Voiko lapsi periä vaikkapa isoisänsä piirteet?
Myös tukka aivan toisen värinen kuin kummallakaan..Mies on rikas joten eroon ei ole varaa tällä hetkellä :D oikea isä on tietenkin hänen paras ystävänsä ja liikekumppani :DD eli keinoja selittää lapsen uppo-outo ulkonäkö. Olen luvannut selittää asian tänään illallisella. Mitä mitä minun pitäisi sanoa???
Kommentit (29)
Voi, yleensä lapset näyttää posteljoonilta.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, petit miestä tämän papan kanssa, yök.
Sori siis oman isäsi tai appesi kanssa - aina vaan sairaampaa.
sisareni on kuin vuonna 1900 syntyneen isoisoäitinsä näköinen. siis aivan kuin olisivat kaksosia.
Tietenkin voi! Minä olen nenääni lukuunottamatta suora kopio tädistäni.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: ”Onko tuo lapsi varmasti minun? Miten sillä voi olla musta tukka, kun meillä kummallakaan ei ole?”
Vastausvaihtoehto A: ”Totta kai se on sinun! En minä tiedä, miten tukan väri periytyy, otetaan selvää jos haluat. Mutta minua loukkaa, että voit epäilläkään tuollaista.”
Vastausvaihtoehto B: ”Selitän asian tänään illallisella.”
Sitten vielä kun antaa illallisella jonkin uskottavan luontevan selityksen, pitäisi vielä keksiä toinen uskottava luonteva selitys, miksi ei voinut sanoa sitä heti :D
Tiedättekö että ihmisen joka solussa olevat mitokondriot periytyy äidiltä.
Näin ollen ihmiskunnalla on yhteinen kantaäiti.
OK, kiitos vinkeistä :D pidättäydyn tarinassani että ulkonäkö voi hypätä sukupolven yli. Toivottakaa onnea! -AP
Vierailija kirjoitti:
OK, kiitos vinkeistä :D pidättäydyn tarinassani että ulkonäkö voi hypätä sukupolven yli. Toivottakaa onnea! -AP
onnea matkaan. Sitä tulet tarvitsemaan. Viimeistään 18 vuoden kuluttua asia tulee ilmi lapsellesi ja sitten hän vihaakin sinua koko loppuelämänsä ajan. dna-testit kun silloin ovat arkipäivää
Minä ja lapseni isä ollaan aika vaaleita, etenkin lapsina oltu ihan vaaleatukkaisia. Meidän pojalla taas ihan tummat hiukset ollut ihan vauvasta, nyt 7v. Silmätkin tummat, ei kuitenkaan ruskeat. Ja minun äitini on tumma, silmätkin ruskeat. Eli sieltä perinyt.