Cheek lomaili exänsä kanssa
Suursuosiosta nauttiva räppäri Cheek lomaili hiljattain Qatarissa ja Malediiveilla. Hän ihastutti fanejaan julkaisemalla lomakuvia ylellisistä matkakohteistaan. Matkaseuraansa yksityiselämästään vaitonainen tähti ei ole paljastanut.
Tuore 7 päivää -lehti kertoo, että Cheek vietti lomansa ex-tyttöystävänsä kanssa. Seiskan silminnäkijöiden mukaan räppärin lomaseuralainen on mallin töitäkin tehnyt brunetti, jonka kanssa Cheek seurusteli vuonna 2011. Lehti uskoo, että romanttinen loma kielii parin palanneen takaisin yhteen.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013101017589234_vi.shtml
Eli onko tämä ex nyt se paljon puhuttu Susanna?
Kommentit (165)
Laita tohon hakuun Cheek, niin löydät keskustelu Nyt taisi Cheek jäädä kiinni tyttöystävästä tms. Itse en kyllä niin salapoliisi ole, että siitä kuvasta mitään olisin osannut päätellä :D
Mikskäpä Suskille ei olis kelvannut ilmainen luksus loma ;) Saattaa kuitenkin tuo käytännössä todeksi todettu naisten miehen maine olla esteenä onnelliseen parisuhteeseen, who knows......
Onko Susanna syntynyt 1978 vai 1985?
jos nainen olis blondi nii tää koko keskustelu ois ihan erilainen
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:38"]
[/quote]
No? Miksi? Ei ainakaan mun suntautumista muuttaisi milläänlailla. Tai no, nyt vähän Cheekin puheet eloveenasta kummastuttaa, mutta ei sekään paljoa, koska eihän se ikinä mene niin, että tykätään vain siitä yhdestä ja ainoasta ulkonäöstä.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 17:40"]
Mikskäpä Suskille ei olis kelvannut ilmainen luksus loma ;) Saattaa kuitenkin tuo käytännössä todeksi todettu naisten miehen maine olla esteenä onnelliseen parisuhteeseen, who knows......
[/quote]
Mun osalta jäis ainakin suikkiin otot väliin. Ällöttääkin ajatus nuoleskella sellaista, joka on käynyt satojen pimperossa tai että sitä on sadat ennen mua jo nuoleskellut. Niin olisi muutoin kuumaakin kuumempi mies, mutta ei kyllä käy kateeksi Sussuliinia.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:23"]
[/quote]
näyttäis kyllä enemmän -78:lta mutta sit ois Jarea joku 4v vanhempi..oisko näin.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:43"]
[/quote]
No? Miksi? Ei ainakaan mun suntautumista muuttaisi milläänlailla. Tai no, nyt vähän Cheekin puheet eloveenasta kummastuttaa, mutta ei sekään paljoa, koska eihän se ikinä mene niin, että tykätään vain siitä yhdestä ja ainoasta ulkonäöstä.
[/quote]
siksi juuri koska ei menekkään, mutta jos julkkiksen vaimo on kaunis blondi tai ruma blondi niin häntä haukutaan joka tapauksessa stereotypioiden vuoksi niinkuin sinäki heti huomasit mistä puhuin, vaikka olisin voinut tarkoittaa sitä, että blondit ovat "tyhmiä" tai ettei hänelle sovi vaalea tukka :)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:43"]
[/quote]
[/quote]
siksi juuri koska ei menekkään, mutta jos julkkiksen vaimo on kaunis blondi tai ruma blondi niin häntä haukutaan joka tapauksessa stereotypioiden vuoksi niinkuin sinäki heti huomasit mistä puhuin, vaikka olisin voinut tarkoittaa sitä, että blondit ovat "tyhmiä" tai ettei hänelle sovi vaalea tukka :)
[/quote]
Anteeksi, mutta mä en kyllä ymmärtänyt/ymmärrä ollenkaan mitä tarkoitit? Oli blondi tai brunette, niin ihan samat ajatukset mulla olisi.
Mistä tiedätte vaikka olisivat vasta viimeaikoina lämmitelleet suhdetta. Ehkä yhteinen matka oli joku yhteenpalaamisjuttu. Jos se on joskus kesällä jotain miss helsinkiä käynyt painamassa niin mitä sitten? (tosin en voi ymmärtää miksi, koska mielestäni Kelly ei ole lainkaan viehättävä)
Ja olisikohan ollut tämä miss helsinki itse, kuka jutun Seiskalla vuosi. Onhan Martinakin luonut ihan menestyksekkään uran tulemalla julkisuuteen salarakkaana.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:23"]
[/quote]
näyttäis kyllä enemmän -78:lta mutta sit ois Jarea joku 4v vanhempi..oisko näin.
[/quote]
ois näin.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 20:13"]
No ei kyllä ole syntynyt -78.
[/quote
no millos sitten?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 19:33"]
Mistä tiedätte vaikka olisivat vasta viimeaikoina lämmitelleet suhdetta. Ehkä yhteinen matka oli joku yhteenpalaamisjuttu. Jos se on joskus kesällä jotain miss helsinkiä käynyt painamassa niin mitä sitten? (tosin en voi ymmärtää miksi, koska mielestäni Kelly ei ole lainkaan viehättävä)
Ja olisikohan ollut tämä miss helsinki itse, kuka jutun Seiskalla vuosi. Onhan Martinakin luonut ihan menestyksekkään uran tulemalla julkisuuteen salarakkaana.
[/quote]
No tuo Seiskan kahvittelukuva on toukokuulta. Eiköhän ne lämmittelyt ole alkaneet jo silloin jos on ollut alkaakseen.
Tseekkihän kyllä sanoi elcrewssa, ettei tapaile ketään. Jos on Sussukin nyt vasta hullaantunut Tsiikkiksestä taas, kun on huomannut miten sitä hypetetään. Jäähallikeikkaa ja sellasta. Mukavastihan se katsos hivelisi itsetuntoa seukata tämän hetken ykkösartistin kanssa. ;)
Susanna seurustelee nykyään julkkiskokki Arto Rastaan kanssa ja Jare on historiaa lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Susanna seurustelee nykyään julkkiskokki Arto Rastaan kanssa ja Jare on historiaa lopullisesti.
Onks Arto siel Sofian miehen ravintolassa Marbellassa?
Pari kuvaa Susannasta
http://www.fondi.fi/images/dyn/l/1453369983.jpg
https://d3ls91xgksobn.cloudfront.net/300x,q85/etuovimedia/images/agent/…
Viimeisessä lomakuvakollaasissa Cheekillä on niin mairea ja tyydytetty ilme että vois olettaa saaneen hyvääkin seksiä reissuillansa... ;)