkkeet auttavat, on niiden vaikuttaessa aivan normaali oma itsensä, Mutta sitten kipu alkaa taas. Kävimme tiistaina lääkärissä, kehotti seuraamaan tilannetta. Kornaa ei edes mainittu.
Mistä voi olla kyse?
Kommentit (52)
Onko näössä ongelmia? Tarviiko siis silmälaseja?
Missä päin päätä kipu on? Minulla poskiontelotulehdus alkaa särkemään otsaa ja silmien ympäristöä
Tuskin korona, voi olla mitä vaan, pitää tutkia.
Näkö tutkittiin lääkärissä, samoin silmät. Ei ongelmia niiden suhteen. Ei myöskään niskan jäykkyyttä tms. Tuosta sisäilmaongelmasta en osaa sanoa, meillä muilla ei ole mitään oireita. Normaalisti poika on terve ja valtavan reipas lukion tokaluokkalainen, nyt aivan poissa pelistä, Olen sairaana huolesta.
AP
Narskuttelee hampaita nukkuessa? Onko niskat ja leuat jumissa?
Minkätyyppistä? Toispuoleista vai koko pään kivistystä?
Jännityspäänsärky ei yleensä lähde särkylääkkeillä. Mihin kohtaa päätä särkee? Päänsärkyjä on niin erilaisia.
Korona voi olla vähäoireinen, mä veisin varalta testeihin.
Koko päätä särkee, kylmät kääreet tms, eivät auta. Ei mitään muita oireita, kuten niskakipua, pahoinvointia tms. Ei narskuta hampaita, ei niskajumia. Mutta Burana auttaa siis tehokkaasti. Silloin kun päätä särkee, makaa vain sängyssä aivan reporankana.
Kai sitä on mentävä uudestaan lääkäriin ja vaadittava lisätutkimuksia, jollei hellitä. Menee kyllä maanantaille.
AP
Voisiko päänsärky, joka helpottaa lääkkeillä, olla koronan ainoa oire? Täytynee viedä poika testiin. Verenpaine on täysin normaali.
AP
Vierailija kirjoitti:
Näkö tutkittiin lääkärissä, samoin silmät. Ei ongelmia niiden suhteen. Ei myöskään niskan jäykkyyttä tms. Tuosta sisäilmaongelmasta en osaa sanoa, meillä muilla ei ole mitään oireita. Normaalisti poika on terve ja valtavan reipas lukion tokaluokkalainen, nyt aivan poissa pelistä, Olen sairaana huolesta.
AP
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/oireita.html
Onko käynyt hampurilaisella tms? Niissä voi olla sitä pansuolaa, josta tulee.
Tai luomusokeria jossakin, mitä on alkanut käyttää?
Mulla oli kerran nuorempana jännityspäänsärky. Oireili joku pari viikkoa. Oli ihan kamalaa kun ei särkylääkketkään oikein auttaneet. Meni itsekseen lopulta ohi.
Vierailija kirjoitti:
Koko päätä särkee, kylmät kääreet tms, eivät auta. Ei mitään muita oireita, kuten niskakipua, pahoinvointia tms. Ei narskuta hampaita, ei niskajumia. Mutta Burana auttaa siis tehokkaasti. Silloin kun päätä särkee, makaa vain sängyssä aivan reporankana.
Kai sitä on mentävä uudestaan lääkäriin ja vaadittava lisätutkimuksia, jollei hellitä. Menee kyllä maanantaille.
AP
Kaliumin puute voi aiheuttaa kans mut ei se lähde Buranalla. Banaania vois syödä enemmän...?
Sisäilmaongelma?